Puslapis 1 iš 2
Stabdžių kietėjimas
ParašytasCOLON 2006 06 08, 10:32
Vargas77
Sveiki,
atsirado po žiemos problemėlė (o gal ir problema). Bespaudinėjant stabdžių pėdalą jis sukietėja (iš kokio 3-4 karto jau nelabai eina įspausti). Važiuojant lygtai pakartojus psaudimą kokius 4-5 sukietėja, o sustojus (su veikiančiu varikliu) 3-4. Auto Carisma 2001m did (101Hp). Skystis lygtais nedingsta.
Iš anksto dėkingas už patarimus.
ParašytasCOLON 2006 06 08, 10:48
Matosas
pasikeisk stabdžiūs skystį ir nusiorink + pasieškok info forume apei stabdžius rasi tą problemą aprašytą
ParašytasCOLON 2006 06 08, 10:50
Wytska
man taip buvo su mano carisma. problema - uzsiterse vakuumo vamzdeliai. nuveziau i servisa ir uz 70lt pravale vamzdelius ir viskas susitvarke.
ParašytasCOLON 2006 06 08, 11:58
Vargas77
Buvau Eolte. Pareiškė, kad bus vakuumo siurblys parėjąs. Bet man nelabai norisi tikėti, o vak užsiteršę tai puilnai gali būti.
ParašytasCOLON 2006 06 08, 12:26
Wytska
tai kiek kaina atsistojo
beje, as tai tvarkiausi Vistoj.
ParašytasCOLON 2006 06 08, 12:34
mpegas
Tai kad sukietėja, tai dar gerai

. Nesuprantu, prie ko čia vakuuminis siurblys? Jei vakuumo nėra, tai tik stipriau spaust reikia. Greičiausiai į hidraulinę sistemą oro papuolė. Žiūrėk, ar skysčio niekur nepraleidžia.
ParašytasCOLON 2006 06 08, 15:55
Pliustas
kad kai oro in sistema papuole kaip tik man rodz uzhmpumpuot reikia pedaliu ka stabdyt pradetu, o sheip jis laisvas buna

ParašytasCOLON 2006 06 08, 16:04
Leed
Pliustas rašėCOLONkad kai oro in sistema papuole kaip tik man rodz uzhmpumpuot reikia pedaliu ka stabdyt pradetu, o sheip jis laisvas buna

nu man kietedavo, kai skyscio truko ir lempa dege, dapyliau - viskas puikiai.
ParašytasCOLON 2006 06 08, 16:16
Pliustas
nu kai skyscio truxta tai viena, o kai oro yra jau visai kita.
ParašytasCOLON 2006 06 08, 17:49
mpegas
Žiūru su tuo užkietėjimu nebsusišnekam. Kaip supratau vargui77, tai yra jo carismai, stabdžius reikia užpumpuot, kad stabdyti pradėtų. Ar ne taip supratau? Jeigu taip, tai vadinasi sistemoje yra oro(oras skirtingai nuo skysčio yra spūdus)ir reikia keletą kartų spaudyt pedalą, kad sudarytų reikiamą slėgį kaladėms prie diskų prispaust. Jeigu trūksta skysčio, tai irgi toks pats bugas yra, nes į sistemą oras pumpuojamas(vietoj skysčio).
ParašytasCOLON 2006 06 08, 23:19
Wytska
as supratau atvirksciai, kad paspaudus kelis kartus greitai stabdziu pedala, jis nebesispaudzia, t.y. pasidaro kietas (truksta vakuumo)
ParašytasCOLON 2006 06 09, 08:10
Vargas77
Taip pas mane po kelių spaudimų pėdalas sukietėja ir neina jo įspausti. Gal užteks skystį pakeisti ir išvalyti kaip rekomendavo wytska pravalyti vamzdelius.
ParašytasCOLON 2006 06 09, 08:12
Vargas77
Tiesa pamiršau paminėti: stabdo bet kuriuo atveju (beveik tiek pat) tik pėdalo neina įspausti.
ParašytasCOLON 2006 06 09, 08:59
Dainiusl
Cia akivaizdziai problema su stabdziu stiprintuvu arba (ir) vakuumo sistema.
Zodziu - kelis kartus ispaudus stabdi pritruksta vkuumo ir stiprintuvas veikia blogai, todel stabdis spaudziasi sunkiai.
Bandyk tikrint vakuumo sistemos slangas, jei viskas ten ok, tikrink vakuumo siurbli (cia dyzelis?)
ps durnas klausimas - kieteja ant uzvestos masinos? Ant uzgesintos ir turi kietet kaip rasai.
ParašytasCOLON 2006 06 12, 09:45
Vargas77
Tesinys.
Taigi buvau nuvaręs saviškę (carisma) į Autoaljanso servisą. Tai jie "nustatė", kad stabdžių pėdalas toks ir turi būti bei pradėjo lyginti su Audi A8 ir banginio ir BMW7 stabdžiais (žadėjo atvaryti pamėginimui paspaudinėti stabdį. Ištyrė, kad vakuumo sistema gera, skystis geras tik truputį pakaitę diskai (nors stabdant niekada nejaučiau jokio vairo drebėjimo). Niekaip nepriprašiau pakeisti stabdžių skystį

Taigi labai likau nusivylęs autoaljanso serviso kompetencija ir požiūriu į klijantą bei darbą. Ima tikrai dideliu pinigus, o dirbti ir aptarnauti klijanto nenori. Pasijaučiau, kaip į kokį labai žemos kokybės garažą atvažiavęs. Išlindo žmogėnas labai panašu, kad kokią savaitę gėręs tame garaže ir nieko daugiau nematęs. Panašu, kad viską "žino" vos tik amatęs mašiną ir visos bėdos yra tos mašinos chroninės ligos. Serviso priėmėjąs irgi galvoja, kad klijantas turi pats remontuotis mašiną, ir atvaryti gali tik tepalų pakeisti ir tai keis jai labai ilgai ir gražiai prašysi (kadangi taip nemoku tai stabdžių skysčio ir visos sistemos nevalė). Nežinau kolegos kaip jums teko su jais bendrauti, bet man tai paliko labai slogų įspūdį. Todėl nutariau varyti tik pas garažinius meistrelius (jiems parodžius ir paprašius ką nors padaryti jie padaro). Seniau teko varinėti lancerį taisyti į vistą, tai jokių problemų nebūdavo dar ir patardavo kaip ir ką geriau padaryti (dabar vista visai nepriima mitsubishi).