Vairo stiprintuvas

Klausimai susiję su važiuoklės ir stabdžių remontu
stradivaria
Dalyvis
PranešimaiCOLON 153
UžsiregistravoCOLON 2007 01 07, 20:25
AutomobilisCOLON Mitsubishi Carisma TD
MiestasCOLON Kaunas-Birzai
CONTACTCOLON

Vairo stiprintuvas

Neperskaitytas pranešimas stradivaria » 2008 04 22, 09:33

Sveiki, neradau skyriaus, kuriame galeciau paklausti apie vairo stiprintuva, tai klausiu cia.

Gal kas yra susidures su tuo: noriu atsijungti vairo stiprintuva, kad variklis lengviau suktusi, ar nebus labai sunku sukioti vaira, jei tik atjungsiu vambzdelius nuo koloneles? Ar geriau ieskotis koloneles be stiprintuvo? Kalba eina apie 91 m Colta su 1.8 DOCH varikliu. Gal kas yra bandes atjungti ir galite pasidalinti info, kiek galios paima stiprintuvas, kai sukioji vaira, aisku, kai tiesiai, tai ten kazi ko nesunaudoja. Masinyte ruosiu megejiskam autokrosui, tai aktualus kiekvienas kilovatas.

Vartotojo avataras
RV
Dalyvis
PranešimaiCOLON 597
UžsiregistravoCOLON 2006 08 25, 11:30
MiestasCOLON Vilnius

Re: Vairo stiprintuvas

Neperskaitytas pranešimas RV » 2008 04 22, 09:37

Nu kiek as GIRDEJES, tai isiungtas stiprintuvas pasunkina vairo sukiojima.
http://www.idak.eu
ex Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR

Vartotojo avataras
Nomad
Dalyvis
PranešimaiCOLON 1978
UžsiregistravoCOLON 2005 01 14, 02:00
AutomobilisCOLON Eagle Talon '98 Tsi AWD
SkypeCOLON justas.gvozdiovas
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Re: Vairo stiprintuvas

Neperskaitytas pranešimas Nomad » 2008 04 22, 09:40

aisku kad pasunkina :) tik tiek kad as nesupratau kas yra tie "vamzdeliai"? tai dirza nusiimk ir paziurek ar pasijaucias kas ar isvis neverta to daryt :)
Paveikslėlis
Eagle Talon '98 AWD TSI 4G63T, MHI EVO III turbo
Reklama Internete

stradivaria
Dalyvis
PranešimaiCOLON 153
UžsiregistravoCOLON 2007 01 07, 20:25
AutomobilisCOLON Mitsubishi Carisma TD
MiestasCOLON Kaunas-Birzai
CONTACTCOLON

Re: Vairo stiprintuvas

Neperskaitytas pranešimas stradivaria » 2008 04 22, 09:51

Na kiek man leidzia issilavinimas, tai suprantu tiek, kad stiprintuvo sistema yra uzdara, ten nepatenka oro ir jei tik nuimsiu dirza, tai nauda jausis tik varikli isbandant, o norint sukiot ne is peties, visviena teks isvaryt is sistemos tepala, kad galetu kvepuot stumokliukai kai sukiosiu vaira. Bet klausimas buvo ar kaskas yra bandes taip padaryt? Ir ar Coltai kaskada turejo kolonele be stiprintuvo? Ir ar tiktu nuo kokio senuko uzdeti?

Nomad rašėCOLONaisku kad pasunkina :) tik tiek kad as nesupratau kas yra tie "vamzdeliai"? tai dirza nusiimk ir paziurek ar pasijaucias kas ar isvis neverta to daryt :)

Vartotojo avataras
gedas123
Dalyvis
PranešimaiCOLON 136
UžsiregistravoCOLON 2008 02 18, 14:45
AutomobilisCOLON Toyota Avensis 01m.
MiestasCOLON Šiauliai

Re: Vairo stiprintuvas

Neperskaitytas pranešimas gedas123 » 2008 04 22, 10:14

tavo metu colt'ai su 1,3 varikliais ejo be stiprintuvu :wink:
Lancer'is 90m, 1.5 (dalimis), bei turiu dar Galant keletą dalių (tiltas, posukiai) 8622 19339

Vartotojo avataras
Sharas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 1064
UžsiregistravoCOLON 2005 04 10, 03:00
MiestasCOLON Vilnius - Siaul

Re: Vairo stiprintuvas

Neperskaitytas pranešimas Sharas » 2008 04 22, 11:52

Zmones internete sako, kad vairo koloneles su stiprintuvu turi geresnius perdavimus, tipo maziau kartu vaira susukt reikia nuo vieno iki kito galo (pats nezinau, nes realiai tik viena karta esu vairaves masina be stiprintuvo ir tai senokai :mrgreen: ).
Jei tik atjungsi pompos dirza tai bus sunkoka sukiot nes reiks visa ta tepala per pompa prastumt (as tai trumpai bandziau su nissanu, nepasakyciau kad taip blogai buvo). Geresnis variantas yra atjungti pompa isvis (ir mesti ja lauk, mazinam svori :mrgreen: ), o abi slangutes tiesiog sujungti, vis dar rankom stumdai skysti bet turetu but lengviau. O jei nori tikrai rimtai, gali va taip va padaryt: http://www.flyinmiata.com/tech/depower.php :twisted:
Tavo vietoj as atsijungciau slangas nuo pompos (ir aisku nukabinciau jos dirzeli) ir jas tiesiog sujungciau nieko nepjaustydamas dar ir negadindamas, pasivezineciau ir pasiuzreciau, jei mane tai tenkintu, tada ismeciau poma (parduot galima :D :wink: ) bei slangas uztrumpines galutinai sujungciau.
Daily pocket-rocket: 92 Mitsu Colt Gti
Weekend: turbo powered Nissan S12
EikTuNaa... TEAM
Zvaigzdiu Metalas Inc.

stradivaria
Dalyvis
PranešimaiCOLON 153
UžsiregistravoCOLON 2007 01 07, 20:25
AutomobilisCOLON Mitsubishi Carisma TD
MiestasCOLON Kaunas-Birzai
CONTACTCOLON

Re: Vairo stiprintuvas

Neperskaitytas pranešimas stradivaria » 2008 04 22, 13:31

Sharas rašėCOLONZmones internete sako, kad vairo koloneles su stiprintuvu turi geresnius perdavimus, tipo maziau kartu vaira susukt reikia nuo vieno iki kito galo (pats nezinau, nes realiai tik viena karta esu vairaves masina be stiprintuvo ir tai senokai :mrgreen: ).
Jei tik atjungsi pompos dirza tai bus sunkoka sukiot nes reiks visa ta tepala per pompa prastumt (as tai trumpai bandziau su nissanu, nepasakyciau kad taip blogai buvo). Geresnis variantas yra atjungti pompa isvis (ir mesti ja lauk, mazinam svori :mrgreen: ), o abi slangutes tiesiog sujungti, vis dar rankom stumdai skysti bet turetu but lengviau. O jei nori tikrai rimtai, gali va taip va padaryt: http://www.flyinmiata.com/tech/depower.php :twisted:
Tavo vietoj as atsijungciau slangas nuo pompos (ir aisku nukabinciau jos dirzeli) ir jas tiesiog sujungciau nieko nepjaustydamas dar ir negadindamas, pasivezineciau ir pasiuzreciau, jei mane tai tenkintu, tada ismeciau poma (parduot galima :D :wink: ) bei slangas uztrumpines galutinai sujungciau.

Aisku, reikes isbandyt.

Vartotojo avataras
Sharas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 1064
UžsiregistravoCOLON 2005 04 10, 03:00
MiestasCOLON Vilnius - Siaul

Re: Vairo stiprintuvas

Neperskaitytas pranešimas Sharas » 2008 04 24, 13:42

Butinai duok zinot kaip sekesi ir kokie rezultatai. Idomu :wink:
Daily pocket-rocket: 92 Mitsu Colt Gti
Weekend: turbo powered Nissan S12
EikTuNaa... TEAM
Zvaigzdiu Metalas Inc.

BUTTON_POST_REPLY