Puslapis 11

dujiniu ir tepaliu amortizatoriu skirtumai

ParašytasCOLON 2010 04 07, 15:27
razinukas
kiek teko girdet dujini nuo tepalinio galima atskirt tuo kad suspaudus dujinis islenda atgal pats,o tepalinis - ne,ir dujiniai geresni tuo kad ziema neuzsala,gal dar kas zinot kaip juos viena nuo kito atskirt ir kokie dujiniu pranasumai?

Re: dujiniu ir tepaliu amortizatoriu skirtumai

ParašytasCOLON 2010 04 07, 15:41
Dzhedaj
Užšąla ir dujiniai prie gerų šalčių, ypač jeigu jau į pabaigą.
Ir vieni ir kiti amortizatoriai yra tepaliniai, tik "dujiniai" vietoj oro pildomi suspaustu azotu, todėl prie didelių krūvių nesuputoja viduj esantis tepalas.

Re: dujiniu ir tepaliu amortizatoriu skirtumai

ParašytasCOLON 2010 04 07, 15:58
tomarinas
o komfortui kurie geriau ? kaip del stabilumo masinos?

Re: dujiniu ir tepaliu amortizatoriu skirtumai

ParašytasCOLON 2010 04 08, 02:35
redline
tomarinas rašėCOLONo komfortui kurie geriau ? kaip del stabilumo masinos?
Dujiniai kietesni, auto teoriskai turetu geriau stoveti ant kelio. Tepaliniai minkstesni, kiek labiau komfortiski. Dujiniai turetu buti siek tiek brangesni nei tepaliniai.

Re: dujiniu ir tepaliu amortizatoriu skirtumai

ParašytasCOLON 2010 04 09, 12:13
Sharas
Savybes daug labiau priklauso nuo amortizatoriu gamintojo ir pacio amortizatoriaus modelio. Aisku dujiniai amortizatoriai turi tendencija but standesni (del viduje esanciu suslegtu duju) lyginant su tepaliniais analogais.

Re: dujiniu ir tepaliu amortizatoriu skirtumai

ParašytasCOLON 2011 02 03, 18:39
muxxxas
Sveiki, otai kaip juos atskirti nenujemus nuo masinos.

Re: dujiniu ir tepaliu amortizatoriu skirtumai

ParašytasCOLON 2011 02 03, 20:09
mpegas
muxxxas rašėCOLONSveiki, otai kaip juos atskirti nenujemus nuo masinos.
Niekaip, nes tas dujinių "kietumas" toks mažas, kad ant mašinos tikrai nesijaus nieko.