Chebra, na nebūkit "plūgais", jeigu yra sakoma, kad be oro srauto matuoklės neveikia, reiškia neveikia. Yra išbandyta, o ne įsivaizduota. Kam kas kaip ir toliau, palikit bobutėms "pasvaigti" . nenorit Patys pabandyt, leiskit kitiems.Dzhedaj rašėCOLONO dabar, pardavėjų mintis:OSD sutaupo iki 31 % kuro?
Derintojas sukelia "minitornadą", kuris savo ruožtu susmulkina įpurškiamą kurą, dėl ko degimo kameroje geriau išplinta liepsna ir veiksmingiau įsisavinamas kuras. Jūsų ECU (kompiuteris)nuskaito duomenis nuo deguonies jutiklių ir užfiksavęs pokytį nutraukia tiekiamo kuro perteklių. Būtent dėl šios priežasties mažėja kuro sunaudojimas.
OSD padidina arklio galių iki 16 %?
Įsiurbimo sistemoje derintojas priverčia orą suktis verpetais, kaip viesulą. Tai leidžia orui sparčiau ir veiksmingiau įveikti vingius bei kampus. Įsivaizduokit, kad vonioje jūs išleidžiate vandenį. Pastarasis ims sūkuriuoti, nes tokiu būdu jis sparčiausiai išteka. Derintojas panaudoja tą pačią koncepciją. Kuo greičiau oras juda įsiurbimo vamzdyje, tuo daugiau galios turės jūsų automobilis, ir nesvarbu, ką jūs vairuojate – sunkvežimį ar visureigį(automatinė greičių dėžė -privalumas, o oro matuoklė- būtina). Štai, kaip viskas paprasta.Galai kažkaip nesueina. Duomenis fiksuoja nuo deguonies jutiklių, o į Hondą negalima dėti, nes nėra oro srauto matuoklės. Jei prietaisas veikia aprašytu principu, tai kam reikalinga oro srauto matuoklė? Juk su "minitornadu" ji nesusijusi, ar ne?Jei parašas yra teisingas, tai viena problema, nėra oro srauto matuoklės. O jos nebūvimas, reikštų, kad nėra ko modifikuoti.
Aprašymas veikimo, aišku "įdėjinis"ir skirtas "boleje meneje" amerikonams, bet parašyti, kitokį, reikštų nebe gamintojo daiktą. Bet sutikit su tuo, kad pagrindinis dalykas, yra nenoras pripažinti, jog egzistuoja, kažkas nesuprantamo, kuris dar ir( anot gamintojo ir pardavėjo Lietuvoje, bei kelių šimtų laimingųjų, parašiusių http://forumas.automobiliams.lt/viewforum.php?f=24 veikia.