Puslapis 13

Kompiuterio diagnostika, koki interfeisa lituoti?

ParašytasCOLON 2006 05 01, 19:35
Vitoldas
Sveiki

Turiu MMC galant 93` (gamintas iki 97) variklis 4G93. Yra keli trukumai, noriu pasijungti prie laptop ir diagnozuoti. Pastoviai check engine nedega. Buvau anksciau rodes meistreliui, dare diagnostika, o kokiu standartu dirba paklaust pamirsau. Gal kas yra litaves kazka panasaus?

Aciu uz info

ParašytasCOLON 2006 05 01, 20:41
Alumegis
Mitsubishi standartas :P.
Kol kas neteko matyt softo for free sitiems japonams.
Geriau sulituok multivibratoriu

ParašytasCOLON 2006 05 01, 21:30
Vitoldas
:? na gal ne OBD II bet kazkas panasaus turetu buti, meistriukas turejo pasijunges kazkoki universalu BOSH aparata ir visi davikliai bei kiti duomenys puikiausiai matesi... :idea:

ParašytasCOLON 2006 05 01, 22:19
Riebus
pakentek kol atsigaus miestreliai jurgeliai papasakos tau placiau apie tuos pajungimus

p.s jie turi omeny kompo klaidu skaityma tai naudokis paieska apie visa si reikala jau placiai prakalbeta

ParašytasCOLON 2006 05 03, 12:28
Alumegis
93 metais tikrai negamino su OBDII standartu. Nors pati fiske OBDII. pvz BMW, VAG yra programos. o BOSH buvo tau pajunge KTS prietaisa. Kiek zinau juodoij rinkoij gali ~6000 lt nupirkti. O seipuz ta pacia suma Karmanskanas su japonais gerai veikia. Ji pats ir naudoju savo diagnostikai.

ParašytasCOLON 2006 05 03, 16:21
cfs-w600
nu nzn. Jei tau pavyks tai padaryti tai man irgi idomu butu suzinoti :) bo kiek domejausi to pats nepadarysi, kadangi i ta prietaisa reikia statyti mikruske ir ja suprograminti. Jeigu ismanai protokolus kuriuos naudoja auto kompas, bei rs232 interfeisa ir moki programuoti mikroschemas ir turi programatoriu tai pirmyn.

siaip viska galima gauti in Lt tik nera mikruskei softo. kitaip prie kompo nepajungsi.
Na nebent atsirado kazkas naujo :)

Kaina ~100$ + atsiuntimas

ParašytasCOLON 2006 05 03, 23:04
Vitoldas
Na tuomet klausima suformuluosiu kitaip. Sakykim kokiu protokolu interfeisas veikia. Radau uz 82$ palaikanti J1850 VPW, J1850 PWM, ISO-9141-2 and ISO-14230 (KWP2000) protokolus, kazi ar susisnekes? ISO protokola palaikanti interfeisa susilituoti vieni juokai.

Kitas klausimas, jei bandyt ismirksinti klaida per lempute, jei pastoviai check engine nedega, tik trumpam uzsidega bevaziuojant ir pagazavus uzgesta. Ar bandant nuskaityt klaidos koda rodo paskutine klaida ar visas paeiliui??? :roll:

aciu uz info

ParašytasCOLON 2006 05 04, 02:15
Riebus
Vitoldas rašėCOLONNa tuomet klausima suformuluosiu kitaip. Sakykim kokiu protokolu interfeisas veikia. Radau uz 82$ palaikanti J1850 VPW, J1850 PWM, ISO-9141-2 and ISO-14230 (KWP2000) protokolus, kazi ar susisnekes? ISO protokola palaikanti interfeisa susilituoti vieni juokai.

Kitas klausimas, jei bandyt ismirksinti klaida per lempute, jei pastoviai check engine nedega, tik trumpam uzsidega bevaziuojant ir pagazavus uzgesta. Ar bandant nuskaityt klaidos koda rodo paskutine klaida ar visas paeiliui??? :roll:

aciu uz info
rodo klaidu numerius is eiles su tarpais yra viskas aprasyta kaip mirksi ir kokis tai zenklas

ParašytasCOLON 2006 05 04, 09:43
egisas
Chechk engine lempute dega kai neveikia kazkuris is davikliu lamda zondas ir pan. Klaidoms nuskaityti nebutina nieko lituoti uztenka, kaip Riebus sako, klaidu kodus zinoti tam, kad pasitikrinti. Kiekvienas daviklio gedimas turi savo trumpu ilgu signalu seka taip, kad nustatyt nera sudetinga.

ParašytasCOLON 2006 05 10, 00:12
Alumegis
Vitoldas rašėCOLONNa tuomet klausima suformuluosiu kitaip. Sakykim kokiu protokolu interfeisas veikia. Radau uz 82$ palaikanti J1850 VPW, J1850 PWM, ISO-9141-2 and ISO-14230 (KWP2000) protokolus, kazi ar susisnekes? ISO protokola palaikanti interfeisa susilituoti vieni juokai.

Kitas klausimas, jei bandyt ismirksinti klaida per lempute, jei pastoviai check engine nedega, tik trumpam uzsidega bevaziuojant ir pagazavus uzgesta. Ar bandant nuskaityt klaidos koda rodo paskutine klaida ar visas paeiliui??? :roll:

aciu uz info
J1850 PWM Fordai su EECV sistema ir kai kurios tojotos
ISO9141-2 pupuliariausias tarp amerikonu - pradejo eiti nuo ~95 ir visos kitos masinos parduotos amerikon
ISO14230 europinis kiekvieno gamintojo skirtingai bet suapvalinus 97 metai

Visos naujos masinos privalo tureti viena is siu isvardintu protokolu plius CAN

Taikomasisi lygmuo ju visu toks pat - application layer
Skiriasi tik transfer layer ir Physical layer ( vieni diferencialiniai kiti ne)
OSI modelis

Is siu protokolu tau nei vienas netiks. Nes iki to laiko dar niekas ju nekontroliavo, kiekvienas gamintojas kepe savo dziaugdamasis kad pirktu tik orginalius prietaisus.

O visi tie standartinai protokolai yra susije su oro tarsos mazinimu.
Jei nori rimciau programuoti - hackinti masina ju tikrai neuzteks, patikek.
Tai aprepia tik PowerTrain - variklis ir A/T

Su mirksiukais pavyks. Tik dabar nepamenu ju suzadinimo

ParašytasCOLON 2006 05 10, 16:31
cfs-w600
Vitoldas rašėCOLON ISO protokola palaikanti interfeisa susilituoti vieni juokai.
Susilituot juos visus vieni juokai, bet tu mikruske suprogramink :!:

Jei nesunku paziurek kokia mikruske stovi toj schemoj.

ParašytasCOLON 2006 05 15, 22:29
Vitoldas
Ogi jokiu mikruskiu nereikia,kelios optronu poros ir keli tranzai stovi. Kogero manajai netiks. schema galima paziuret cia:

http://www.planetfall.com/~jeff/obdii/

ParašytasCOLON 2006 05 15, 22:50
ZyXEL
Vitoldas rašėCOLONOgi jokiu mikruskiu nereikia,kelios optronu poros ir keli tranzai stovi. Kogero manajai netiks. schema galima paziuret cia:

http://www.planetfall.com/~jeff/obdii/
O tau pirmas klausimas lentelėj jokių abejonių nesukelia? :roll:

ParašytasCOLON 2006 05 15, 23:21
Robzudys
ZyXEL rašėCOLON
Vitoldas rašėCOLONOgi jokiu mikruskiu nereikia,kelios optronu poros ir keli tranzai stovi. Kogero manajai netiks. schema galima paziuret cia:

http://www.planetfall.com/~jeff/obdii/
O tau pirmas klausimas lentelėj jokių abejonių nesukelia? :roll:
:lol:

ParašytasCOLON 2006 05 15, 23:49
cfs-w600
Sitas dalykas yra skirtas V.A.G. automobiliu grupei.

siaip panasu i kazkokio ciuvelio diplomini darba :)