Mitsubishi Galant 1995m, 1.8 GLSI sohc
1) Kaip sutvarkyti galinio lango apsildyma? Jis veikia, bet per silpnai - isryskeja juostos, bet langas pilnai neatsyla. Del kokiu priezasciu taip gali buti? Maz per slabnas saugiklis? (bet juk jis degtu).
2) Kokioje padetyje pas jus buna susilusio variklio temperaturos rodykle? Pas mane ji yra per viduri ir as itariu, kad jis yra perausinamas - nes peciukas vos sildo. Ar padetu tokiu atveju termostato keitimas? Na dar sklendes pas ji ne visai sklandziai reguliuojasi, galbut ir tame beda, ar sunku prieiti jas sutvarkyti? (reik isardyt tik prieki paneles, ar lupt viska lauk?)
3) Sviecia ABS lempute. Saugiklis geras, o reles toje vietoje kur turi buti ABS rele (pagal dangteli nuo reliu bloko) nera, net nera ir jai kontaktu. Kame reples? Prie daciku laidai prijungti (daciku netikrinau).
4) Kas yra SRS?
5) Tarp viduriniu peciuko groteliu yra svirtele, kur virsuj nupaisytas zmogeliukas melynam fone, apacioj - baltam - ka ji reiskia? (kondiskes nera). Taippat klausimas del peciuko - kai nustatytas karstas oras - turi eiti pro visas groteles, ar tik pro virsutines? (kvailas klausimas, zinau kad pro visas, bet pardavejas mane bande itikinti kitaip:D )
Ir labai kvailai rimtas klausimas - ar norint nuimti galva motorui cia reikia ji iskelti, ar vis del to imanoma prieiti ir neiskelus? (1.8 GLSI SOHC'as, 95 metai)
As zoskas, nupirkau masina visa apsitepalavusia (ir leidzia ne pro betkur o pro galvos tarpine), dabar zoskai sunku rasti galant'a hecbeka... Kauno turguj ju buvo tik trys. Vienas aplamdytas, kitas dyzelinis, o uz benzinini 95 metu paprase 3000 EUR. Neblogai ka;) Neturejau is ko rinktis, labai norejau galanto.
Dziaugiuosi pirkiniu, nors i ji dar reik investuot kad ji davesti iki tobulo. Kaip tik dabar ta ir darau;) Myliu mitsubishi, ne uz ka nepirkciau kitokios masinos. Svajojau metus laiko apie galanta, ir pagaliau turiu.. nors ir apsitepalavusi
