Puslapis 15

del galant greiciu dezes

ParašytasCOLON 2007 06 20, 13:56
zilvisk
sveiki , gal kam teko susidurti su greiciu dezes defektais pas mane su sankaba viskas tvarkoje , bet kai noriu imust antra begi jis stringa ir isimusa tik kelis kartus permynus sankaba ir letai riedant, dabar pradejo ir pirmas strigt . ta problema yra tik tada , kai musami is didesnio begio, is vietos viskas tvarkoje , o jei sunkiai isimusa tai ir isjungt begi reikia pasistenkt . pas mane galantas 96 2.0 Dyzeliukas

ParašytasCOLON 2007 06 20, 14:21
Dzhedaj
Susideveje sinchronizatoriai. Dezhes remontas 300-500lt + nuemimas 150-200lt.

ParašytasCOLON 2007 06 21, 13:47
Taniukas
Turiu tokia pat beda ir as :? kokios gali buti pasekmes jei nesuremontuosiu artimiausiu metu?

ParašytasCOLON 2007 06 21, 13:50
LakunaZ
Taniukas rašėCOLONTuriu tokia pat beda ir as :? kokios gali buti pasekmes jei nesuremontuosiu artimiausiu metu?
mano durna galva pasekmes sujoti dantraciai ko pasekoje nebeisijungs visai begis arba prades mesti ir remontas dezes kainos labai daug

ParašytasCOLON 2007 06 21, 14:41
taxistas
Na ka galiu pasakyt. Reik perprasti kaip jungiasi begiai. Prie kokio greicio, prie kokiu apsuku lengviausiai ieina begis. Ir svarbiausia- nelauzyt. Savo 95m. TD galanto taip deze ir suvariau (dar zmona padejo :) ). Pirkau kita- ogi tas pats- is 3 i 2-a sunkiai metasi. Bet su pergazavimu ieidavo lengvai. Taip ir atvazinejau ir daugiau jokiu problemu.
Sitam galante irgi tas pats- is 3 i 2 sunkiai jungiasi. Bet kadangi jau sita beda zinau tai nesuku kiaushu ir vazineju laimingas :lol:
Kazkas rase kad pirma pavara neturi sinchronizatoriaus, tai vaziuojant nelabai ikalsi pirma begi, bet mokant galima jungti ir vaziuojant.

ParašytasCOLON 2007 06 22, 16:15
ProXas
taxistas rašėCOLONNa ka galiu pasakyt. Reik perprasti kaip jungiasi begiai. Prie kokio greicio, prie kokiu apsuku lengviausiai ieina begis. Ir svarbiausia- nelauzyt. Savo 95m. TD galanto taip deze ir suvariau (dar zmona padejo :) ). Pirkau kita- ogi tas pats- is 3 i 2-a sunkiai metasi. Bet su pergazavimu ieidavo lengvai. Taip ir atvazinejau ir daugiau jokiu problemu.
Sitam galante irgi tas pats- is 3 i 2 sunkiai jungiasi. Bet kadangi jau sita beda zinau tai nesuku kiaushu ir vazineju laimingas :lol:
Kazkas rase kad pirma pavara neturi sinchronizatoriaus, tai vaziuojant nelabai ikalsi pirma begi, bet mokant galima jungti ir vaziuojant.
daugelio japonu sunkiai pirma vazhiuojant ikalsi, bet viskas imanoma :twisted:

ParašytasCOLON 2007 06 22, 20:18
Fever
tai čia pirmo neįkalsi, tai ta prasme kad iš antro į pirmą?

ParašytasCOLON 2007 06 22, 20:37
HM
Fever rašėCOLONtai čia pirmo neįkalsi, tai ta prasme kad iš antro į pirmą?
Jei masina juda, sunku ta pirma ikalti, pvz pirmu pavaziuoji, isjungi pirma, kol rieda masina sunku bus vel atgal imesti pirma pavara, bet pasipraktikavus imanoma :) TIK NESUGALVOKIT KIST PER JEGA. Aplamai del naujesnio modelio mitsubishi galant, su ju greiciu dezem pirma kart susidurus galvos skausma sukelia... Ir guoliai greiciu dezej megsta subyret.... Man budavo taip, kad jei vaziuoji negreitai, siaip reiktu jungt antra, bet kadangi antras sunkiai lenda, tai meti trecia (lengvai).. reikia perprasti, prie kokio greicio patogiausia jungti begi ir bus OK.

ParašytasCOLON 2007 09 14, 11:52
zaltys
..

Re: del galant greiciu dezes

ParašytasCOLON 2007 11 13, 22:05
saniok
aha, ir man beda su tom pavarom, 2 stringa, kartais 1, ir is laisvos 4 sunkoka, na cia kaip sakant reik patirties:)

Re: del galant greiciu dezes

ParašytasCOLON 2007 11 13, 22:58
ssunsnukis
Ta pati beda ir pas mane. dar beje guoliai buvo dezes sueja. tai teko keisti, buvo nuemes meistras deze, sako kad sunkiai metesi is trecios i antra del guoliu, o sinchronizatoriai buvo kaip nauji, na surinko viska o problema isliko. Gal cia gamybinis brokas ar kazkas panasaus. Nes jau ne is vieno girdziu apie sia problema

Re: del galant greiciu dezes

ParašytasCOLON 2007 11 13, 23:10
Micius
Na taip, kas ne melas, tas tiesa. Dezes ne stipriausia puse Mitsubishi. Ex lanceriui buvo guolis dezeje parejes. Sutvarkius deze vis vien su antros pavros ijungimu bedu budavo. Ex 1G eclipsej irgi panasiai bedos su ijungimu 2 ar tai 3 buvo, nebepamenu. Dabrtinis 1G AWD irgi turejo savo priciudu, bet ten greiciau short-shifter'i itariu, bet tai emes nekeicia ;)
Bet kaip jau minejo, pripratus prie savo masinos tie begiai metasi be problemu, tiesiog per laia ipranti ir "suzinai", kokiom salygom permest begi, kad niekas nekilutu :)

Re: del galant greiciu dezes

ParašytasCOLON 2008 01 23, 11:18
Mindaugelis
Cia senoki postai metosi, bet as vat turiu tokia problema, nu deze kaip ir veikia gerai, bet man vis kartas nuo karto nesiseka be kliuviniu imest antra begi.. ir nesuprantu kaip padaryt tai taisyklingai nes nenoriu suest dezes.. Ir prie mazu apsuku metu ir prie dideliu vistiek tarsi bando kliuti.. ir jauciu kuo toliau tuo labiau as ja malu.. Kaip jus metot tuos begius, pergazuot reik ar ka? toks nervas ima kai zinai kad po truputi artini deze prie mirties :D

Re: del galant greiciu dezes

ParašytasCOLON 2008 01 23, 11:47
algizaz
Kad nekurt atskiros temos idomu kaip su steptroniku dezemis ar reikia keisti jom tepala ?

Re: del galant greiciu dezes

ParašytasCOLON 2008 01 23, 11:54
mpegas
Mindaugelis rašėCOLONCia senoki postai metosi, bet as vat turiu tokia problema, nu deze kaip ir veikia gerai, bet man vis kartas nuo karto nesiseka be kliuviniu imest antra begi.. ir nesuprantu kaip padaryt tai taisyklingai nes nenoriu suest dezes.. Ir prie mazu apsuku metu ir prie dideliu vistiek tarsi bando kliuti.. ir jauciu kuo toliau tuo labiau as ja malu.. Kaip jus metot tuos begius, pergazuot reik ar ka? toks nervas ima kai zinai kad po truputi artini deze prie mirties :D
Pas mani ir ta pati bėda. Ir galvoju, kad tai dėl guolių ar sinchronizatorių sudilimo. O junginėju pavaras tai taip: išjungiu esamą, po neilgo užlaikymo (apie 1 s.), jungiu į kitą. Čia kaip darant mankštos pratimus galima skaičiuot mintyse 1-2-3 :D . Dar vienas nesenas postas davė mintį apie tepalo pakeitimą greičių dėžėj. Gal padėtų?
PS Mindaugeli, tu pirmas pasikeisk ir pasakyk ar padėjo :wink: :lol: