Fever rašėCOLONSeniai čia kažkas berašė, kažkaip anksčiau neužtikau šitos temos, tai pasisakysiu ir savo nuomonę:
Įdedat tą sukarpytą skarbonkę iš blėkos įsiurbimo šlangon. Kaip supratau jos principas yra išsukt orą, tokiu būdu padidėja oro greitis ir t.t. Kokių būdų tas skardos gabalas sugeba padidinti ateinančio oro srauto greitį? Studijuoju transporto priemonių inžineriją KTU ir visi šie paistalai kertasi su paprasčiausius fizikos dėsniais. Oras, atsimušdamas į sutiktą kliūtį, greičio nepadidina, o sumažina. Taip pat susiaurėjus oro paėmimo šlangai, oro daugiau į variklį nepatenka. Pats OSD iš niekur kitur energijos nepaima, neturi kokio tais varikliuko ar kokio velnio, kad ateinančiam orui suteikti energijos/padidinti skriejimo greitį. Dedant šitą dalyką UŽ matuoklės yra apskritai nesveika varikliui. ECU mato, kad oro patenka daugiau, nei ateina iš tikro, ko pasiekoje mišinys yra riebinamas, dėl ko variklis vartotų daugiau kuro, o ne mažiau.
Kitas dalykas, koks dar oro smulkinimas? kuras įpurškiamas ne į įsiurbimo šlangą, o į įsiurbimo kolektoriaus kanalus, prieš degimo kamerą (atsidaro vožtuvas, patenka kuro/oro mišinys). Tai kaip jis gali smulkint kurą, jei yra gerokai prieš visą kuro/oro maišymo procesą?
Nebepradėkit savo mintimis vėl visko versti, geriau paskaitykit nuo pradžių. Viskas yra išsiaiškinta, ir suderinta. Yra susitarimas viską patikrinti praktiškai, nes teorijos, jau nusibodo. Kai baigsit KTU, gal kai ką ir žinosit, dabar tik isivaizduojat. Kaip pvz, kas susiaurina oro paėmimo šlangą?, iš kur kliūtys kelyje ir t.t. Norit ką nors sužinoti, tai skaitykit. O fizika, čia visiškai ne prie ko, kaip ir Kubilius prie valstybės valdymo...