ant galanto sodriai dazus barstant iseiga apie 2kg metaliko. spyshekriai apie 200lt/kg. mipa apie 100lt/kg.
lakas nuo 35lt/kg uz ranal iki tarkim 100-150lt/kg uz dupontus,spyshekerius....
nepagalvok kad ieskau priekabiu. tiesiog pats ta pati darau kaune (orientuojuosi i restauravima)
,su sava klijentura,todel man idomios aritmetines plonybes. medziagu kaina daznai virsija darbu kaina,
todel daugumoj projektu tenka klijentui nustatyt darbu kaina,ir pasiulyt jam pasirupint medziagom.
ir darant tarkim w124 atgaivint spalva turginiam variantui uztenka kilogramo dazu ir 2kg lako,
o tarkim darant rimtam klijentui supusi po tris kilogramus ir to ir to...
tai mano nuomone klausimas formuluojamas turetu buti taip:
kokia kaina butu uz vidutines klases sedano perputima ir supoliravima su klijento medziagom?
jei modelis nurinktas ir ji tereikia susiausti,apsiklijuoti,nupusti,supoliruoti?
su nuardytom "apsyvkem",atverus dureles,kabinant "praliotus"?
tiesiog klijentas turi zinot kiek uz ka moka ir ar jam verta uz kazka konkretaus tiek moketi.
nes tarkim turedamas laiko, toki galanta galeciau nubarstyti ir supoliruoti tarkim uz 500lt darbo kaina,bet...
tarkim zmogui pasakes suma 700lt uz viska kuri jam butu priimtina,as ji savotiskai apgauciau,
nes nekeisdamas spalvos pigiom medziagom tai padaryciau su mipa ir ranaliu. t.y. 1.5kg dazu uz apie 130lt
ir 2kg lako uz apie 70lt. viso apie 200lt medziagom. as nesakau kad sitos medziagos blogos.
tiesiog su tiek neuzpusi tikrai tiek,kad tarkim antra karta poliruodamas nebijotum pratrinti.
ir jos nera ilgaamzes,nes pigios medziagos linksta i isblukima,spindesio praradima ir t.t.
o tarkim pasiskaiciuot spysu medziagas i bendra kaina kai kuriems klijentams gali buti skaudu,
nes jei prie 500lt uz darba pripliusuociau 3kg dazu po 200lt + 3kg lako po 130lt,
tai jau butu 500+600+400=1500lt ,o tai jau nebe 700lt,ar ne taip?
