Kadangi ziema arteja, salciu bus, tai tema ko gero bus aktuali, todel ir as pasireiksi

. Kaip zinom, 1G galiniai diskiniai stabdziai yra "ipatingi" tuo, kad pas juos rankinis stabdis prispaudzia tas pacias kaladeles pre stabdziu disko, kaip ir normalus stabdis (kaip pvz. pas kitas auto markes/modelius buna atskiri mazi bugniniai "stabdziukai" grynai rankiniui, nors patys stabdziai galiniai ir diskiniai). Taigi tokiu atveju pas 1G jokie suportai kalti del uzsalimo buti negal, jei paprastas stabdis veikia gerai. Vieneintele vieta, kas gali uzsalti "hardvarineje" atbdziu dalyle prie rato, tai pazymeta raudonai, zemiau esanciame paveiksliukyje.

Tai yra mechanizmas, per kuri traukiant trosa yra prispaudziamos kaladeles prie disko. toliau rankiniame stabdyje kaip ir nieko nera, kas galetu uzsalti, isskyrus troselius. Todel reziumuojant galima paskyti, kad uzsala arba troseliai, arba ta mineta auksciau dalis, nes i ja gai patekti dregmes teoriskai. Ta "hardvarine" daly nera sunku patikrinti, ar ji uzsalus ar ne, tik tam reikia nuimri rata. nuemus rat paprasciausiai reikia ja pabandyti pasukioti i sonus, taip, lyg ja trauktu trosas, ir matysit. Jei ji juda, reiskai ji neuzsalus, o jei nepajudinat, reiskai uzsalus. Taigi ir viskas, tokiu budu issiaiskinat, kas te pas uzsale. As asmeniskai duodu 90 proc., kad uzsale buna troseliai, o ne ta mechanine dalis. O troseliu uzsalimo tikimybe padidina tai, kad tenai jie daznai buna prirudije, ir jau tai ju vaiksciojimas buna ne is lengviausiu, o dar patekus ten dregmei ir pasalus, suidaro idealios salygos jam uzsalti

Taigi, postringavimu mano gal ir daug, taciau manu kad supratot, kas ten kaltas del to uzsalimo gali buti
