Puslapis 1 iš 4
awd deze
ParašytasCOLON 2007 12 25, 21:59
Nomad
na, pagaliau pabyrejo mano greiciu deze
o buvo taip: jau pora menesiu begiai pradejo juninetis sunkiau, kol galiausiai 1 bei 2 jungdavosi per jega. dabar vaziuojant aukstais sukiais dingo 4 begis, ir vietoj jo atsirado 2. taigi vaziavau 1-2-3 ir jungiant 4 prie aukstu sukiu man jis isimete i 2.
taigi,
situacija dabar tokia:
nera 1 ir 5 begio, visi kiti 2,3,4,R jungiasi tik per jega.
kadangi is anksciau turiu awd deze is Riebaus, kuris gavo ja berods is klp,ir kaip suprantu kuri yra nuo VR4 galanto awd.
taigi kiek suprantu yra
2 variantai:
1variantas. isimti esama deze ir viejoj jos det ta VR4 ir bandyt pritaikinet tvirtinimus.
pliusai: kaina-dezes isemimas, uzdejimas, ~500lt +kiek iseis uz nauju tvirtinimu sugalvojima.
minusai: negali zinot kokios busenos ta esama deze, ir ant kiek sutampa dezes perdavimai.
2variantas. isimt esama deze, ir abi dezes nuvest pas mestrus kad surinktu viena.
pliusai: turesiu patikima deze
minusai: kaina-dezes isimimas, uzdejimas, dvieju deziu ardymas,surinkimas. tai reiskia jau triju nuliu zona.
taigi, klausimai:
ka galetumet patart? kokios kainos vaiksto deziu ardymo? na ir siaip visi komentarai welcome!!!
p.s. uzuojautos reikst nebutina, tai buvo tik laiko klausimas kada

Re: awd deze
ParašytasCOLON 2007 12 25, 22:22
Riebus
na kaip mane tikino meistrai is siauliu kuriais as labai nenorejau tiket tai kitos dezes viduriu i esama nesudesi bet as niekaip tuo nenorejau tiket ir iki daba netikiu
mano galva tau geriausiai butu paskerst vr4 deze ja patikrinus ir isitikinus kad ji gera suvirint pora tvirtinimu ir isidet i savo masina pries tai pakeitus viena daikciuka kuris nepamenu kaip vadinasi bet vnz nuo jo persiduoda sukimo momentas i razdatke nes esme kame kad shlizai nuo to sukancio balkio ir ant razdatkes gali skirtis perviena pirsta kas man ir buvo kai surinkinejau viena gsx

Re: awd deze
ParašytasCOLON 2007 12 26, 02:31
Nomad
radau siektiek info apie vr4 lyginant su 1g
The 1st gear ratio in vr4 is different, and you have to make sure you have the correct spline count for the T-case(22 or 23), other than that it's a direct swap for a 91-94 Dsm.
tai kaip supratau tu ir kalbi apie ta
T-case
cia dar sumetu viska ka radau apie vr4 transmisijas:
The galant has pretty much the same tranny. The 1st gear is about 5mph longer than the 1st in other DSM's. Which is pretty nice. Im not sure about the rear, my buddys is a 3bolt I think. Im pretty sure you can swap to 5lugs some how.
If both tranny's say W5M332-NQB# (#= K or M) yes they will swap out just fine. You will find the numbers on the top of the bellhousing. The N is the important part, it notes the front differential ratio, and the front diff needs to match the rear diff or bad shit happens.
I Just put in a( non switchable-JDM Galant Vr-4 transmission in to my 91 eclipse awd with a 4 bolt rear end. Everything went fine and shifts great. I raced my car today and ran 11.2 @128mph no Problems... So can someone tell me when im gonna have problems? I think Not!
na supratau tik tiek kad visi jas deda tik i 1g, o i 2g dar nedejo nieks

dabar klausimas pasistojo, kas tie 4-bolt/3-bolt? ka man reiktu zinot apie juos? ir kaip ten su tais AWS/4WS pas tuos galatus?
ir jei 1 begis tikrai ant 7km/h tai labai smagu tada

Re: awd deze
ParašytasCOLON 2007 12 26, 13:40
Fever
4bolt/5bolt. Tai čia kalbama apie ratų skyles. Kaip žinom 6G galantai buvo tik su 4 skylėm. O 1G su 5 skylėm. Amerikonai mėgsta daryt 5bolt konversijas, kad užsidėt Evolution, 1G ratus ant 6G galantų.
7 km/h tai čia kaip supratau 1 bėgis ant tiek ilgesnis, nei kitų DSMų
Re: awd deze
ParašytasCOLON 2007 12 26, 14:13
Riebus
na is tavo amerikansku komentaru matau viena rimta beda kaip anie ir sake bad shit happens taigi reikai tau suderinti galinio difo ir priekio sukimo momentus viena pasiziet pagal skaicius ant dezes o kita pagal galinio reduktoriaus skaicius
nes jei neatitiks tai galiniai rati gali vytis arba vaziuot leciau nei priekiniai
o kas liecia tuos 3 boltus tai manau cia kalba apie galini reduktoriu regis nes jie irgi pagal boltus skirstosi
How can I tell if my car has a 4-bolt rear end?
According to the staff of Conicelli Mitsubishi, all 1G cars produced before the second week of June, 1991, have 3-bolt rears. This essentially covers all 1990 and 1991 DSMs. All 1992-1994 cars have 4-bolt rears.
Many DSM owners are under the mistaken impression that the changeover between the original 3-bolt rear end and the stronger 4-bolt version occurred halfway through the 1992 model year. This is not so.
Those curious to know the production date for their car can check the driver's side doorjamb sticker. The acronym MDH stands for month, day and hour of production.
3-bolt rear axle assemblies have 3 bolts attaching the axle to the wheel hub. 4-bolt axles have 4 bolts, as well as beefier axle cups, and are therefore far stronger. See Tom Stangl's 3-bolt to 4-bolt conversion VFAQ for lots of great information. You can also read the answer to "How can I tell if my car has a 4-bolt rear end?" in this FAQ.
Re: awd deze
ParašytasCOLON 2007 12 26, 14:16
Micius
Kalbant apie 1G AWD galine asi, 3/4 bolt reiskia galiniu pusasiu tvirtinima ne prie difo, o prie stebules. Pas pirmuosius 1G ejo tvirtinimas su 3 varztais, o po to jau ejo tvirtinimas su 4 varztais.
O del paciu deziu, tai manau, geriausia bus jei abi dezes "pasiskersi". Tada viskas matysi, kas ir kodel sugede/nesugede; kuria geriau det, ar burt is dvieju viena ir t.t.

Re: awd deze
ParašytasCOLON 2007 12 26, 14:24
Riebus
as tai va daba taip pagalvojau nors ir retai tatai darau bet darau kaip nebutu keista
manau kad pas tavo 2g deze bus satelitam pipiec ir ten tokei fiksatoriai yra o pacios asys bus tvarkoi manau nu jei nesidrozia metant ir neuzkurus isimeta okei tai jos ok
tai va tai tau reikia 2g dezes nuo fwd ir isimt is jos satelitus ir tuos fiksatorius nu ten toks guolinis mechanizmiukas imetus begi ji laiko ties reikiamu dantraciu
tai kaip micius ir sake paskersk abi dezes ir jei mano spejimas pasitvirtins tai pritaikysi nuo kitos dezes kadangi mano meistrai sake tu asiu ir ant jos esanciu guoliniu ir kitu mechanizmu nesukeisi o va satelitai ir tas laikiklis turetu buti pritaikomi
Re: awd deze
ParašytasCOLON 2007 12 26, 14:44
Nomad
mmm... kolkas panasu i tai jog po naujako dezes priduosiu kaunieciam tvarkyt(300-500lt), na ir tikiuosi bus imanoma surinkt viena is dvieju deziu

nes jei ne, tai net nzn kur gaut reiktu...
na kolkas vaizda kazkoki susidariau, ziuresim kaip bus toliau

Re: awd deze
ParašytasCOLON 2007 12 26, 14:55
Riebus
gaila neturiu garazo gal dabar dar tureciau ta awd deze nes ten satelitai ir visa kita buvo gerai tik va buvo vienas guoliukas pabeges ir pramuses skyle korpuse o tada be alyvos susivare krumpliaraciai
nu sekmes kuom galesim padesim
Re: awd deze
ParašytasCOLON 2007 12 27, 06:11
LtuDsm
Kiek zinau ir kiek domejausi, dezes viduriai netinka i 2g awd nuo vr-4 ar gt.Geriausias manau budas butu tau tvarkyti sena deze.ir nepagailek lituku ant 2 bei 3 begio dvigubu sinhronizatoriu. awd badaas :DDD. Nepatariu Daryti himikos tarp tu dvieju deziu.pats is savo patirties galiu tai pasakyti.man is pradziu meistrelei dare himikas,tai kai pridare ,tai 2kart deze rinkau isnaujo,bei 4 kart sankaba keiciau.visai tai dariau 4 menesiu begyje

Tad pasimokiau ir stengiuos daryti,taip kaip turi buti.
Re: awd deze
ParašytasCOLON 2007 12 27, 08:48
Matosas
Kaldėos kaip matau stebūklų metas
Nomad jeigu veši skersti dėžės tai gali pasiimti mano 1g GST dėžę, jeigu spėjimai pagal riebalą bus teisingi tai gal mano tie satelitai dar ko verti bus

nes jie turėtų būti tokie patys
Re: awd deze
ParašytasCOLON 2007 12 30, 00:11
Nomad
papildymas:
5 begis atsirado, tik 1-mo kaip ner taip ner. dabar vyksta toks ydomus dalykas - ant neuzvestos masinos visi begiai junginejasi be problemu, nepriklausomai ar sankaba ismynta ar ne. ka tai galetu reikst?
dar pasetebejau sumazejusia trauka, pradejau galvot ar negalejo persokt dirzas? arba as paranojikas.
gal kas vilniuj zino kokiu meistru ant deziu? kokios siaip kainos vaiksto uz sitokius darbus?
Re: awd deze
ParašytasCOLON 2007 12 30, 00:26
LtuDsm
as neseniai deze susirinkau,tai irgi galiu begius ramiai jungineti be sankabos kai masina neuzvesta.cia normalus dalykas.

Butu idomu pabandyti ijungti begi be sankabos, kai masina uzvesta :DDDD
Viena is dazniausiu bedu ,del ko masina netraukia Yra Boostleak'as (turbo modeliams) Ne visi tai zino,tad veza masina pas meistrus,o ir meistreliai manau nelabai pucia ora i turbina,tuom paziuredami ar leidzia kur ora ar nea.....
Re: awd deze
ParašytasCOLON 2007 12 30, 00:34
Nomad
350 WHP DSM Owner rašėCOLON
Viena is dazniausiu bedu ,del ko masina netraukia Yra Boostleak'as (turbo modeliams) Ne visi tai zino,tad veza masina pas meistrus,o ir meistreliai manau nelabai pucia ora i turbina,tuom paziuredami ar leidzia kur ora ar nea.....
kad leakina pas man tai faktas, bet zinau kur ir kiek. as turiu omeny kad po dezes parkiu man taip atsitiko, kad lygtai trauka sumazejo, tai ir sakau kad jauciu galejo dirzas persokt. damn... kaip patikrint? kaip tos metkes turi but sudetos?
Re: awd deze
ParašytasCOLON 2007 12 30, 00:45
LtuDsm