Neibaigencios bedos su elektra?
ParašytasCOLON 2009 03 16, 17:56
Sveiki, taigi vel jus patrugdysiu su savo problemom.
Situacija mazdauk tokia: varikliui uzkaitus iki darbines temperaturos, uzsidega "chekas" apsukos krenta iki 50 - 300 intervale, spaudziant akseleratoriu iki dugno apsukos (bet kuria pavara, netgi imetus laisva) pakyla max. iki 4000. Sis reiskinys dazniausiai pasireiske imynus sankaba ar stovint prie sviesaforo (laisvu begiu). Variklis ima purtytis, jausmas toks kad nedirbtu vienas ar net du cilindrai. Keleta kartu pergazavus dazniausiai viskas susitvarko, o kartais ir ne. Jei ilgiau nesusitvarko (pergazuojant) automobilis stabdant, letai ivaziuojant i posuki, manevruojant aiksteleje isvis uzgesta. O kas ydomiausia kad saltu varikliu viskas dirba kaip laikrodis tik uzvedus apsukos sukyla iki 1400 - 1500, kaistant varikliui apsukos nukrenta ir stabilai stovi 800. Taip gali vazinetis 2 - 3 dienas viskas ok iki tol kol neuzeina kaprizai.
Jau atlikti veiksmai:
1. Pakeistos zvakes - NGK BPR6EKN
2. Patikrinti laidai - nepramusti, pratestuoti,pasiskolinti kiti - problemos neissprende.
3. Akumuliatorius - geras, idetas kitas - problemos neissprende
4. Generatorius - patikrintas krauna gerai
5. Pagal manuala pratestuoti visi el.komponentai (su testeriu)
6. Prie kompo prijunkt nepavyksta - pastovei Link down, isijungia pusei sekundes ir vel taspats Link Down
7. Nepavyksta suprasti kokia klaida rodo ECU(skanuojant diodo pagalba) - ilgas signalas - ilgas tarpas - trumpas sig. - ilgas tarpas - trumpas sig. - ilgas tarpas - trumpas sig. - ilgas signalas - trumpas sig. - trumpas sig. - trumpas sig.
Gal turit kokiu minciu?
Situacija mazdauk tokia: varikliui uzkaitus iki darbines temperaturos, uzsidega "chekas" apsukos krenta iki 50 - 300 intervale, spaudziant akseleratoriu iki dugno apsukos (bet kuria pavara, netgi imetus laisva) pakyla max. iki 4000. Sis reiskinys dazniausiai pasireiske imynus sankaba ar stovint prie sviesaforo (laisvu begiu). Variklis ima purtytis, jausmas toks kad nedirbtu vienas ar net du cilindrai. Keleta kartu pergazavus dazniausiai viskas susitvarko, o kartais ir ne. Jei ilgiau nesusitvarko (pergazuojant) automobilis stabdant, letai ivaziuojant i posuki, manevruojant aiksteleje isvis uzgesta. O kas ydomiausia kad saltu varikliu viskas dirba kaip laikrodis tik uzvedus apsukos sukyla iki 1400 - 1500, kaistant varikliui apsukos nukrenta ir stabilai stovi 800. Taip gali vazinetis 2 - 3 dienas viskas ok iki tol kol neuzeina kaprizai.
Jau atlikti veiksmai:
1. Pakeistos zvakes - NGK BPR6EKN
2. Patikrinti laidai - nepramusti, pratestuoti,pasiskolinti kiti - problemos neissprende.
3. Akumuliatorius - geras, idetas kitas - problemos neissprende
4. Generatorius - patikrintas krauna gerai
5. Pagal manuala pratestuoti visi el.komponentai (su testeriu)
6. Prie kompo prijunkt nepavyksta - pastovei Link down, isijungia pusei sekundes ir vel taspats Link Down
7. Nepavyksta suprasti kokia klaida rodo ECU(skanuojant diodo pagalba) - ilgas signalas - ilgas tarpas - trumpas sig. - ilgas tarpas - trumpas sig. - ilgas tarpas - trumpas sig. - ilgas signalas - trumpas sig. - trumpas sig. - trumpas sig.
Gal turit kokiu minciu?