Puslapis 22

Re: Pigyback ECU patarkit

ParašytasCOLON 2008 06 03, 10:56
Fever
DSMlink 500$ :wink:

Re: Pigyback ECU patarkit

ParašytasCOLON 2008 06 03, 11:59
ZLODEY
:idea: Isvis nesupratau ko tu taip "uzsikabinai" ant to ECU. Gal del to kad klausineja "a chipuotas kompas?" :lol:
Paskaityk > http://www.machv.com/goinfasenand.html

Re: Pigyback ECU patarkit

ParašytasCOLON 2008 06 03, 12:58
hariu
Na as visai nesikabineju tik noriu suzinoti tinka tiktu man isideti bet EPROM VALDOMA KOMPA ar ne ir viskas
NEJAUGI SUNKU PASAKYTI JAI ZINOT. Ir be to niekas neklausineja manes man pacia reikia jo ir tiek
ZLODEY rašėCOLON:idea: Isvis nesupratau ko tu taip "uzsikabinai" ant to ECU. Gal del to kad klausineja "a chipuotas kompas?" :lol:
Paskaityk > http://www.machv.com/goinfasenand.html

Re: Pigyback ECU patarkit

ParašytasCOLON 2008 06 03, 13:16
hariu
Pas mane ECLIPSE GSX 2.0t 1997 metu, na man viena firma pasiule toki uz tokia kaina na bet cia dachuja
Riebus rašėCOLON
hariu rašėCOLONNa man idomu tik tai ar man bus galima prie sito seno prisijungti ''Pigyback ECU" be tos mikroschemos EPROM, Ar is to bus kokia nauda, ar is karto man aukoti 5800lt uz pilnai programuojama kompa ir ismesti sena nes kur anksciau minejau ji atinuoda jau 800lt tai man ir idomu ar bus nauda is jo, ar eis kokius parametrus pakoreguoti

is kur tu cia tokius pinigus istraukei :) tigi neverti tie pinigai tos galios kiek jie dades tau nei per kur

pirk ECU su EPROM kaina iki 300$ ir DSMlink nzn kiek jis kainuoja

pas tave kokia masina ir kelintu metu

Re: Pigyback ECU patarkit

ParašytasCOLON 2008 06 03, 14:18
Micius
Plem, bet jus irgi, vieni apie atskira savarankiska kompa, kiti apie "kiauliuka", treti apier DSMlinka ir visi vienoj vietoj. Supainiojot zmogu visai ;)
Is principo, tai jei dedi atskira kompa, ar "kiauliuka", tau visikai px, yra epromas ar nera jo. Nes atskiras kompas pats viska valdo, o "kiauliukas" tik pakeicia is jutikliu duodamu parametru vertes i ecu, ir psio.
Na o tokios sistemos kaip DSMlink'as, tai is principo yra ne joks kompas, o tiesiog perprograminimas standartinio masinos kompiuterio. O ji programint gali tik tokiu atveju, jei jame yra epromas. Vat ir viskas, jei taip trumpai, be jokiu isvedziojimu ;) Todel jami ne DSMlinko pagrindu veikianti produkta ir jis tau veiks be jokiu epromu ;)

Re: Pigyback ECU patarkit

ParašytasCOLON 2008 06 03, 14:46
hariu
Aciu labai va cia suprantu atsakyma viskas aisku kaip du kar du
kai isimesiu parasysiu koki pasikeitimai :D
Micius rašėCOLONPlem, bet jus irgi, vieni apie atskira savarankiska kompa, kiti apie "kiauliuka", treti apier DSMlinka ir visi vienoj vietoj. Supainiojot zmogu visai ;)
Is principo, tai jei dedi atskira kompa, ar "kiauliuka", tau visikai px, yra epromas ar nera jo. Nes atskiras kompas pats viska valdo, o "kiauliukas" tik pakeicia is jutikliu duodamu parametru vertes i ecu, ir psio.
Na o tokios sistemos kaip DSMlink'as, tai is principo yra ne joks kompas, o tiesiog perprograminimas standartinio masinos kompiuterio. O ji programint gali tik tokiu atveju, jei jame yra epromas. Vat ir viskas, jei taip trumpai, be jokiu isvedziojimu ;) Todel jami ne DSMlinko pagrindu veikianti produkta ir jis tau veiks be jokiu epromu ;)

Re: Pigyback ECU patarkit

ParašytasCOLON 2008 06 03, 19:27
Sharas
Pasikeitimai dar priklauso nuo to, kaip gerai viskas su programinta :wink: .
As asmeniskai kai jau prieisiu ta vieta, kai tikrai reiks perprogramuot kompa, atiduosiu tai patyrusiam mapperiui, pinigus sumoki, bet uztai ir rezultata normalu gauni.

Re: Pigyback ECU patarkit

ParašytasCOLON 2008 06 03, 19:34
hariu
Na taip bet galima pabandyti juk nuo to nieko blogo nenutiks, jai nieko nepavyks as tada jau varysiu
Sharas rašėCOLONPasikeitimai dar priklauso nuo to, kaip gerai viskas su programinta :wink: .
As asmeniskai kai jau prieisiu ta vieta, kai tikrai reiks perprogramuot kompa, atiduosiu tai patyrusiam mapperiui, pinigus sumoki, bet uztai ir rezultata normalu gauni.

Re: Pigyback ECU patarkit

ParašytasCOLON 2008 06 03, 19:56
Sharas
Zinoma galima :wink: .
Siaip jei planuoji kazka pats daryt tai labai rekomenduoju wideband liamda isistatyt programavimui (manau galima pasiskolinti/issinuomuoti, nes siaip kainuoja), kad galetum realiu laiku misini matyti ir neiskept variklio. Ir dar labai patogu butu g-meteri turet, kad matytusi ar cia i geraja ar i blogaja puse viskas eina. Belieka susirast gera kelio gabala ir gali sau sedet visa diena atmusinedamas zemelapius.

Re: Pigyback ECU patarkit

ParašytasCOLON 2008 06 04, 09:04
hariu
Na del wideband lambda tai turi omenija del kuro ir misinio santykio stebejimui na pas mane sitas dalykas yra ir viskas matosi,
na o del sito g-meteri tai nelabai suprantu kurioja vietoja naudojamas ir ka matuoja
na savaitgalis ilgas bus manasis masinoja praleistas.

Sharas rašėCOLONZinoma galima :wink: .
Siaip jei planuoji kazka pats daryt tai labai rekomenduoju wideband liamda isistatyt programavimui (manau galima pasiskolinti/issinuomuoti, nes siaip kainuoja), kad galetum realiu laiku misini matyti ir neiskept variklio. Ir dar labai patogu butu g-meteri turet, kad matytusi ar cia i geraja ar i blogaja puse viskas eina. Belieka susirast gera kelio gabala ir gali sau sedet visa diena atmusinedamas zemelapius.

Re: Pigyback ECU patarkit

ParašytasCOLON 2008 06 04, 09:39
Micius
Pas tave nemanau, kad bus wideband'as. Pas tave bus tiesiog paprastas A/F santykio matuoklis, kuri pajungtas prie standartinio lemda (narrowband) zondo. Kaip indikacinis prietaisas jis ok, bet normalaim mapinimui jau reikia wideband'o ;)
Apie G-meteri internete tikrai yra parasyta, kas cia do prietaisas, ir kas su juo valgoma, o jei trumpai, tai ir realia galia trasoje masinos su juo gali pamatuot, ir isibegejomo laika iki 100, ir 1/4 ir 1/8 mylios iveikimo laikus ir t.t.
no o del pacio mapinimo, tai nzn, jei desi normalu programuojama kompa, tai tikrai nepapriu paciam zaisti, nes gali taip susimapinti, kad uzlenksi varikli per pirma rimtesni pravaziavima.
O jei desi koki populiaresni piggyback'a, tai ju nestatymu konkreciam modeliui ir interne gali rast. Tai aisku nebus idealiausi nustatymai konkreciai butent tavo masinai su tavo padarytais modais, bet bent jau bus i ka orientuotis.
Kaip pvz, tarkim Apexi SAFC II nustatymus 2G turbavykui gali rasti ir roadraceengineering.com puslapyje, ir kitur, kadangi jis gan populiarus amerikoje tarp DSM'ininku ;)
hariu rašėCOLONNa del wideband lambda tai turi omenija del kuro ir misinio santykio stebejimui na pas mane sitas dalykas yra ir viskas matosi,
na o del sito g-meteri tai nelabai suprantu kurioja vietoja naudojamas ir ka matuoja
na savaitgalis ilgas bus manasis masinoja praleistas.

Re: Pigyback ECU patarkit

ParašytasCOLON 2008 06 04, 10:42
hariu
dekui uz issamu atsakyma o tas G-meteri brangus yra ar nelabai. Na dar nezinau ar man ta nauja pirkti uz 5800lt ar kur siulo DSM
Micius rašėCOLONPas tave nemanau, kad bus wideband'as. Pas tave bus tiesiog paprastas A/F santykio matuoklis, kuri pajungtas prie standartinio lemda (narrowband) zondo. Kaip indikacinis prietaisas jis ok, bet normalaim mapinimui jau reikia wideband'o ;)
Apie G-meteri internete tikrai yra parasyta, kas cia do prietaisas, ir kas su juo valgoma, o jei trumpai, tai ir realia galia trasoje masinos su juo gali pamatuot, ir isibegejomo laika iki 100, ir 1/4 ir 1/8 mylios iveikimo laikus ir t.t.
no o del pacio mapinimo, tai nzn, jei desi normalu programuojama kompa, tai tikrai nepapriu paciam zaisti, nes gali taip susimapinti, kad uzlenksi varikli per pirma rimtesni pravaziavima.
O jei desi koki populiaresni piggyback'a, tai ju nestatymu konkreciam modeliui ir interne gali rast. Tai aisku nebus idealiausi nustatymai konkreciai butent tavo masinai su tavo padarytais modais, bet bent jau bus i ka orientuotis.
Kaip pvz, tarkim Apexi SAFC II nustatymus 2G turbavykui gali rasti ir roadraceengineering.com puslapyje, ir kitur, kadangi jis gan populiarus amerikoje tarp DSM'ininku ;)
hariu rašėCOLONNa del wideband lambda tai turi omenija del kuro ir misinio santykio stebejimui na pas mane sitas dalykas yra ir viskas matosi,
na o del sito g-meteri tai nelabai suprantu kurioja vietoja naudojamas ir ka matuoja
na savaitgalis ilgas bus manasis masinoja praleistas.

Re: Pigyback ECU patarkit

ParašytasCOLON 2008 06 04, 11:13
ZLODEY
Manau kad AEM EMS specialiai for Eclipse 2G galima butu parvezti maximum uz 4500LTL...

AEM's Plug & Play Engine Management System (EMS) plugs directly into a vehicle's factory ECU harness and requires no additional wiring or hardware. Windows™ compatible software (2000, XP, NT, 98, 95, ME) makes the task of copying, viewing and manipulating data as simple as a click of the mouse. An integrated tuning wizard allows users to create a base map specifically for a car’s configuration, regardless of what type of injectors, sensors, coils or other changes have been made. The AEM EMS's infinitely adjustable software allows tuners to program virtually any combination of engine control, power adders and auxiliary devices, and accurately delivers proper amounts of fuel and correct ignition timing for any boost level or operating condition.

- Installs in minutes using Plug & Play technology—no wiring necessary!
- Start-up calibrations included
- Live help window eases tuning process
- Set-up Wizard creates a custom base map for your car
- System is fully enabled—Never pay for upgrades!
- Free software updates on aempower.com
- Uses all the factory sensors
- Runs on Windows™ compatible software
- Fuel table automapping
- Programmable traction control
- Onboard 512kb datalogger
- Up to 10 cylinder sequential fuel injection
- 16 general-purpose outputs
- 7 definable switch inputs
- Electronic boost control
- Soft cut rev limiters
- Two step launch control
- Wet or dry nitrous control
- Definable knock control
- Full idle control
- 4 EGT inputs with fuel control
- 16/32 hybrid high speed processor