Puslapis 1 iš 1
Reikia galines faros lanceriui 93 m
ParašytasCOLON 2006 09 14, 11:07
Zanzibaro
Gal kas turi ar zino kur gauti 93 m lanceriui (hetchbekas) galine desine fara. Jos ten grynai kaip ant senesniu 89-92 lanceriu eina tik senesnes yra oranzines tokios, o 93 m galines faros posukiai yra balti ir daug geriau atrodo. Tai dabr bandau surast tokia fara
Any ideas?
Re: Reikia galines faros lanceriui 93 m
ParašytasCOLON 2006 09 14, 12:43
ZyXEL
Zanzibaro rašėCOLONGal kas turi ar zino kur gauti 93 m lanceriui (hetchbekas) galine desine fara. Jos ten grynai kaip ant senesniu 89-92 lanceriu eina tik senesnes yra oranzines tokios, o 93 m galines faros posukiai yra balti ir daug geriau atrodo. Tai dabr bandau surast tokia fara
Any ideas?
Tai kad nuo 92m. jau ėjo kita lencerių karta ir lempos ten totaliai kitokios

Jei gerai žinau tai tos kartos lancerių net hečbekų nebuvo

Re: Reikia galines faros lanceriui 93 m
ParašytasCOLON 2006 09 14, 13:41
Zanzibaro
ZyXEL rašėCOLONZanzibaro rašėCOLONGal kas turi ar zino kur gauti 93 m lanceriui (hetchbekas) galine desine fara. Jos ten grynai kaip ant senesniu 89-92 lanceriu eina tik senesnes yra oranzines tokios, o 93 m galines faros posukiai yra balti ir daug geriau atrodo. Tai dabr bandau surast tokia fara
Any ideas?
Tai kad nuo 92m. jau ėjo kita lencerių karta ir lempos ten totaliai kitokios

Jei gerai žinau tai tos kartos lancerių net hečbekų nebuvo

nuo 92 m ejo kita SEDANU ir UNIVERSALU karta, o HETCBEKAI liko praktiskai tie patys - bent jau skardos tai visiskai tokios pat. Va faros tai kitokios: prieky posiukiai balti, o gale irgi kitaip spalvintos.
Imetu adresus tokiu lanceriu foto:
http://pic.autoscout24.de/images/2/9/3/65018392_2.jpg
http://pic.autoscout24.de/images/2/9/3/65018392_3.jpg
Re: Reikia galines faros lanceriui 93 m
ParašytasCOLON 2006 09 14, 14:08
ZyXEL
Neapsigauk, čia tie patys kur ėjo iki 92m. Po to ėjo CA0 karta (apvalesni), o šitas (kur foto davei) matyt su pameluotais metais ar šiaip koks vėlai užregistruotas

Gali pasiskaityti
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Lancer ... Tais metais nebebuvo hečbeko... Ir jei kur inete randi (ypač skelbimuose), kur metai "ant ribos"- geriausiai žiūrėt į kartą, o ne metus

Pvz. čia vaikščiojo toks coltas GTi, kur buvo parašyti 96ti metai, nors realiai 95tais metais ėjo jau kita coltų karta ir pan.
O kas dėl tų lempu- baltų posūkių yra pirkti (kur fotkėj priekyje), o galinių lempų jau kažkas lyg ir laaabaaai seniai ieškojo (marius, jei neklystu, dar kai tokį lancerį turėjo

) ir nerado

ParašytasCOLON 2006 09 14, 14:46
markoh
Zyxel neklaidink zmogaus,
yra tokiu Lancer ir '94m g-bos nors gan retokai pasitaiko, skiriasi butent tuo kad gale ir prieky skaidrus posukiai, bamperiai: galinis kaip GTi, priekinis panasus i GTi. Toks modelis dar vadinamas pereinamuoju. Ir buvo gaminami dar ir tada kai CA0 gamybine linija jau veike, t.y. iki '94m kazkurio men.
ParašytasCOLON 2006 09 14, 15:47
ZyXEL
marius rašėCOLONZyxel neklaidink zmogaus,
yra tokiu Lancer ir '94m g-bos nors gan retokai pasitaiko, skiriasi butent tuo kad gale ir prieky skaidrus posukiai, bamperiai: galinis kaip GTi, priekinis panasus i GTi. Toks modelis dar vadinamas pereinamuoju. Ir buvo gaminami dar ir tada kai CA0 gamybine linija jau veike, t.y. iki '94m kazkurio men.
Kas atrodo kaip šūdas, smirdi kaip šūdas ir skonio kaip šūdas- tikriausiai ir yra šūdas.

Niekada nesupratau tų "pereinamūjų" modelių... Iš ko į ką jie pereina? priekis kaip ca0, o galas kaip c50? Ar vienas šonas kaip eklipsės 1g, o kitas kaip 2g? Na gal aš ir durnas, bet jei yra kažkoks modelis, kuris buvo gamintas (ne tiuninguotas ar dar kažkaip keistas)- jis turi turėti savo kodą, pavadinimą ar dar ką. Kodėl 2G eclipse nėra "pereinama" iš 1G į 3G? arba CA0 colt'as nėra "pereinamas" iš C50 į CJ0?
Žmonės kalba, kad paskutiniu metu mane sunku įtikint kažkuo, bet nu niekaip man galvoje netelpa: kodėl turėtų gamykloje kažką keisti, koreguoti liniją, gaminti būtent vieną modeliuką dar kelis metus ir PAKEISTĄ (juk nėra taip, kad neįpyliau dažų į posūkių stakles ir gavosi balti, arba paspyriau bamperio formą- ir štampuoja kitokius)- viskas gi pinigus kainuoja.

Realiai mąstant- tai tiesiog būtų nuostolinga, juo labiau, kad jau ėjo kita (geresnė, tobulesnė ir kitokia esnė) lancerių karta, kuriai gamykla skyrė visą dėmesį ir t.t....
Plius dar yra variantas, kad iškišinėjo likučius- todėl tie metai ir atsilieka, nes dokuose tai rašo pirmą įregistravimo datą, o ne pagaminimo datą! Jei pasižiūrėtumėt pagal VIN'ą- daugelis manau nustebtų, kelintų metų jo mašina iš tikro yra

Gyvas pavizdys kad ir tas pats coltukas- kas įrodys, kad jo gimimo metai yra 96? Jei dokuose parašyta 96- visi ir sako 96, o ne "oi, va pagal VIN'ą rodo, kad 93"... O gal jis gamykloj arba salone 3 metus prastovėjo
Viskas, baigiau, galim nuleist vandenį.
ParašytasCOLON 2006 09 14, 19:22
Micius
Zyxi, klysti siuo atveju

Yra taip. Tas "pereinamas" modelis egzistuoja, ir jo kodas yra C66A. I ana jau ejo 1,6 CJO kolto/lancerio variklis. Ir pas ta "pereinamaji" modeli tik "stailinginiai" dalykai kai kurie buvo pakeisti (buferiai, posukiai balti ir pan.). Ir jie is tikruju ejo net iki 94m. tik ju tikrai ne daug isleista buvo. Beje, ir pas mano ex Lanceri is pradziu buvo priekyje sudeti posukiai butent nuo tokio lancerio, bet veliau "sugedo" bishki vienas, tai teko keist i morkinius.

O del tu gamybos liniju ir pan., tai yra paprastai: viada pas gamintojus juk lieka "nesurinktu" daliu ir t.t. nuo seno modelio, kai "atsiranda" naujas; tai buna, kad palieka kokia viena gamybos linija "senukams" isbaigti", tik pakeicia kai kuriuos dalykus, kad modelis atrodytu "naujau". Tai tiek, ir peace brother

ParašytasCOLON 2006 09 14, 19:28
ZyXEL
Micius rašėCOLONZyxi, klysti siuo atveju

Yra taip. Tas "pereinamas" modelis egzistuoja, ir jo kodas yra C66A. I ana jau ejo 1,6 CJO kolto/lancerio variklis. Ir pas ta "pereinamaji" modeli tik "stailinginiai" dalykai kai kurie buvo pakeisti (buferiai, posukiai balti ir pan.). Ir jie is tikruju ejo net iki 94m. tik ju tikrai ne daug isleista buvo. Beje, ir pas mano ex Lanceri is pradziu buvo priekyje sudeti posukiai butent nuo tokio lancerio, bet veliau "sugedo" bishki vienas, tai teko keist i morkinius.

O del tu gamybos liniju ir pan., tai yra paprastai: viada pas gamintojus juk lieka "nesurinktu" daliu ir t.t. nuo seno modelio, kai "atsiranda" naujas; tai buna, kad palieka kokia viena gamybos linija "senukams" isbaigti", tik pakeicia kai kuriuos dalykus, kad modelis atrodytu "naujau". Tai tiek, ir peace brother

Įtikinai

Man tiesiog ir tereikėjo to modelio kodo, o ne "perechodas" "atchodas" "urodas" ir pan.

ParašytasCOLON 2006 09 14, 19:31
Micius
ZyXEL rašėCOLONĮtikinai

Man tiesiog ir tereikėjo to modelio kodo, o ne "perechodas" "atchodas" "urodas" ir pan.


tik beje at tai vadinciau ne perechodu lancerio atveju, o labiau "restailingu"

, nes pvz "aubi 80 ubages" perechodas tai skyresi jau ir paciom kebulo dalim

ParašytasCOLON 2006 09 15, 09:00
markoh
ZyXEL rašėCOLONmarius rašėCOLONZyxel neklaidink zmogaus,
yra tokiu Lancer ir '94m g-bos nors gan retokai pasitaiko, skiriasi butent tuo kad gale ir prieky skaidrus posukiai, bamperiai: galinis kaip GTi, priekinis panasus i GTi. Toks modelis dar vadinamas pereinamuoju. Ir buvo gaminami dar ir tada kai CA0 gamybine linija jau veike, t.y. iki '94m kazkurio men.
Kas atrodo kaip šūdas, smirdi kaip šūdas ir skonio kaip šūdas- tikriausiai ir yra šūdas.

Niekada nesupratau tų "pereinamūjų" modelių... Iš ko į ką jie pereina? priekis kaip ca0, o galas kaip c50? Ar vienas šonas kaip eklipsės 1g, o kitas kaip 2g? Na gal aš ir durnas, bet jei yra kažkoks modelis, kuris buvo gamintas (ne tiuninguotas ar dar kažkaip keistas)- jis turi turėti savo kodą, pavadinimą ar dar ką. Kodėl 2G eclipse nėra "pereinama" iš 1G į 3G? arba CA0 colt'as nėra "pereinamas" iš C50 į CJ0?
Žmonės kalba, kad paskutiniu metu mane sunku įtikint kažkuo, bet nu niekaip man galvoje netelpa: kodėl turėtų gamykloje kažką keisti, koreguoti liniją, gaminti būtent vieną modeliuką dar kelis metus ir PAKEISTĄ (juk nėra taip, kad neįpyliau dažų į posūkių stakles ir gavosi balti, arba paspyriau bamperio formą- ir štampuoja, ...,)-
Buvo toks modelis, reiskias buvo, to nepaneigsi. Ir tarp kitko labiausiai vykes is C50-c60 serijos.
ZyX> kiek tu klasiu baigei kad tokias piewas rasineji?
ParašytasCOLON 2006 09 15, 09:00
Zanzibaro
smagu, kad vyrai cia issiaiskino kas yra kas, bet mano problema kaip ir lieka neispresta - kur gaut ta galine fara?
Gal kas turi japonisku masinu srotu tel. nr.?
As viena lauzyna kur tik japonkem daliu turi Darbenuos (Kretingos raj.) zinau, bet tokiu faru neturi...
ParašytasCOLON 2006 09 15, 09:04
markoh
Zanzibaro rašėCOLONsmagu, kad vyrai cia issiaiskino kas yra kas, bet mano problema kaip ir lieka neispresta - kur gaut ta galine fara?
Gal kas turi japonisku masinu srotu tel. nr.?
As viena lauzyna kur tik japonkem daliu turi Darbenuos (Kretingos raj.) zinau, bet tokiu faru neturi...
Rast nelengva, pats ieskojau metus laiko nepavyko rast. Geriausiu atveju siulyk kam nors keitimo varianta +priemoka.
ParašytasCOLON 2006 09 15, 10:09
ZyXEL
marius rašėCOLONZyX> kiek tu klasiu baigei kad tokias piewas rasineji?
5 su puse, bet per tą laiką bent jau spėjau taisyklingai žodžius rašyti išmokt.
ParašytasCOLON 2006 09 15, 17:56
Riebus
nei cia pievos nei ka pats zodis manau suklaidino
klipsai gi ejo atvercemos poto "perechodas"-"urodas" pailgos panasios i 2G tada jau prasidejo 2g (DSM) linija o poto issiskyre DSM ir mitsu dizaineriai sukure visiskai kita masina 3G poto vel buvo restailingas pasikeite bamperiai ar kas ten ir poto jau 4G ir taip gaunas kad kaskur kas 2 metus kita masina jau eina

ParašytasCOLON 2006 10 11, 16:34
Zanzibaro
Na va , radau. Jei kam reikia C66A lancerio daliu, galit kreiptis i mane. Turi viens dedanas beveik pilnos komplektacijos