Robert rašėCOLON išardžiau aš savo ELM327 radau FTDI chip'ą, gal dėlto EvoScan 2.6v nenori draugauti su laidu ?
FTDI cipas yra paprasciausias USB->COM konverteris. Vieni is ju turi vidine atminti kiti isorine, bet nesvarbu. Geriausia butu gamintis pagal duota schema, bet galima pritaikyti kad veiktu ir koki nors K-line USB kabeli. Tiesa jei siam reikalui naudoti VAGCOM 409.* kabeli gali nesigauti, todel kad kad tas kabelis (tiksliau kabelio eeprom)yra uzprogramuota taip kad ijungus ji i kompa kabelis nera atpazystamas kaip virtualus COM portas. Realiai to pats neisbandziau, bet maciau kaip atrodo eepromo duomenys. Dar esminis dalykas, kad masinos ECU pereitu i diagnostikos rezima reikia OBD II tipo jungties 1 pina uztrumpinti i zeme 4-5 pinas. Mirksinti geltona ABS lempute reiskia kad ECU perejo i diagnostikos rezima. Sita procedura tikrai veikia ant Carismu (96-99m) manau turetu veikti ir kitiems modeliams. Garantuoti nieko negaliu.Tik nesumaisykit 1 su 16 nes ant 16 kojos +12v. Kadangi Mitsubishi OBD II jungties 1 pina naudoja ABS diagnostikai, ji uztrumpinus ABS nustoja veikti. Tokie pasidaryk-pats kabeliai gali bendrauti su Evoscan 2.5 ir kai kuriom 2.6 beta versijom o su 2.7 beta jau neveiks, nes Evoscan jau reikalauja specialiu Ept. failu uzprogramuoto FTDI cipo. Priesingu atveju programa neranda kabelio. Siuo metu naudoju 2.7 beta5, tai yra paskutine isejusi versija. Kiek zinau jau greitai turetu pasirodyti 2.7 galutine versija, nors zadejo ja isleisti dar 2009 gruodi.