Puslapis 1 iš 1
Reikia patarimo ne apie Mitsubishi
ParašytasCOLON 2010 04 30, 14:38
Mantas
Kadangi mano zinios apie variklius ir ju veikimo principus yra kuklios, prasau patarimo
Zodziu situacija tokia: vakar buvom paziuret Mantytei automobiliuka, 2000m VW Lupo, benzinas 1.4l. Atidarius tepalo dangteli pamatem vat tokia kakavos spalvos mase:
Kadangi auto dauztas, ilgokai stovejes, buve atjungtos radiatoriaus slangos, isleistas antifrizas, gal ta "kose" galejo susidaryt nuo kondensato? Taip pat uzkurus ir pergazavus is duslintuvo pradejo varyt toki tirsta balta duma, is pradziu net pasirode kad melsva. Bet kiek laiko pasivazinejus ir palaikius uzkurta dumu nebeliko. Ar cia visa tai del ilgo stovejimo, ar cia "sliekai" rimtesni ir nuo jo reikia begt kuo toliau?
Re: Reikia patarimo ne apie Mitsubishi
ParašytasCOLON 2010 04 30, 14:41
tomarinas
antifryzas tepale, tarpinei ragas speju bus
Re: Reikia patarimo ne apie Mitsubishi
ParašytasCOLON 2010 04 30, 17:01
mpegas
Tai jau jo, gali įkalkuliuot tarpinės keitimo ir galvutės šlifavimo išlaidas.
Re: Reikia patarimo ne apie Mitsubishi
ParašytasCOLON 2010 04 30, 17:28
redline
Neskubekit jus cia su tom tarpinem ir galvom... Gal auto vazinejus trumpais atstumais, susidaro kondensatas. Pas Audi VW tokiu metu 1,4 1,6 1,8 benzus daznai susidaro kondensatas, nes vazinejama trumpais atsutumais. Pvz. as 12 km i darba ir 12 km. To pasekoje pas mano Audi A3 daznai susidaro kondensatas. Bet ten tik kondensatas

Vaziuojant pvz. koki 100 km. kondensatas dingsta. Kad teigtum jog tarpine ar galva tai turi ir antifrize tepalas plaukioti arba mazeti antifrizas ir daugeti tepalo. Dar vienas is galimu variantu - uzsikises alsuoklis.
Bet aisku tokia auto pirkti pavojinga, reiktu su ja padraugauti bent diena, kad suprasti kas yra.
Re: Reikia patarimo ne apie Mitsubishi
ParašytasCOLON 2010 05 01, 16:12
Mantas
Na su ta masina apie puse metu nevazineta, tai panasu, kad ten gali but ir kondensato "darbas". Nes ir is duslerkes ilgai ejo balti dumai, po kurio laiko duminimas dingo, tai ir ten nemazai kondensato buvo prisikaupe.
Re: Reikia patarimo ne apie Mitsubishi
ParašytasCOLON 2010 05 01, 16:55
Martynas
redline rašėCOLONNeskubekit jus cia su tom tarpinem ir galvom...
Sutinku su tamsta... Tikrai, tai gali būti trumpu atstumu ir stovejimo pasekmė.
Mantai, tikrink antifrizą ir žiūrėk ar žarnų nepučia...
P.S. Jei čia tas pats 1,4 variklis, kuris ėjo į mk4 golpus, tai (IMHO) man jis labai nepatinka.
Re: Reikia patarimo ne apie Mitsubishi
ParašytasCOLON 2010 05 01, 16:57
Mantas
Martyna$ rašėCOLONredline rašėCOLONNeskubekit jus cia su tom tarpinem ir galvom...
Sutinku su tamsta... Tikrai, tai gali būti trumpu atstumu ir stovejimo pasekmė.
Mantai, tikrink antifrizą ir žiūrėk ar žarnų nepučia...
Zarnu nepucia, ziurejau. Kadangi priekis buvo siek tiek mustas ir buvo atjungtos radiatoriaus slangos, tai pries man atvaziuojant ziuret pardavejas vel pajunge slangas ir pripyle vandens, kad galeciau uzkurt ir pasivazinet. Buvau atsukes ausinimo bakeli, tam 90% vandens ir 10% antifrizo misiny jokiu tepalo pozymiu lyg ir nepastebejau. Ant tepalo matuokles taip pat jokios koses ar putu lyg ir nebuvo.
Re: Reikia patarimo ne apie Mitsubishi
ParašytasCOLON 2010 05 01, 17:03
Martynas
Tai, tikriausiai bus tik kondensatas, jei švarus antifrizas.
Bet kokiu atveju, šis varikliukas nėra labai vykęs. Nebent labai geras "deal'as", tada galima taikstytis su trūkumais.
Re: Reikia patarimo ne apie Mitsubishi
ParašytasCOLON 2010 05 01, 17:22
Andriausias
Ir dar vandens pompai gali greitu laiku ateiti galas, jei ilgai stovėjo sausa...
Re: Reikia patarimo ne apie Mitsubishi
ParašytasCOLON 2010 05 01, 22:32
redline
Andriausias rašėCOLONIr dar vandens pompai gali greitu laiku ateiti galas, jei ilgai stovėjo sausa...
Tai cia pompa maziausias galvos skausmas, vistiek nusipirkus auto reikes keisti dirzus, itempejus ir pompa, filtrus, tepalus.