Puslapis 1 iš 1
Gandas del pavaru dezes
ParašytasCOLON 2008 04 06, 14:22
Lumos
Girdejau toki ganda kodel daznai stringa begiai. Uzdedami didesni nei numatyti ratlankiai t.y. R16/17/18 ir tuomet astriau vaziuojant didesne apkrova sankabai ir pavaru dezei ko pasekoje gali pradet strigt begiai. Komentuokit. Kadangi su strigimu nesusiduriu tai kolkas as tyliu.
Re: Gandas del pavaru dezes
ParašytasCOLON 2008 04 06, 16:32
Dzhedaj
Nematau jokio ryšio tarp sankabos apkrovimo ir ratų skersmens.
Re: Gandas del pavaru dezes
ParašytasCOLON 2008 04 06, 16:37
redline
Mano isitikinimu tai nesamone. Ratu skersmuo ir sankabos apkrova cia ne prie ko

Re: Gandas del pavaru dezes
ParašytasCOLON 2008 04 06, 16:41
Dzhedaj
Šiaip dėl sudrožtų Mitsubishi pavarų dėžių turiu tokį įtarimą, kad dažnai dėl to būna kaltas neteisingas jų jungimas (ne iki galo įspaustas pedalas) ir netvarkinga sankaba, kuri dažnai keičiama paskutinę minutę, kai jau visiškai susidėvi ir bėgių nebeįmanoma perjungti.
Re: Gandas del pavaru dezes
ParašytasCOLON 2008 04 06, 17:36
Sharas
As manau, kad mitsubishi dezes (nu gal ne visos, bet dauguma) is principo silpnesnes yra, tai nebutu tokia ir problema, jei ne jos nepriziurejimas, kaip ir minejo Dzhedaj.
Plius turiu itarima, kad gan nemazai savininku (buvusiu, gal ir esamu) nelabai yra girdeja apie pavaru dezes tepalo keitima.
Re: Gandas del pavaru dezes
ParašytasCOLON 2008 04 06, 18:22
Lumos
na mano pazystamas(rimtas meistras) isitikines kad japoniskos dezes kaip tik turi kaip laikrodis veikt jei naudojamos pagal paskirti ir negali but tokiu net kalbu kad silpnesnes galantu ar seip mitsu visu. Citavau daug mas.
Re: Gandas del pavaru dezes
ParašytasCOLON 2008 04 06, 18:36
Dzhedaj
Ir kuo jis remiasi tokias prielaidas darydamas?
Yra daugybė pavyzdžių, kai net ir su standartiniais ratais ir daugmaž ramiai eksploatuojamos mašinos turi sudrožtas dėžes... Tiesiog sinchronizatorių metalas susidėvi ir tiek...
Re: Gandas del pavaru dezes
ParašytasCOLON 2008 04 06, 18:57
Sharas
Kad masina tvarkingai eksplotuojama buvo, gali garantuot tik pats ja nauja nusipirkes (nu arba seimoj buvus nuo pat naujos).
Beto net ramiai eksplotuojant reiktu bent karts nuo karto pasikeist ten esanti tepala (bent jau nusipirkus), nepazystu daug zmoniu, kurie taip daro.
Re: Gandas del pavaru dezes
ParašytasCOLON 2008 04 06, 18:59
Dzhedaj
Na karts nuo karto, tai reikia žiūrėti gamintojo rekomendacijas. O jos yra apie 150.000km.
Re: Gandas del pavaru dezes
ParašytasCOLON 2008 04 06, 19:01
Sharas
Perkant deveta masina pravartu tik nusipirkus juos pasikeist.
Kita vertus as neetalonas, nes megstu biski ne retai sukt varikli iki tiek kiek jis sukasi, tai stengiuos ir masinos bukle palaikyt tinkama.
Re: Gandas del pavaru dezes
ParašytasCOLON 2008 04 06, 21:58
Mindaugelis
Dzhedaj rašėCOLONŠiaip dėl sudrožtų Mitsubishi pavarų dėžių turiu tokį įtarimą, kad dažnai dėl to būna kaltas neteisingas jų jungimas (ne iki galo įspaustas pedalas) ir netvarkinga sankaba, kuri dažnai keičiama paskutinę minutę, kai jau visiškai susidėvi ir bėgių nebeįmanoma perjungti.
vat as to labai bijau del to penktadieni statysiu remontan nes sankaba barska o begiai sunkiai metosi..
Re: Gandas del pavaru dezes
ParašytasCOLON 2008 04 06, 21:59
Dzhedaj
Sankaba barška???
Re: Gandas del pavaru dezes
ParašytasCOLON 2008 04 06, 22:01
Mindaugelis
nu uzkuri salta masina, barska kazkas, ismini sanakaba uztyla, atleidi barska.. masinai uzsilus nera to garso.. Arba isminamasis guolis, arba diskas.. mano ir meistru nuomone.. penktadieni bus matyt..
