Originalios magnetolos 9181 keitimas arba modifikacija?

Generatorius, apšvietimas, garso aparatūra, akumuliatorius bei kitos elektrinės sistemos dalys ir jų remontas
BM1
Dalyvis
PranešimaiCOLON 10
UžsiregistravoCOLON 2013 03 23, 13:54
AutomobilisCOLON Mitsubishi Carisma II 1.8 GDI

Originalios magnetolos 9181 keitimas arba modifikacija?

Neperskaitytas pranešimas BM1 » 2014 04 25, 09:22

Sveiki,

Noriu pasikeisti savo Carismoje esančią originalią 9181 magnetolą (beveik tokia pati kaip W142, tik ne su CD, o kasetinė) į kažką geresnio arba modifikuoti ją, prijungdamas kokį nors changerį.

Kadangi elektronikoje esu visiškai žalias, natūralu, kad iškilo nemažai klausimų – gal kas sutiks pasidalinti savo patirtimi. Dabar bus daug teksto :)

Kaip suprantu, skirtingoms jungtims perėjimus atitaikyti nebus problema, nes jų rasiu elektronikos parduotuvėse. Bet kas įdomiausia – tai, kad „Mitsubishi“ kažkodėl borto kompiuterio parodymų keitimo mygtuką įtaisė ant originalios magnetolos (baltas DISP mygtukas: http://goo.gl/yTFZ1j).

Dabar galvoje variantai yra du:

1 variantas:
Pakeisti originalią magnetolą į parduotuvinę (esu nusižiūrėjęs „Blaupunkt Sydney 220“). Tačiau trūkumas – kad liksiu be DISP mygtuko, kuris keičia borto kompo parodymus.
Bet gal įmanomas variantas išsivesti mygtuką kur nors ant panelės? Arba net ant posūkių rankenėlės (kur iš esmės jam ir vieta).
Yra kontaktų schemų, pvz., http://goo.gl/AgxVPo - gal kažką galima burti su laidais? DISP ir magnetolos valdymas veikia per tą baltą 16 kontaktų jungtį (realiai, naudojami iš jų tik 6 laidai: http://oi58.tinypic.com/300tyde.jpg), gaila, kad internete nepavyksta rasti 9181 arba W142 manualo, tad neaišku, ką kokie kontaktai daro. Bandžiau atjungti ją, tai po to borto kompas rodo tik nuvažiuotų km likutį, net įjungus degimą neberodo kuro ekonomijos, ką žinoti yra visai pravartu.

2 variantas:
Modifikuoti esamą magnetolą. Tai būtų privalumas, nes originalus „kasetnikas“ nekris niekam į akį, todėl kažin ar kam kils mintis jį vogti, pasiliksiu DISP mygtuką, kur jam ir priklauso ir t.t.
Kasetinė jungtis ar FM moduliatorius atkrenta dėl prastos garso kokybės. Dėl tos pačios priežasties atkrenta galimybė perlituoti magnetolą ir AUX jungtį padaryti AM bangų vietoje.
Tačiau originali magnetola turi CD changerio jungtį (apvali 13P DIN jungtis: http://goo.gl/CAjYME). Ar galima į jos vietą pasijungti kokį „Yatour“? Ar esate kas bandę šį variantą?

2014 06 04, 12:29 papildyta:

Pasidalinsiu, ką sužinojau - galbūt pravers ir kitiems:

Pasirodo, jog 9181 magnetola - tai ne tik DISP mygtuko tvirtinimo vieta, bet ir visi "smegenys", dėl ko ją atjungus, dingsta borto kompo duomenys. Sunkiai suprantamas "Mitsubishi" sprendimas, bet ką jau padarysi.

Jei dar to mažai - su ja nesuderinami jokie skaitmeniniai changeriai, o jau buvau nusižiūrėjęs "Connects2". Sena changerio jungtis egzistuoja, bet kas iš tų Audio CD kompaktų - be penkių minučių tokia pati atgyvena kaip ir kasetės.

Taigi, sprendimai paprasti: 1) pasilikti "kasetniką" su galimybe įlituoti AUX jungtį per AM bangas; 2) įsidėti XXI amžiaus magnetolą su visomis jungtimis ir vienintelė problema bus visur su savim nešiotis jos "snukelį". Vis tik borto kompas terodo trijų tipų duomenis, tad galima apsieiti ir be jų.

BUTTON_POST_REPLY