Stabdžių kietėjimas
Stabdžių kietėjimas
Sveiki,
atsirado po žiemos problemėlė (o gal ir problema). Bespaudinėjant stabdžių pėdalą jis sukietėja (iš kokio 3-4 karto jau nelabai eina įspausti). Važiuojant lygtai pakartojus psaudimą kokius 4-5 sukietėja, o sustojus (su veikiančiu varikliu) 3-4. Auto Carisma 2001m did (101Hp). Skystis lygtais nedingsta.
Iš anksto dėkingas už patarimus.
atsirado po žiemos problemėlė (o gal ir problema). Bespaudinėjant stabdžių pėdalą jis sukietėja (iš kokio 3-4 karto jau nelabai eina įspausti). Važiuojant lygtai pakartojus psaudimą kokius 4-5 sukietėja, o sustojus (su veikiančiu varikliu) 3-4. Auto Carisma 2001m did (101Hp). Skystis lygtais nedingsta.
Iš anksto dėkingas už patarimus.
- mpegas
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 3017
- UžsiregistravoCOLON 2005 08 04, 03:00
- AutomobilisCOLON Sianas opelys
- SkypeCOLON spokask
- MiestasCOLON Mažeikiai
- CONTACTCOLON
Žiūru su tuo užkietėjimu nebsusišnekam. Kaip supratau vargui77, tai yra jo carismai, stabdžius reikia užpumpuot, kad stabdyti pradėtų. Ar ne taip supratau? Jeigu taip, tai vadinasi sistemoje yra oro(oras skirtingai nuo skysčio yra spūdus)ir reikia keletą kartų spaudyt pedalą, kad sudarytų reikiamą slėgį kaladėms prie diskų prispaust. Jeigu trūksta skysčio, tai irgi toks pats bugas yra, nes į sistemą oras pumpuojamas(vietoj skysčio).
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 721
- UžsiregistravoCOLON 2005 02 24, 02:00
- AutomobilisCOLON Renault Grand Scenic
- MiestasCOLON Vilnius
Cia akivaizdziai problema su stabdziu stiprintuvu arba (ir) vakuumo sistema.
Zodziu - kelis kartus ispaudus stabdi pritruksta vkuumo ir stiprintuvas veikia blogai, todel stabdis spaudziasi sunkiai.
Bandyk tikrint vakuumo sistemos slangas, jei viskas ten ok, tikrink vakuumo siurbli (cia dyzelis?)
ps durnas klausimas - kieteja ant uzvestos masinos? Ant uzgesintos ir turi kietet kaip rasai.
Zodziu - kelis kartus ispaudus stabdi pritruksta vkuumo ir stiprintuvas veikia blogai, todel stabdis spaudziasi sunkiai.
Bandyk tikrint vakuumo sistemos slangas, jei viskas ten ok, tikrink vakuumo siurbli (cia dyzelis?)
ps durnas klausimas - kieteja ant uzvestos masinos? Ant uzgesintos ir turi kietet kaip rasai.
Tesinys.
Taigi buvau nuvaręs saviškę (carisma) į Autoaljanso servisą. Tai jie "nustatė", kad stabdžių pėdalas toks ir turi būti bei pradėjo lyginti su Audi A8 ir banginio ir BMW7 stabdžiais (žadėjo atvaryti pamėginimui paspaudinėti stabdį. Ištyrė, kad vakuumo sistema gera, skystis geras tik truputį pakaitę diskai (nors stabdant niekada nejaučiau jokio vairo drebėjimo). Niekaip nepriprašiau pakeisti stabdžių skystį
Taigi labai likau nusivylęs autoaljanso serviso kompetencija ir požiūriu į klijantą bei darbą. Ima tikrai dideliu pinigus, o dirbti ir aptarnauti klijanto nenori. Pasijaučiau, kaip į kokį labai žemos kokybės garažą atvažiavęs. Išlindo žmogėnas labai panašu, kad kokią savaitę gėręs tame garaže ir nieko daugiau nematęs. Panašu, kad viską "žino" vos tik amatęs mašiną ir visos bėdos yra tos mašinos chroninės ligos. Serviso priėmėjąs irgi galvoja, kad klijantas turi pats remontuotis mašiną, ir atvaryti gali tik tepalų pakeisti ir tai keis jai labai ilgai ir gražiai prašysi (kadangi taip nemoku tai stabdžių skysčio ir visos sistemos nevalė). Nežinau kolegos kaip jums teko su jais bendrauti, bet man tai paliko labai slogų įspūdį. Todėl nutariau varyti tik pas garažinius meistrelius (jiems parodžius ir paprašius ką nors padaryti jie padaro). Seniau teko varinėti lancerį taisyti į vistą, tai jokių problemų nebūdavo dar ir patardavo kaip ir ką geriau padaryti (dabar vista visai nepriima mitsubishi).
Taigi buvau nuvaręs saviškę (carisma) į Autoaljanso servisą. Tai jie "nustatė", kad stabdžių pėdalas toks ir turi būti bei pradėjo lyginti su Audi A8 ir banginio ir BMW7 stabdžiais (žadėjo atvaryti pamėginimui paspaudinėti stabdį. Ištyrė, kad vakuumo sistema gera, skystis geras tik truputį pakaitę diskai (nors stabdant niekada nejaučiau jokio vairo drebėjimo). Niekaip nepriprašiau pakeisti stabdžių skystį
