Puslapis 1 iš 3
Per platūs ratai, HELP!
ParašytasCOLON 2006 06 15, 10:52
Singas
Taip jau gavosi, kad nusipirkus naujus diskus ir padangas bendroj sumoj ratai gavosi kiek per platus/aukshti. Vienam po miesta vazhinejant viskas ok, bet pasikrovus ar per kokia duobe ant grecio siubtelejus galiniai ratai kabinasi i sparnus. Ish esmes labai nedaug, kokio 1cm reikalas ir tik pati pati padangos shona uzhbraukia.
Puse ausies girdejau, kad deda kazhkokius zhiedus ar gumas i spyruokles. Gal galit ka placiau pakomentuot, ar bent jau pas kokius meistrus del to kreiptis, kas tuom uzhsiima...
Kaip alternatyva aishku galetu but padangu keitimas, bet labai nesinori naujas padangas kaip dabar jau padevetas atiduoti ir siaip Dunlopai geruliai, gaila
Dar galima spyruokles kietesnes det, bet gal sakau su tais zhiedais prasisuksiu...
Help! (sorry jei tokia tema buvo, bet neradau)
ParašytasCOLON 2006 06 15, 10:58
Drumbash
spirales ir amortai bent jau dujiniai, tada nesilies. Pries perkant reik mastyt.
ParašytasCOLON 2006 06 15, 12:05
Korsaras
man tas pats buvo savaitgali kacergoj, uzsidejau pusiau sliku, o pas juos ten kazkai ismatavimai kitaip skaiciuojas, tai tie 235 virsta i 245-255, nu ne esme, bet tada mes ore padarem vietini tiuninga: dviese laikem uz sparno krastu, o kitas uz vidurio, kur liecai padanga ant posukiu, trauke isiremes koja i rata, tai finale ta 1 cm kiek truko ir palenkem, vizualiai net nepagalvotum kad palenkta, o suveike "tiuningas" ciki
taigi, nereik ieskot slieku, imi du draugelius ir prasiplatini ar pakeli sparnus, isbandyta gonkese
ParašytasCOLON 2006 06 15, 13:43
Matosas
a prieš perkant nesusižinojai savo matmenų
, tai dabar gali mėgint gumas dėt į spyruokles girdėjau daro taip bet čia žinai gaunas
ParašytasCOLON 2006 06 15, 15:01
pew
gumas padejus gausis biski dzipas
kietesnes spyruokles turetu padet...
ParašytasCOLON 2006 06 15, 15:21
Singas
kaip suprast dzhipas?
Vat man ir idomu tu gumu pasekmes... Ir kas tuom uzhsiima? Eilinis servisas? Jei keist spyruokles, tai gal pigiau pacias padangas pasikeist...
Del tu jusu pamokslu...
Visi kas turi tu metu Carisma hatchback'a, tai zhino, kad 14 coliu ratlankiai atrodo kaip shaldytuvo ratukai ant jos, o jei dar zhemesnes padangos...
Todel paemiau 15 coliu ratlanki su lyg ir atitinkanciu ET 35, padangos tuo tarpu 195/60. Kaip ir nera dievo varymas i medi tokie ishmatavimai, o va vistiek kliuna paciu krashteliu... Negalejau ash gi pirkdamas montuot padangas ir zhiuret ar nekliuva pavazhinejus...
Nu gavosi kaip gavosi...
P.S. patarusiam del vietinio tiuningo dekui, bet gal ne
ParašytasCOLON 2006 06 15, 15:33
Drumbash
Singas rašėCOLONkaip suprast dzhipas?
Vat man ir idomu tu gumu pasekmes... Ir kas tuom uzhsiima? Eilinis servisas? Jei keist spyruokles, tai gal pigiau pacias padangas pasikeist...
Del tu jusu pamokslu...
Visi kas turi tu metu Carisma hatchback'a, tai zhino, kad 14 coliu ratlankiai atrodo kaip shaldytuvo ratukai ant jos, o jei dar zhemesnes padangos...
Todel paemiau 15 coliu ratlanki su lyg ir atitinkanciu ET 35, padangos tuo tarpu 195/60. Kaip ir nera dievo varymas i medi tokie ishmatavimai, o va vistiek kliuna paciu krashteliu... Negalejau ash gi pirkdamas montuot padangas ir zhiuret ar nekliuva pavazhinejus...
Nu gavosi kaip gavosi...
P.S. patarusiam del vietinio tiuningo dekui, bet gal ne
Paziurek i Toyotas Celicas antros kartos kur lempos darinejas. Kai susideda R17 ir pakisha gumas. Tai masinos aukstis 40cm nuo zemes. Atrodo kaip geras dzipas, gali su plugu darzus arti. Pas draugeli toks dalykas. Ratai dideli, tipo kietai o vaziuokles nulis. As atvirksciai dariau, maziukai ratukai R15 ir visa suzeminta. Laimiu, kad guoliu needa, lengvi ratlankiai - smagesnis startas, R15 - pigios padangas.
P.S. Masina jau sudauzyta.
ParašytasCOLON 2006 06 15, 16:17
Wytska
nu nieko nesupratau. mano ex-carisma turejo R14 su standartinemis 195/60 (ar 195/55 ? nepamenu) ir jokiu bedu nebuvo, nes tai standartas. Tai cia kaip dabar cia taip nesuprantu??! R15 ir tokios padangos ir jau kliuva? Gal ji jau suzeminta? O jeigu nori islaikyti normalu auksti tai tam yra skaiciuokles: masinai kuriai skirtos R14/195/60, uzdejus R15, turetu buti kazkas panasaus i R15/195/50
ParašytasCOLON 2006 06 15, 16:22
Dzhedaj
wytska rašėCOLONnu nieko nesupratau. mano ex-carisma turejo R14 su standartinemis 195/60 (ar 195/55 ? nepamenu) ir jokiu bedu nebuvo, nes tai standartas. Tai cia kaip dabar cia taip nesuprantu??! R15 ir tokios padangos ir jau kliuva? Gal ji jau suzeminta? O jeigu nori islaikyti normalu auksti tai tam yra skaiciuokles: masinai kuriai skirtos R14/195/60, uzdejus R15, turetu buti kazkas panasaus i R15/195/50
Tai zhinoma, jei ikalei per dideles padangas, gali liesti... be to ratu ishneshimas galbut labai mazhas, tai jie ishlinde lauk per daug
ParašytasCOLON 2006 06 15, 16:25
Korsaras
Dzhedaj rašėCOLONwytska rašėCOLONnu nieko nesupratau. mano ex-carisma turejo R14 su standartinemis 195/60 (ar 195/55 ? nepamenu) ir jokiu bedu nebuvo, nes tai standartas. Tai cia kaip dabar cia taip nesuprantu??! R15 ir tokios padangos ir jau kliuva? Gal ji jau suzeminta? O jeigu nori islaikyti normalu auksti tai tam yra skaiciuokles: masinai kuriai skirtos R14/195/60, uzdejus R15, turetu buti kazkas panasaus i R15/195/50
Tai zhinoma, jei ikalei per dideles padangas, gali liesti... be to ratu ishneshimas galbut labai mazhas, tai jie ishlinde lauk per daug
neapsieis be sportinio tiuningo
ParašytasCOLON 2006 06 15, 16:30
Kevinas
Korsaras rašėCOLONDzhedaj rašėCOLON
Tai zhinoma, jei ikalei per dideles padangas, gali liesti... be to ratu ishneshimas galbut labai mazhas, tai jie ishlinde lauk per daug
neapsieis be sportinio tiuningo
bijau kad po tokio tiuningo gali arka isplyshti..
ParašytasCOLON 2006 06 15, 17:44
Korsaras
nu tai tam uir reikalingi du kuri laiko sparna, tada tu tik sparno viena dali truputeli atlenki ir viskas
ParašytasCOLON 2006 06 15, 21:30
Rycka
Na visi daug kalba bet niekas nepasko ko jis praso. Taigi gumas galima pakisti po spyruoklemis ir tavo auto tikrai neatrodys kaip dzipas kokio noresi aukscio tokio storio gumas ir pakisk. Guma naudok su pluostu nes kitaip ji tau nelaikys nz kaip ten tavo masinos pakaba atrodo bet paprastai issikerpamas apvalus gumos gabalas viduryje ismusk skyle su kokiu vamzdziu kad itrukimu neliktu isimi spyruokle ir virsuje ar apacioje padedi ta gumos gabala, spyruokle suspadi geriausia suristi viela pora viju kad tilptu atgal ideti ir viskas pakils tavo masinos galas.
Siaip yra dar ir kitokiu budu kaip masinos gala pakelti.
Arba kaip buvo siulyta platink arkas tik nepersistenk
.
ParašytasCOLON 2006 06 15, 22:55
Dzhedaj
Rycka rašėCOLONNa visi daug kalba bet niekas nepasko ko jis praso. Taigi gumas galima pakisti po spyruoklemis ir tavo auto tikrai neatrodys kaip dzipas kokio noresi aukscio tokio storio gumas ir pakisk. Guma naudok su pluostu nes kitaip ji tau nelaikys nz kaip ten tavo masinos pakaba atrodo bet paprastai issikerpamas apvalus gumos gabalas viduryje ismusk skyle su kokiu vamzdziu kad itrukimu neliktu isimi spyruokle ir virsuje ar apacioje padedi ta gumos gabala, spyruokle suspadi geriausia suristi viela pora viju kad tilptu atgal ideti ir viskas pakils tavo masinos galas.
Siaip yra dar ir kitokiu budu kaip masinos gala pakelti.
Arba kaip buvo siulyta platink arkas tik nepersistenk
.
Baisiai patikimai skamba....ishsikirpk guma, susiverzhk su viela...toks kaimo tiuningas gaunasi...
Gal geriau va chia pazhiurek:
http://www.aroste.lt/catalog/index.php?cPath=396
ParašytasCOLON 2006 06 16, 08:58
ise
Siaip jau yra specialios gumos i spyruokles, manau autodaliu shopuose tikrai rasi ir nesunkiai jei turi galva pats isiinstaliuosi, niekur ji neiskris jei tramplynais nelakastysi. pagrindine tavo bedos priezastis, kad uzsidejai padangas blogo dydzio, reikejo det 50 aukscio ir viskas butu buve ciki, bet yra kaip yra.
Beje yra dar galimybe kanta vidini spano uzlenkti, na ten toks atsikisimas turetu eiti, dazniausiai ji liecia.