Galingumo ir Sukimo momento kreive

Remonto klausimai, netinkantys kitose skiltyse
ZND007
Dalyvis
PranešimaiCOLON 3563
UžsiregistravoCOLON 2006 11 10, 10:25
AutomobilisCOLON Nissan Silvia s14
MiestasCOLON Vilnius/Pashilai
CONTACTCOLON

Galingumo ir Sukimo momento kreive

Neperskaitytas pranešimas ZND007 » 2008 01 31, 20:18

Nu vat sedejau ir pamaniau, kad uzvesiu nauja klausimeli apie variklio techninius parametrus.

Zodziu ash sau karts nuo karto susimastau kas gerew vat palyginimui duomenys tokie:

Abieju Varikliu turis identishkas 1.8 litro

1 duomenys:
Maksimali galia 125 AG / 5500 aps. per min
Maksimalus sukimo momentas 174 Nm / 3750 aps. per min
Redline 6500
2 duomenys:
Maksimali galia 140 AG / 6400 aps. per min.
Maksimalus sukimo momentas 170 Nm / 4200 aps. per min. (PS pataisytas NM nes pirma kart sumaisiau)
Redline 7000
Abu 1.8l abieju svoris daleiskim skiriasi +-50kg tai bet kuris variklis dinaminem savybem yra patrauklesnis? Mano nuomone kadangi pirmajam ir AG ir NM zymiai anxciau maximalus tai tas 1 variantas turetu vaziuot smagiau nepaisant mazesnio galingumo. O kaip jusu nuomone? Gal kam praktishkai teko palyginti kazka panasaus?



1 kreive
Paveikslėlis
2 kreive
Paveikslėlis
Paskutinį kartą redagavo 1 ZND007. Iš viso redaguota 2008 kartus.
I'm So JDM thAt JAPAN wants ME BAcK !
Турбина это такая улитка ... но сука очень быстрая!

Vartotojo avataras
Dzhedaj
Garbės narys
PranešimaiCOLON 15290
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
SkypeCOLON dzhedajus
MiestasCOLON Kaunas

Re: Galingumo ir Sukimo momento kreive

Neperskaitytas pranešimas Dzhedaj » 2008 01 31, 20:24

Ka reiskia smagiau vaziuoti?
Bet kokiu atveju be kreiviu nelabai ka pasakysi, nes nezinai ar tas sukimo momentas pastovus visam sukiu diapazone, ar yra pikas vienoj vietoj smarkus.

Siaip bet kokiu atveju greiciau vaziuotu masina (jei mase ir greiciu deze ta pati) su antruoju varikliu is vietos. Drage svarbu daug arkliu ir toli esantis redline.
Smagiau vazinetis su pirmuoju varikliu butu mieste ar prie mazu apsuku tik tuo atveju, jei prie ju jo sukimo momentas butu didesnis gerokai, nei antrojo variklio.
'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...

Hyundai i30N Performance

ZND007
Dalyvis
PranešimaiCOLON 3563
UžsiregistravoCOLON 2006 11 10, 10:25
AutomobilisCOLON Nissan Silvia s14
MiestasCOLON Vilnius/Pashilai
CONTACTCOLON

Re: Galingumo ir Sukimo momento kreive

Neperskaitytas pranešimas ZND007 » 2008 01 31, 20:43

Nu vot prasom kreives :D ir beje pataisiau sukimo momenta antrojo variklio pasirodo 170 Nm tik.
I'm So JDM thAt JAPAN wants ME BAcK !
Турбина это такая улитка ... но сука очень быстрая!

Vartotojo avataras
Dzhedaj
Garbės narys
PranešimaiCOLON 15290
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
SkypeCOLON dzhedajus
MiestasCOLON Kaunas

Re: Galingumo ir Sukimo momento kreive

Neperskaitytas pranešimas Dzhedaj » 2008 01 31, 21:01

Ir ka mes cia matom...
Pirmas variklis praktiskai geriausiai vaziuoja tarp 3000 ir 5500rpm.
Antras (su pasvyravimais kreiveje nelabai graziais), nuo pat 2500 iki 6500... Taigi ir dinamiskesnis ir turi lygesne sukimo momento kreive (kas pasireiskia tolygia trauka prie visu apsuku).

Cia speju palyginimas GDI ir ne GDI 4G93 varikliu? :)
'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...

Hyundai i30N Performance

ZND007
Dalyvis
PranešimaiCOLON 3563
UžsiregistravoCOLON 2006 11 10, 10:25
AutomobilisCOLON Nissan Silvia s14
MiestasCOLON Vilnius/Pashilai
CONTACTCOLON

Re: Galingumo ir Sukimo momento kreive

Neperskaitytas pranešimas ZND007 » 2008 01 31, 21:05

nea ce GDI su celicos varikliu 1.8 :D
I'm So JDM thAt JAPAN wants ME BAcK !
Турбина это такая улитка ... но сука очень быстрая!

BUTTON_POST_REPLY