Nu dakanalinot mane

Dabar kalbes DR. WYTSKA
· padangos viduje palaikomas pastovus spaudimas nepriklausomai nuo to kaip intensyviai padanga “dirba” – ar automobilis važiuoja dideliu greičiu, ar stovi, - slėgis beveik nesikeičia;
Akivaizdu, kad slegis padangos viduje priklauso nuo silumos. Taciau tiek azoto tiek deguonies duju pletimasis yra vienodas kylant temperaturai. Ka nori pasakyti azoto salininkai, yra: kas pasirodo turi itakos, tai vandens garai esantys ore. Jeigu padangos uzpildytos esant dregnam orui - esant zemesnem temperaturom, vadens garai gali pavirsti vandens laseliais ir to pasekoje nukris duju slegis padangoje. Taciau niekur neminima, kiek procentaliai vandens garu yra ore net ir dregniausia diena! O gal jus automobilio padangoms uzpildyti naudojat ora is turkiskos pirties?
FAIL !
· natūralus nuotėkis iš padangos sumažėja iki minimumo, nes dėl stambesnės molekulinės struktūros azoto dujos beveik neprasiskverbia pro vidinį padangos sluoksnį;
Visu pirma "molekulines strukturos" dujos neturi. Tikriausiai turima galvoje molekules dydis. Taip, panarsius internete radau patvirtinimu, kad azoto skvarbumas pro guma yra 3kartus mazesnis nei deguonies. (dabar jau visi bijom ir suprantam kodel mums nuleidzia pagangas ane?

) Taciau ore yra 78% azoto, 21% deguonies ir 1% kitokiu bezdalu. Taigi tarkim po pusmecio oru pripustos padangos slegis nukrito nuo 2baru iki 1,6baru?

jau visi patikejot?

CIA DEGUONIS ISEJO ir liko tik azotas! VALIOOOO! Jums nereikejo moketi uz azotu padangu uzpildyma! Sveikinam!
FAIL !
· gerokai pailgėja padangos tarnavimo laikas, nes dėl pastovaus slėgio palaikymo padangoje sumažėja pasipriešinimas riedėjimui;
Siaip geriausiai prailgeja padangos tarnavimo laikas jas laikant kambaryje ir nenaudojant

Bet cia norima pasakyti vel kad tik azotas duoda pastovu slegi. Na, jau sita ismokom

Senas bajeris. O uzpildzius oru ir palaukus pusmeti padangoje bus 100% azoto, ir vel papildzius oro iki reikiamo slegio, padangoje liks tik 2% deguonies. A visai gerai jau
· azotas padidina padangos karkaso tvirtumą, kadangi, priešingai nei deguonis, nesukelia karkaso oksidacinių pažeidimų;
Valio! Dabar padangos tarnaus dar 100metu!!!
FAIL !
· iki minimumo sumažinta padangos užsidegimo galimybė. Padangų pildymas azotu užkerta kelią užsidegimo galimybei, kai padangos viduje deguonis su alyvos garais suformuoja pavojingą mišinį, kuris, stabdžių diskui perkaitinus karkasą, gali sukelti degimo procesą.
Kas nors tuom tikit?
Jau net nebejuokinga...
FAIL !
Siulau metu
FAIL nominacija ir pirmasis kandidatas butu sita tema
