Puslapis 22

Re: Matinė plėvelė

ParašytasCOLON 2013 04 03, 10:41
Martynas
Dėl plevelių lepumo kyla mitai dėl nežinojimo ir šūdo naudojimo. Naudojant tinkamą plėvelę, tarnavimo laikas 5-8 metai (laikys ir ilgiau, tokias garantijas taiko spalvos blukimui). Ibrėžti sunkiau nei auto laką, o įbrėžus naikinasi spec. valikliu, be jokiu poliravimų.

Re: Matinė plėvelė

ParašytasCOLON 2013 04 03, 10:56
Vyckele
Tą patį norėjau parašyt. Bet kokiu atveju, tai ir pigiau, nei kokybiškas mašinos dažymas.

Re: Matinė plėvelė

ParašytasCOLON 2013 04 03, 11:07
Martynas
Dėl kainos tai sunku pasakyti. Pigiau tikriausiai už LABAI kokybišką dažymą.
Aš nedidelio hečbeko be 1,5k + plėvelė neklijuoju, sedanas nuo 2k. Tai nudažyti galima žymiai pigiau, tik gal nelabai kokybiškai. :mrgreen:

Re: Matinė plėvelė

ParašytasCOLON 2013 04 03, 17:56
eziukas ruke
DruZhBA rašėCOLON
eziukas ruke rašėCOLONkad paklausiau kiek kainuotu aptraukt visa masina matine pleve atsake 3000 atsiprasau bet jei uz tiek galima perdazyti kameroje tai kox pointas?
Kad bet kada galėsi išlukštenti ir spalvų labai idomių yra, kokių su dažais sunkiai išgausi, plius labai greitai pakeis spalvą.
na tas betkada galesi islukstenti tai kaip ir tas pats kas betkada galesi gariunu tikro kailio uzvalkalus nuo odinio salono nuimti, spalvu su dazais tikrai yra ir labai ispudingu paleciu, na suprantu tokia funkcija nebent firmos ar spec transporto (armijos, taksi ir etc.) masina apklijuot kad veliau parduodant nulupt

Re: Matinė plėvelė

ParašytasCOLON 2013 04 03, 18:02
ZyXEL
Aš jei sekantį kartą sugalvosiu perdažyt- tai apklijuosiu, o ne dažysiu. Būtent dėl tų pabraukymų, kurie baisiai erzina :roll: Tik įdomu koks paviršius turi būt, kad būtų galima kokybiškai apklijuoti? Ant špakliaus tikriausiai ne labai gerai būtų :)

Re: Matinė plėvelė

ParašytasCOLON 2013 04 03, 20:32
Martynas
Paviršius pageidautina lygus, bitumas ir t.t. pasišalina su chemija, mikro įmušimai užpildomi spec. vašku. Sudėtingesni paviršiai padengiami spec. gruntu (dažų negadina ir pasišalina kartu su plėvele nulupant). Plikas glaistas nieko gero, plėvelė laidi orui ir drėgmei (tai ne lakas). Prilimpa gerai, bet gali atkartoti sėdimo efektą.

Re: Matinė plėvelė

ParašytasCOLON 2013 04 04, 00:07
ZyXEL
Na tarkim buvo muštas šonas ir norima atstatyti ir aptraukti visą mašiną- tai ką su tuo šonu? Tvarkyt normaliai su špakliais, gruntuot, dažyt ir tik tada traukt? Kažkurioj vietoj gal būtų galima sutaupyt? :-)

Re: Matinė plėvelė

ParašytasCOLON 2013 04 04, 09:09
Martynas
Teoriškai turėtu užtekti gero grunto. Praktiškai taip "chalturinti" neteko, bet prilips tai tikrai (o kaip atsilups, tai galima tik spėlioti).

Re: Matinė plėvelė

ParašytasCOLON 2013 04 04, 14:56
pauliusj
nu paprastas kebulu gruntas tikrai nieko gero, nes jo struktura gana poreta, ir tankis daug mazesnis nei lako..bet jei tarkim padengtum musta ir islyginta vieta epoksidiniu gruntu, tai tada gal ir sutaupytum kazkurioj vietoj, bet sutaupymas butu itin nedideslis, nes visais atvejais turesi lyginti, glaistuoti, gruntuoti paprastu gruntu ir ji susveisti, paskui dar uzlieti epo grunta ir ji susveisti, kad nebutu kerzos...tai sutaupysi tik dazu ir lako...nemanau kad apsimoka, cia visas apsimokejimas tos pleveles, jei nori pasikeisti spalva is isores, nemanau kad prajomus kas uzsiema apklijuot, nes tada jau reik masina isardyt ir darbu kaina tikrai nebus mezesne nei dazymo..:)

Re: Matinė plėvelė

ParašytasCOLON 2013 04 04, 15:54
Martynas
Jei gruntas porėtas tai tada nieko gero, nes plėvelė taip pat laidi orui. Aš ne dažytojas, šitų ponybių nežinau. Bet kokiu atveju paviršius turi būti lygus tiek kiek norimas paviršius, nes plėvele viską atkartoja. O norint gerai apvilkti kėbulą, mašina vis tiek ardoma kaip ir dažymui (gal kiek mažiau). Todėl kaina beveik visada gaunasi didesnė nei dažymo. Net netikslinga lyginti kainas, nes tai skirtingi darbai ir tikslai. "Prajomus" galima apvilkti, jei kas už tai mokėtų. :mrgreen:
Išvada būtų tokia: jei kėbulą reikia tvarkyti, tai ir daryt kaip priklauso, dažyt lakuot ir t.t. Neverta tikėtis, kad apvilkus su3,14sta kėbulą gauni naują mašina. :lol: Jei kėbulas geras - lygus, bet norisi "pažaisti", pakeisti spalva ir pan. galima vilkti ir ateityje be problemų gražinti pradine būseną. Įdomūs atspalviai ne privalumas prieš dažus, nes ir pastarieji turi jų galybę (išskyrus matinius paviršius), bet su dažais neišgausi tekstūrų, grafikos ir t.t.

Re: Matinė plėvelė

ParašytasCOLON 2013 04 04, 16:51
eziukas ruke
Martynas rašėCOLONJei gruntas porėtas tai tada nieko gero, nes plėvelė taip pat laidi orui. Aš ne dažytojas, šitų ponybių nežinau. Bet kokiu atveju paviršius turi būti lygus tiek kiek norimas paviršius, nes plėvele viską atkartoja. O norint gerai apvilkti kėbulą, mašina vis tiek ardoma kaip ir dažymui (gal kiek mažiau). Todėl kaina beveik visada gaunasi didesnė nei dažymo. Net netikslinga lyginti kainas, nes tai skirtingi darbai ir tikslai. "Prajomus" galima apvilkti, jei kas už tai mokėtų. :mrgreen:
Išvada būtų tokia: jei kėbulą reikia tvarkyti, tai ir daryt kaip priklauso, dažyt lakuot ir t.t. Neverta tikėtis, kad apvilkus su3,14sta kėbulą gauni naują mašina. :lol: Jei kėbulas geras - lygus, bet norisi "pažaisti", pakeisti spalva ir pan. galima vilkti ir ateityje be problemų gražinti pradine būseną. Įdomūs atspalviai ne privalumas prieš dažus, nes ir pastarieji turi jų galybę (išskyrus matinius paviršius), bet su dažais neišgausi tekstūrų, grafikos ir t.t.
teksturoms ir grafikai isgauti yra aerografija

Re: Matinė plėvelė

ParašytasCOLON 2013 04 04, 17:08
Fever
Bet viskas atsiremia į pinigus. Plionkę ant kapoto užtėkšt paprasčiau bus, nei varyt pas aerografą, kuris ir tai dar neaišku ar išgaus tai ko tau reikia.

Re: Matinė plėvelė

ParašytasCOLON 2013 04 04, 17:28
eziukas ruke
bet lipdukas lieka lipduku, o aerografija jau yra meno kurinys Pats daznai bendrauju su spaudos pernesimu ant pleves ir kainos tikrai nera pigios. Aisku aerografo irgi reikia ieskot, kiek zinau tai TJ studio yra geriausias aerografas ant musu Lietuvos.