Puslapis 1 iš 1
DINGO KIBIRKSTIS HELP
ParašytasCOLON 2007 10 04, 17:36
D14A3
colt 92m. glxi 1.6l.siandien diena uzkuriau ir is karto uzgeso ir dingo kibirkstis.pries kelias sav buvo pora kartu dar tokiu bajeriu bet kaip tais uzsivesdavo po ilgo akumo kankinimo.
Ka galit patart?ir gal kas zino kur klp neblogi tos srities meistrai uz normalias kainas dirbantys.
ParašytasCOLON 2007 10 04, 18:43
mpegas
Paskirstytojas arba ECU kaput. Pirma pabandyk paskirstytoją.
ParašytasCOLON 2007 10 05, 08:07
Narstat
O gal babina?
ParašytasCOLON 2007 10 05, 08:43
mpegas
Narstat rašėCOLONO gal babina?
Tai ka te kartu su paskirstytoju ta babina. Aišku galima perdaryti, bet kainuoja beveik tiek pat, kiek kitas paskirstytojas.
ParašytasCOLON 2007 10 06, 13:31
gerardas
nenorejau kurt naujos temos todel rasau cia:)
zodziu situacija tokia, kad rytais sunku uzhkurt masina.suka suka ir vos uzhkabina. is pradziu isijungia 1-2 cilindrai, po to like. bandziau ir keleta kart degima pasukinet, kad kura atwarytu. tas pats. galwoju su kibirkstim gal negerai, bet zwaklaidziai ir zwakes gerai. cia bus kaltas ar paskirstytojas ar ECU? seip paskirstytojas ir ECU yra nuo huyndai lantra g4cn o motoras pats 4g97 nuo lancerio. kas keisciausia jei jau karta uzhkurei tai wisa diena kuriasi is puses apsisukimo, tai nesuderinamumas manau atkrenta.. galwoju waryt diagnostika, klausimas ar jie man ten ka nors gero pasakytu?
ParašytasCOLON 2007 10 06, 16:05
mpegas
Degimą sukinėji, kad kurą atvarytų? :laught03: Jei rimtai, tai diagnostika būt geriausias variantas. Aš visgi manau, kad žvaklaidžiai ar žvakės prašosi keitimo. Ar paduoda kurą, tai užtektų nevedant nusukt kokį vamzdelį nuo kuro magistralės. Tik ant karšto variklio nebandyk. Gali užsidegti.
ParašytasCOLON 2007 10 06, 23:45
gerardas
na juokinga ar nejuokinga, kai pasuki degima suzvimbia kuro siurbliukas ir paduoda kura:) o del zvakiu - laidu negeras wariantas nes pries tai kitoj masinoj weike be priekaistu:) bet kokiu atweju dekui uzh atsakyma:)
ParašytasCOLON 2007 10 07, 02:40
LtuDsm
turejau ta pacia beda,su eclipse savo,tai pakeiciau benzo filtra ir wiskas gerai buvo,bet dabar vel tas pats yra,tai ir as nezinau kas cia gali buti,sudejau naujus laidus bei zvakes su paskirstytoju,bei ECU nauja dejau,tas pats sudas,kaip nesiveda rytais taip nesiveda:(
ParašytasCOLON 2007 10 07, 20:51
mpegas
gerardas rašėCOLONna juokinga ar nejuokinga, kai pasuki degima suzvimbia kuro siurbliukas ir paduoda kura:) o del zvakiu - laidu negeras wariantas nes pries tai kitoj masinoj weike be priekaistu:) bet kokiu atweju dekui uzh atsakyma:)
Va dabar truputėli aiškiau prie ko čia degimo reguliavimas

. Maniau ka visai nusišneki

. Tai galvoju reikia ir žiūrėt ar paduoda kurą įjungus degimą. Tokio gedimo nebuvo pasitaikę, bet tikrinčiau pirmiausia siurblį, kontaktus iki jo, po to purkštukus. Nėra, manau lengvas gedimas ir servisai kažin ar išspręs tą problemą, nes pirmenybė ten yra lengvesniems pinigams

.
P.S. dėl žvaklaidžių: ar bandei juos tokioj pačioj mašinoj ir tokiom pačiom sąlygom? Jeigu savo mašiną bandai užvesti rytais, kada yra drėgna, o kitoj mašinoj bandai vidurdienį ar kai variklis jau šiltesnis nei aplinkos oras, tai tox eksperimentas gali klaidinti.
ParašytasCOLON 2007 10 08, 00:35
gerardas
mpegas rašėCOLONgerardas rašėCOLONna juokinga ar nejuokinga, kai pasuki degima suzvimbia kuro siurbliukas ir paduoda kura:) o del zvakiu - laidu negeras wariantas nes pries tai kitoj masinoj weike be priekaistu:) bet kokiu atweju dekui uzh atsakyma:)
Va dabar truputėli aiškiau prie ko čia degimo reguliavimas

. Maniau ka visai nusišneki

. Tai galvoju reikia ir žiūrėt ar paduoda kurą įjungus degimą. Tokio gedimo nebuvo pasitaikę, bet tikrinčiau pirmiausia siurblį, kontaktus iki jo, po to purkštukus. Nėra, manau lengvas gedimas ir servisai kažin ar išspręs tą problemą, nes pirmenybė ten yra lengvesniems pinigams

.
P.S. dėl žvaklaidžių: ar bandei juos tokioj pačioj mašinoj ir tokiom pačiom sąlygom? Jeigu savo mašiną bandai užvesti rytais, kada yra drėgna, o kitoj mašinoj bandai vidurdienį ar kai variklis jau šiltesnis nei aplinkos oras, tai tox eksperimentas gali klaidinti.
zodziu buwo zwaklaidziai su paciom zwakem ir motaru lanceryje, tas lanceris buwo uzhwestas nznau po kiek laiko, bet tikrai netrumpai nes stowejo krumuose. ta warikli su wiskuo isimeciau pas sawe. teko pakeisti(t.y. isideti sawo senus) paskirstytoja ir kamutatoriu, del fishkiu neatitikimo. wa tie mano seni prastoweja wisa wasara nejudinti, tai ir galwoju kad jie gali but kalti. tiesiog idomu ar diagnostikoj pasakytu kad jie kalti, nes nuwaziuociau gi su siltu warikliu... jei jie, tai pasikesiciau ir pats be problemu...
ParašytasCOLON 2007 10 08, 00:37
gerardas
ir dar, del siurblio, purkstuku ir t.t. buciau linkes atmest ta warianta, nes kaip sakiau, lanceris su tuo motaru belekiek laiko praleides krumuose:) manau cia gali but:
a)kompo nesuderinamumas su motaru(ko tikrai nezinau ar taip buna)
b)paskirstytojas su kamutatorium
c)chren znajet, gal meistras ne taip ka pajunge:)
ParašytasCOLON 2007 10 08, 00:53
D14A3
Tai galvoju reikia ir žiūrėt ar paduoda kurą įjungus degimą.
Tai jei kisau pirsta prie zvaklaidzio tai tikrai buvau isitikines kad nera kibirksties darydamais tai kisdamas prie variklio korpuso...tai pagal jusu kalbas tikriausiai manau kad kaltas bus kumutatorius..nes ir taip pats maniau,,bet dar neaisku kur klp galeciau atlikti patvirtinancia diagnostikaaa...
Re: DINGO KIBIRKSTIS HELP
ParašytasCOLON 2007 11 25, 09:12
kostukas
Paskirstitojas, kontaktine grupe ar kazkur atitrukusi laidu fiskute, tai kad tikrink