Lancer 2009 2.0 DI-D staigus traukos netekimas ("limp mode")
ParašytasCOLON 2014 04 14, 18:10
Sveiki Mitsubishi forumiečiai,
esu naujokas jūsų forume, neseniai įsigijau 2009 m. Mits. Lancer 2.0 DI-D Sportback. Iš esmės automobiliu esu patenkintas, tačiau pilnai džiaugtis trukdo "keista" problema. Iškart atsiprašau už galimus netikslumus, nesu auto specialistas, neišjuokit
Vidutiniškai vieną kartą iš penkių užvedus automobilį per pirmas 2 minutes nuo pradžios įvyksta keistas dalykas - spaudžiant greičio pedalą (bėgėjantis) staigiai dingsta trauka, apsukos nukrenta iki laisvų, mašina tiesiog rieda laisva eiga. Atleidus greičio pedalą iki pat galo ir iš naujo vėl jį paspaudus mašina sureaguoja ir vėl toliau normaliai važiuoja lyg niekur nieko. Taip atsitikus tą patį važiavimą ši problema nebepasikartoja. Nusprendžiau šią problemą tvarkytis, tačiau netikėjau, kad bus taip sudėtinga. Inchape servise pamatė dvi klaidas - EGR vožtruvo ir turbinos daviklio. Inchape pasakė, kad 90 proc., jog tai turbinos daviklis, tačiau jie turbinomis neužsiima. Kitame servise atlikus kompiuterinę diagnostiką pasakė tą patį - 95 proc. turbinos daviklis. Iš pradžių EGR vožtuvas buvo išvalytas, tačiau problema nedingo. Liko turbos daviklis. Turboost (Kubiliaus g.) vyrukai pajungę kompą su turbina nematė nieko blogo. Turboservise (Fabuose) turbiną nuėmė, ją pilnai išvalė, sukalibravo ir sudėjo atgal, sakė su turbina viskas puiku. Savaitę džiaugiausi, tačiau problema vėl pasikartojo. Nebežinau ko imtis, kad šią problemą išspręsčiau, nes ji gana rimta (pvz., pavojinga lenkimo atveju).
Kiek skaičiau forumų anglų kalba, tai ši problema Mitsuose gana dažna, tačiau niekas taip ir normaliai negali pasakyti kame tiksliai yra bėda. Realiausi variantai, kuriuos siūlo žiūrėti kaip jau minėjau EGR vožtuvas (galbūt jį reiktų keisti, o ne išvalyti), turbinos daviklis, taip pat rašo, kad gali būti atsilaisvinę žarnų laikikliai (ko pasekoje patenka oro į jas, taip sutrikdomas spaudimas turbinoje ir turbina sustreikuoja), kuro siurblys, užsikimšęs katalizatorius. Kiek aš suprantu apie mašinas, tai, spėju, kad gazuojant turbinoje daviklis nuskaito per didelį spaudimą / arba jis iš tikrųjų būna per didelis, tada auto kompas įjungia "limp mode", kad apsaugotų variklį nuo galimos žalos. Vis dėlto, du turboservisai žiūrėjo turbiną, manau, kad su ja viskas turėtų būti OK. Be to forumuose anglų kalba paskaičius apie šią bėdą egr vožtuvo, turbinos, turbinos sensoriaus keitimas dažnu atveju neišspręsdavo problemos.
Ši problema labai erzina, galbūt Jūs, forumo nariai turite kokių minčių / pasiūlymų / buvote su tuo susidūrę? Taip pat galbūt galėtumėte patarti į kurį servisą kreiptis Vilniuje, kadangi atsibodo mėtyti pinigus į kairę dešinę ir matyti servisų meistrus gūžčiojant pečiais.
Atsiprašau, jeigu temą patalpinau ne toje skiltyje. Prašau moderatorių ją patalpinti į tinkamesnę, jeigu suklydau.
Lauksiu komentarų, dėkingas iš anksto.
Donatas
esu naujokas jūsų forume, neseniai įsigijau 2009 m. Mits. Lancer 2.0 DI-D Sportback. Iš esmės automobiliu esu patenkintas, tačiau pilnai džiaugtis trukdo "keista" problema. Iškart atsiprašau už galimus netikslumus, nesu auto specialistas, neišjuokit

Vidutiniškai vieną kartą iš penkių užvedus automobilį per pirmas 2 minutes nuo pradžios įvyksta keistas dalykas - spaudžiant greičio pedalą (bėgėjantis) staigiai dingsta trauka, apsukos nukrenta iki laisvų, mašina tiesiog rieda laisva eiga. Atleidus greičio pedalą iki pat galo ir iš naujo vėl jį paspaudus mašina sureaguoja ir vėl toliau normaliai važiuoja lyg niekur nieko. Taip atsitikus tą patį važiavimą ši problema nebepasikartoja. Nusprendžiau šią problemą tvarkytis, tačiau netikėjau, kad bus taip sudėtinga. Inchape servise pamatė dvi klaidas - EGR vožtruvo ir turbinos daviklio. Inchape pasakė, kad 90 proc., jog tai turbinos daviklis, tačiau jie turbinomis neužsiima. Kitame servise atlikus kompiuterinę diagnostiką pasakė tą patį - 95 proc. turbinos daviklis. Iš pradžių EGR vožtuvas buvo išvalytas, tačiau problema nedingo. Liko turbos daviklis. Turboost (Kubiliaus g.) vyrukai pajungę kompą su turbina nematė nieko blogo. Turboservise (Fabuose) turbiną nuėmė, ją pilnai išvalė, sukalibravo ir sudėjo atgal, sakė su turbina viskas puiku. Savaitę džiaugiausi, tačiau problema vėl pasikartojo. Nebežinau ko imtis, kad šią problemą išspręsčiau, nes ji gana rimta (pvz., pavojinga lenkimo atveju).
Kiek skaičiau forumų anglų kalba, tai ši problema Mitsuose gana dažna, tačiau niekas taip ir normaliai negali pasakyti kame tiksliai yra bėda. Realiausi variantai, kuriuos siūlo žiūrėti kaip jau minėjau EGR vožtuvas (galbūt jį reiktų keisti, o ne išvalyti), turbinos daviklis, taip pat rašo, kad gali būti atsilaisvinę žarnų laikikliai (ko pasekoje patenka oro į jas, taip sutrikdomas spaudimas turbinoje ir turbina sustreikuoja), kuro siurblys, užsikimšęs katalizatorius. Kiek aš suprantu apie mašinas, tai, spėju, kad gazuojant turbinoje daviklis nuskaito per didelį spaudimą / arba jis iš tikrųjų būna per didelis, tada auto kompas įjungia "limp mode", kad apsaugotų variklį nuo galimos žalos. Vis dėlto, du turboservisai žiūrėjo turbiną, manau, kad su ja viskas turėtų būti OK. Be to forumuose anglų kalba paskaičius apie šią bėdą egr vožtuvo, turbinos, turbinos sensoriaus keitimas dažnu atveju neišspręsdavo problemos.
Ši problema labai erzina, galbūt Jūs, forumo nariai turite kokių minčių / pasiūlymų / buvote su tuo susidūrę? Taip pat galbūt galėtumėte patarti į kurį servisą kreiptis Vilniuje, kadangi atsibodo mėtyti pinigus į kairę dešinę ir matyti servisų meistrus gūžčiojant pečiais.
Atsiprašau, jeigu temą patalpinau ne toje skiltyje. Prašau moderatorių ją patalpinti į tinkamesnę, jeigu suklydau.
Lauksiu komentarų, dėkingas iš anksto.
Donatas