Puslapis 12

akumuliatoriaus perkelimas i bagazine

ParašytasCOLON 2008 09 26, 17:58
junioras
pas mane eclipse 1G yra 55A akumas, noreciau ideti galingesni bet kad i originalia vieta nelabai galingesni ir tuo paciu didesni ideciau :( tai yra mintis akuma perkelti i bagazine :) 50kvadratu kabelio turiu :) ko dar prireiktu ir ka reiktu zinoti norint perkelti akuma :?: ir ar butu kokia nauda su standartiniu generatoriu :?: siaip generatorius pilnai restauruotas ir krauna kiek priklauso :D

Re: akumuliatoriaus perkelimas i bagazine

ParašytasCOLON 2008 09 26, 18:11
Donix
junioras rašėCOLONpas mane eclipse 1G yra 55A akumas, noreciau ideti galingesni bet kad i originalia vieta nelabai galingesni ir tuo paciu didesni ideciau :( tai yra mintis akuma perkelti i bagazine :) 50kvadratu kabelio turiu :) ko dar prireiktu ir ka reiktu zinoti norint perkelti akuma :?: ir ar butu kokia nauda su standartiniu generatoriu :?: siaip generatorius pilnai restauruotas ir krauna kiek priklauso :D
imk bent 55kv laida arba didesni, uzhtenka vesti tik pliusa, o minusa gerai prisukti prie korpuso

Re: akumuliatoriaus perkelimas i bagazine

ParašytasCOLON 2008 09 26, 19:13
Kevinas

Re: akumuliatoriaus perkelimas i bagazine

ParašytasCOLON 2008 09 26, 21:58
Vitalikas
junioras rašėCOLONpas mane eclipse 1G yra 55A akumas, noreciau ideti galingesni bet kad i originalia vieta nelabai galingesni ir tuo paciu didesni ideciau :( tai yra mintis akuma perkelti i bagazine :) 50kvadratu kabelio turiu :) ko dar prireiktu ir ka reiktu zinoti norint perkelti akuma :?: ir ar butu kokia nauda su standartiniu generatoriu :?: siaip generatorius pilnai restauruotas ir krauna kiek priklauso :D
Jai tavo generatorius isduoda 55A, o akuma statysi pvz koki 70A tai 70 A tikrai nesulauksi :lol:
Generator nespes krauti akumo.

Re: akumuliatoriaus perkelimas i bagazine

ParašytasCOLON 2008 09 27, 09:41
Karys
Vitalikas rašėCOLON
junioras rašėCOLONpas mane eclipse 1G yra 55A akumas, noreciau ideti galingesni bet kad i originalia vieta nelabai galingesni ir tuo paciu didesni ideciau :( tai yra mintis akuma perkelti i bagazine :) 50kvadratu kabelio turiu :) ko dar prireiktu ir ka reiktu zinoti norint perkelti akuma :?: ir ar butu kokia nauda su standartiniu generatoriu :?: siaip generatorius pilnai restauruotas ir krauna kiek priklauso :D
Jai tavo generatorius isduoda 55A, o akuma statysi pvz koki 70A tai 70 A tikrai nesulauksi :lol:
Generator nespes krauti akumo.
http://mitsubishi-klubas.lt/forumas/vie ... omu#p34291
lazinkis, mazu diploma laimesi ;DD

Re: akumuliatoriaus perkelimas i bagazine

ParašytasCOLON 2008 09 27, 12:46
Fever
Ten gi talpa ant akumuliatoriaus parašyta :wink:

Re: akumuliatoriaus perkelimas i bagazine

ParašytasCOLON 2008 09 27, 14:32
Vitalikas
Karys rašėCOLON http://mitsubishi-klubas.lt/forumas/vie ... omu#p34291
lazinkis, mazu diploma laimesi ;DD
Nori pasakyt kad nera skirtumo koki akuma deti? :mrgreen: tai gal tada nuo furos paimsiu 150 A ir istatysiu i masina?
Paziuresim kiek generatorius patraukas 5 minutes ar 1 sek kai uzvesim varykli.... Beto idomu kas ten su laidais viks :lol:
Ramoonas rašėCOLON
taxistas rašėCOLONIr dar, ant generatoriaus raso, bent jau pas mane.
kažkaip skaitau ir stebiuosi...dauguma čia įsitikinę kad ant generatoriaus parašyta akumo duomenys? NIEKO PANAŠAUS.
Jei ant generatoriaus rašo 74A vansi jo ilgalaikė apkrovos srovė gali siekti 74A. Galia: 12x74A=888Watai... Ir tiek.
Ant akumo jei parašyta 74Ah....tai reiškia kad 74 valandas jis duos 1A srovę...arba 1 val. 74A. Ir kas čia bendro su generatoriaus galia?


Gerokai svarbesnis akumo parametras yra startinė srovė. Bet čia reikia nepasimest tarp skaičių, bo skirtingi gamintojai naudoja skitingus standartus...

Ir kad ydėjus didesnį akumą jis bus nedakrautas, o generatorius perkrautas - mitai ir legendos. Prisiekiu savo elektriko diplomu... :D
Na teorija vienas dalykas, o praktika kas kito :idea:
O kad del generatoriaus cia tai isvis idomus dalykas... jai ant generatoriaus priklijotas lipdukas yra 55A tai akuma istacius 70 A jis nekados gyvenime nebus ikrautas iki 70 A kartoju ir dar karta kartosiu :mrgreen: akumas bus dakrautas iki 55A :!:

Paprasta ir nieko gudraus. Paemus batarejka 1.5 voltai ir paemus batarejka 9 voltai iskrausi viena batarejka ir kita.
Veliau pradesim krauti batarejka 1.5v su 3 v ir batarejka 9v su 3v kiek reikia laukti laiko kad ikrautume batarejkas?
1.5v reikes krauti= na sakisim 1-2 valandu uzteks. Nors seip nepatartina krauti baterijas tokiu budu reikia jungti 1.5v ir laukti daugiau laiko. Bet praktika parodo savo galimibes :skrenda:
9v reikes krauti= na nezinau kada sulauksit..... ikrovimo maks bus pakrautas iki 3
Tas pats ir su akumu :roll:

Re: akumuliatoriaus perkelimas i bagazine

ParašytasCOLON 2008 09 27, 14:37
Dzhedaj
Mėtaisi nuo minties, prie minties.
Kuo susiję batareikos įtampos ir akumo talpa?
Tiek 55Ah, tiek 70Ah akumą krausi >14V įtampa ir tikrai nereikės kraunant tų visų 55 generatoriaus pagaminamų amperų.

150mAh akumas fūroj? Hmm pas mane mobiliake kelių šimtų mAh, matyt labai negalinga fūra.

Re: akumuliatoriaus perkelimas i bagazine

ParašytasCOLON 2008 09 27, 14:42
mpegas
junioras rašėCOLONpas mane eclipse 1G yra 55A akumas, noreciau ideti galingesni bet kad i originalia vieta nelabai galingesni ir tuo paciu didesni ideciau :( tai yra mintis akuma perkelti i bagazine :) 50kvadratu kabelio turiu :) ko dar prireiktu ir ka reiktu zinoti norint perkelti akuma :?: ir ar butu kokia nauda su standartiniu generatoriu :?: siaip generatorius pilnai restauruotas ir krauna kiek priklauso :D
Nori ilgai muzikikę klausyt ar yra kitų priežasčių?

Re: akumuliatoriaus perkelimas i bagazine

ParašytasCOLON 2008 09 27, 14:59
Vitalikas
Dzhedaj rašėCOLONMėtaisi nuo minties, prie minties.
Kuo susiję batareikos įtampos ir akumo talpa?
Tiek 55Ah, tiek 70Ah akumą krausi >14V įtampa ir tikrai nereikės kraunant tų visų 55 generatoriaus pagaminamų amperų.

150mAh akumas fūroj? Hmm pas mane mobiliake kelių šimtų mAh, matyt labai negalinga fūra.
Batarejka pateikiau kaip "pvz" kad jai talpa didelia o srove maza krauk nors 100 metu neikrausi pilnai :mrgreen:
Fūra pataisiau :wink: dabar geraj?

Re: akumuliatoriaus perkelimas i bagazine

ParašytasCOLON 2008 09 27, 16:51
mpegas
Vitalikas rašėCOLONBatarejka pateikiau kaip "pvz" kad jai talpa didelia o srove maza krauk nors 100 metu neikrausi pilnai :mrgreen:
Fūra pataisiau :wink: dabar geraj?
Kodėl šimtą metų? Maža krovimo srovė tik prailgina krovimo trukmę. Jei bus dvigubai didesnė talpa, tai reiks dvigubai daugiau laiko. Jei sistema tvarkinga, tai po užvedimo reikia max 5 min. kad pakrautų akumuliatorių tiek , kiek buvo išeikvota energijos. Taip kad nėra čia jau taip baisu. Kitas dalykas, kam vežiotis tokį svorį, jei ir originalaus visiškai pakanka?
Laido tai tikrai storo reikia. Zaze(akumas buvo priekyje, o variklis gale) tai buvo apie 1 cm diametro(su visa izoliacija), tai kažkur ir būtų laidininko skerspjūvis apie 50kv.mm, bet tai tik zazui, kur starterio galingumas nesiekia nei 1 kw. Eclipsei tikrai reikėtų storesnio kabelio.

Re: akumuliatoriaus perkelimas i bagazine

ParašytasCOLON 2008 09 28, 21:08
laprix
Na kiek mano zinios siekia tai pritariu Vitalikui, gal jis ce ir nelabai risliai reiskiasi bet esme nuo to nesikeicia. Kaip jau minejo, jei generatorius sakykim 55A o akumas 70Ah tai per laika is to akumo pasidarysi 55Ah, nes jo daugiau neipompuos daugiau kaip tie patis 55A :roll: (Aisku galiu klysti, ne elektrikas as visgi, o ir galva is po vakar dar niekaip nenori isijungti :mrgreen: )

Re: akumuliatoriaus perkelimas i bagazine

ParašytasCOLON 2008 09 28, 22:00
mpegas
Jauti simpatiją Vitalikui? Tai irgi argumentas. Daugiau nieko konkrečiau ir nepaaiškinai. Taigi, Ah - tai ampervalandės. Šis dydis reiškia, kad per valandą akumuliatorius gali užtikrinti tokią pastovią srovę, kuri užrašyta skaičiais. Taigi, viską lemia tik srovės dydžio ir laiko proprcijos. Kraunant akumuliatorius gamintojai rekomenduoja krovimo srovę 10 kartų mažesnę už talpą pvz, jei talpa 55 Ah, tai krovimo srovė - 5,5 A. Bet galima krauti ir didesne srove. Bet tada reikia kontroliuoti akumuliatoriaus temperatūrą ir krovimo srovę, nes akumuliatoriui pasikrovus staigiai padidėja jo temperatūra(ir juo tekanti srovė) ir akumuliatorius sprogsta.

Re: akumuliatoriaus perkelimas i bagazine

ParašytasCOLON 2008 09 28, 22:35
laprix
Na, simpatiju tiesa sakant nelabai ce kam jauciu :mrgreen: visi kolegos mitsubisistai ir tiek :wink: O jei i tema tai istiesu nesigincisiu, gal ir protingai ce isvartyta :roll: Na o ta manaja "teorija" kaskada senei pries perkant akumus nusviete ten dirbantis diedukas, sakau, kad jau praziles tai gal nemeluoja ir is gyvenimiskos patirties sneka :flex:

Na nesvarbu.....tai taip svieciasi kad jei pvz: sakykim pas mane 55A generatorius ir as ikisu i masina ten tuos "furinius" akumus su 150Ah ir tas mano nabagas generatorius vistik sugebes ta akuma iki galo pakraut, tik tai uztruktu "truputi" ilgiau? :eh:

Re: akumuliatoriaus perkelimas i bagazine

ParašytasCOLON 2008 09 28, 22:59
Micius
laprix rašėCOLONpvz: sakykim pas mane 55A generatorius ir as ikisu i masina ten tuos "furinius" akumus su 150Ah ir tas mano nabagas generatorius vistik sugebes ta akuma iki galo pakraut, tik tai uztruktu "truputi" ilgiau? :eh:
Is esmes TAIP.
Realiai, ka mpegas ir kai kas kiti aiskino, Ah - yra akumo talpa amprvalandemis, viskas. O generatoriaus apibudinamas krovimo srove, amperais. Taip pat dazniausiai, irgi, kaip jau minejo mpegas, akumas kraunamas srove, kuri yra mazdaug 1/10 jo talpumo. Toliau ziurint, kai gamiontojas deda didesnes talpos akuma i masina, jis automatiskai deda ir didesnes krovimo sroves generatoriu. Taigi is esmes kad ir koko dydzio akuma (talpos) isidetum, ji generatorius turetu uzkraut, per neribota laika. Realai, gi visi zinom, kad akumas ir taip pats savaime isikrauna, net jei ji laikysi atjungta nuo naudojimo. Todel isidejusdidesnes talpos akumuliatoriu, jis savaime kazkiek isikaudines, o del per mazos krovimo sroves generatorius nespes jo ikrauti iki jo pilnos talpos, ir gausis taip, kad praktiskai visada tas akumas bus "nedakrautas", o tai kenkia paciam akumui, jo ilgaamziskumui. Pabreziau zodi "nespes" , nes butent vaizinejant mieste, trumpais atsumais, daznai kuriant/gesinat taip ir buna, o jei zinoma kelione vyksta ilgais atstumai, su krovimu bedu nera, tai spes ikraut ta akuma didesni ir silpnesinis generas.

O cia toks durnas, bet panasus pavyzdys, tik gal vaizdziau bus:
Cia kaip ir kokio bako talpa litrais, tarkim 50 ltr (akumo talpa matuojam Ah). Jei tokio bako kuru uzpildymo greitis yra tarkim 5 ltr/h (analogishkai akumuliatoriaus krovimas matuojamas A), tai patys suprantat, kad per tarkim 1h i baka bus pripilta 5 litai kuro. Jei baka pakeisim i 80 ltr talpos, o krovimo greiti paliksim ta pati, tai per valanda ir tebus uzpildoma 5 litrai kuro. Prisiminus tai, kad akumas svaime issikrauna, tarikim, kad ir 80 ltr bakas savime (ar su "pacuku" pagalba :D ) istustejo iki sakykim 45 ltr. Taigi, jei yra bakas su 45 litrais degalu, kurio talpa 50 litru, ir bakas su 45 litrais degalu, kurio talpa 80 litru. Bako uzpildymo greitis yra 5 ltr/h, tai jei pildysim tik 1h, kuriama bake bus daugiau kuro :?: :mrgreen: