Turiu beda akumuliatoriaus ikrovimu.
Variklis 420A.
Itampa ant akumuliatoriaus kontaktu uzvedus = ~13,0 V viska sujungus nukrenta iki ~12,5V
Buvau nuvaziaves i kemi ten jie isarde nuveze kas remontuoja generatorius, tie paziurejo, sako gali buti statorius pramustas (ar kazkas), bet gali buti ir kompo beda, nes lyg ir kompas kntroliuoja akumuliatoriaus ikrova.
Taigi, kur galima patikrinti toki dalyka. Mitsubishi servisas prie sito variklio nelenda, Frikcija (kuri gali padaryti diagnostika siam varikliui) tipo atsisake mitsubishi ir daugiau neremontuos... Chrysler servisas, kazkada buvau nuvaziaves, irgi neprisijunge prie kompo.
Gal kas zino kaip arba kur dar galima patikrinti kompo valdyma ikraudinejant akumuliatoriu ? .......
akumuliatoriaus ikrovimo sistemos gedimas
- cfs-w600
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 398
- UžsiregistravoCOLON 2005 11 14, 14:45
- AutomobilisCOLON '98 eclipse GS
- MiestasCOLON Vilnius-Druskin
akumuliatoriaus ikrovimo sistemos gedimas
_______________________________
Mitsubishi Eclipse '98 GS, 420A, F4AC1 - automatic transaxle
Mitsubishi Eclipse '98 GS, 420A, F4AC1 - automatic transaxle
nzn pas mane bagazinei lempa visa laik degdavo, jei kelias dienas nevaziuodavau, iskraudavo akuma. su testeriu pamatavau krovima, ant tusciu apsuku jei lempos ijungtos rodydavo apie 13, atjungus bagazines lempute virs 14, ir baigesi akumo iskrovimai, o del saugikliu, gal per didelio stiprumo idetas
Sigma 3.0 V6 24