Puslapis 1 iš 2
Turbut amzina tema- Eclipse greiciu dezes problemos
ParašytasCOLON 2006 11 23, 12:17
HD
sveiki,
noreciau konkreciau panagrineti eclipse (preferably G1) deziu problemas ir sprendimo budus.
susiduriu su siuo reikalu musu turimame '93 eclipse 2.0. Masina kaip ir nenudrozta, bet matyt vokieciai atsisake del prasidedanciu bedu su deze. Vaziuojant nesigirdi jokiu dezes susidevejimo garsu- nei uzia, nei ismetineja begius.
simptomai:
- greitai jungiant begius krumpliai nevisad normaliai susijungia. kartais "nedakishi begio", nors atrodo rankena atsireme iki galo, variklis sukasi laisvas ir tik atleidziant sankaba rankena pasiduoda dar truputi- krumpliai sukimba.
- kartais tenga 2 kart ismint sankaba, nes svirtis nenori ieiti i slitsa.
- kartais buna "krenkst"- vadinasi sinchronai nesudirba.
- kai mergaite letai jungineja begius krenksejimu maziau, bet dastumineti per jega tenka vistiek.
- taip pat matosi kol begiu dezes tepalas neikaites jungiasi lengviau, vasara taip pat jautesi kai dregna budavo irgi deze dirba "lengviau"
- jauciasi kad begiu rankena turi tam tikra klibejima. siaip begiu perdavimas labai trumpas ir tikslus, bet vistik jauciamas issidevejimas.
Kas gali buti pagede?:
- issidevejes begiu perjungimo svirties mexanizmas? (gal cia kokia placiau zinoma liga?)
- susideveje sinchronai (del blogo junginejimo)?
Remontas:
- Ar yra kur pirkti begiu svirties remontiniu kit'u? (susidures su kitu tipu auto, pas kurias buna analogisku problemu) Gal kas atkales ranka LT reguliavime, jei taip imanoma ka pagelbeti? Gal galima atsisiusti detaliu is uzsienio? domintu nuorodos ir kainos?
- dezes ardymas ir sinchronu keitimas? kiek kainuotu sinchronai, kur pirkti ir pan.
ParašytasCOLON 2006 11 23, 12:38
Dainiusl
Nu tai negi taip sunku pasiziuret kita tema, kur parasytas tel Nr ir pasiskambint paklaust?
Dainiusl rašėCOLONSkambink 8-698-16687, paaiskink kas dezei yra, turetu suremontuot.
Siaip cia meistrai Alytuje, bet esu jau ne karta siuntes jiems deze su bizpaku, galima i autobusa idet... Apmoket gali pavedimu jei ka.
Kainas mazdaug irgi pasako iskart.
Pas Tave turbut sinchronizatoriai pareje, bet kas gali tiksliai pasakyt neissiardes dezes?
ParašytasCOLON 2006 11 23, 12:44
HD
Aciu, tema skaiciau.
Nurinkt deze ir duot perrinkt, kai nera sutvarkytas perjungimo mexanizmas! ir vel drozt "naujus" sinchronus.
Man neatrodo geriausias soliushennas.
Beto jei jau sinchrai pareje, tai koznas perjungimas butu kosmaras, dabargi nera dar visai taip.
Dainiusl rašėCOLONNu tai negi taip sunku pasiziuret kita tema, kur parasytas tel Nr ir pasiskambint paklaust?
Dainiusl rašėCOLONSkambink 8-698-16687, paaiskink kas dezei yra, turetu suremontuot.
Siaip cia meistrai Alytuje, bet esu jau ne karta siuntes jiems deze su bizpaku, galima i autobusa idet... Apmoket gali pavedimu jei ka.
Kainas mazdaug irgi pasako iskart.
Pas Tave turbut sinchronizatoriai pareje, bet kas gali tiksliai pasakyt neissiardes dezes?
ParašytasCOLON 2006 11 23, 14:39
Riebus
siaip visos tavo isvardintos bedos kaip ir standartines visiem 1g
sprendimas nauji sinchronai, kitoks tepalas, bet visa tai neverta nes automobilis per daug senas
mitsubishi niekada nemokejo gaminti deziu
ParašytasCOLON 2006 11 23, 14:42
Kevinas
patarimas: vaziuok kol vaziuoja.
ParašytasCOLON 2006 11 23, 16:19
Nowone
Nebutinai nesijungines visi begiai, juk sinchro tam tikriem begiam yra atskiri. Pas mane ta pati beda buvo, bet prie viso to dar ir isminamasis guolis levas. Vazinejau, tikejaus ziema persirinkt, tai va isleke isminamasis isvis, uzkirto sankaba, sankaba sudege, pradejo kazkas stipriai kalt ir rezultatas toks, kad variklis nebeissuka greiciu dezes. Nzn, ar cia prie smagracio ir sankabos, ar pacioj dezej jau. Anyway, mano patarimas butu tvarkytis, ner ten tokios kosmines sumos jei netingi pasikrapstyt ir turi tam laiko

ParašytasCOLON 2006 11 23, 16:57
Dainiusl
O gal cia tik sankaba? Gal greiciadezei kaip ir nieko...?
Pasitikrink gal sankabos cilindriuka...?
ParašytasCOLON 2006 11 23, 17:12
HD
Na man sinchrai tik pasekmes turrtu but
- arba netinkamai dirbant sankaba ir begiu svirtimi sutrinti
- arba del isklerusio svirties mexanizmo.
siaip pats jungimas super- trumpi xodai, kietas ir aiskiai jauciamas begiu vietos, bet yra siokis tokis liuftas, tai glavoju kad del to nepataikant ir issimala sinchrai.
panasiu problemu turi alfa 75, audi (prie laaabai dideles ridos)- tai ten tiesiai sviesia rekomenduoja paskeist dalis, yra netgi tiuneriai kurie Kit'us pardavineja....
Bejo o Mitso deze troseliais valdoma ar traukemis?
Riebus rašėCOLONsiaip visos tavo isvardintos bedos kaip ir standartines visiem 1g
sprendimas nauji sinchronai, kitoks tepalas, bet visa tai neverta nes automobilis per daug senas
mitsubishi niekada nemokejo gaminti deziu
ParašytasCOLON 2006 11 23, 17:23
Tomas
Dar pries daugiau nei metus laiko buvo seses 1g automobilis - buvo tas pats su greiciu deze kaip isvardino temos autorius. Pries man nusiperkant, dejo kita deze jos vyras ir man tas pats. Gerai riebalas rashe, kad visom 1g tas pats beveik...Atbulini metu tai beveik kiekvienu kartu puse begio isimeta ir truputi atleides sankaba dametu iki galo, kad graziai ilystu begis. Manau reikia vazinetis su tokiom, o kai subires tada ziureti

ParašytasCOLON 2006 11 23, 17:36
Riebus
tai zinoma galima pasimt perziureti visas traukes nuo kelmo iki begiu dezes pasikeist cilindriukus pakeist visa sankaba pasiziuret ten guolius satelitus visus sinchronus kurie padabni palikt pakeist sudroztus uzpilt gera tepala
bet tai kainuos tikrai nemazai o vertinant standartine masinos kaina 5k lt sukist apie 20% masinos kainos i pavaru deze tikrai neapsimoka
pas mane gadangi deze jau eina nuo spyderio viskas kaip ir gerai metos isskyrus atbuline pavara kuri kaip ir mineta isimeta vos puse bet perminus sankaba (isminimo guolis mano suvarytas) isimeta pilnai
as asm prates prie to kad saibos lievai vaiskto bet man sita masina ir su savo minusais silieka labai gera
ParašytasCOLON 2006 11 23, 17:41
Tomas
jo man irgi patinka, minkshtai vazhiuojas, lengvai valdomas automobilis

ParašytasCOLON 2006 11 23, 18:47
HD
Na cia biski nekonkretus pokalbis gaunas...
kad traukes (tiksliau gumytes ten kokias nors) ziuret reikia tai taip, bet cilindriukai, guoliai, satelitai tai neprieko tikrai

jei jau cilindriukai leistu tada isviso neissimintu sankaba, ar pedalas susmegtu, beto isanksto jauciasi kad pedalas minkstas patampa.
Sankaba irgi neprieko- arba ji griebia arba velia. o cia gali padangas degint prie kiekvienos sankryzos jei nori
Jei automobili zadi eksploatuoti daugiau nei metai tada ir apsimoka tie remontai.
Jei mastyt pacaniskai- droziu kol droziasi pusmeti/metus, poto puciu pasakas apie "leda" ir pardavineju uz tiek kiek pirkau...gal ir apsimoka gadint nervus ir braukyti ta deze, kol vienasyk sustosi ir kaip tycia kur nors miske ar kelionej...
Riebus rašėCOLONtai zinoma galima pasimt perziureti visas traukes nuo kelmo iki begiu dezes pasikeist cilindriukus pakeist visa sankaba pasiziuret ten guolius satelitus visus sinchronus kurie padabni palikt pakeist sudroztus uzpilt gera tepala
ParašytasCOLON 2006 11 24, 15:41
taiperas
Riebus rašėCOLON
mitsubishi niekada nemokejo gaminti deziu
taiklus tamstos pastebejimas, labai taiklus

ParašytasCOLON 2006 11 24, 16:25
Donix
Parduodu eclipses deze F5M22 2l. dohc
500Lt.
i PM
ParašytasCOLON 2006 11 24, 18:39
Pliustas
Donix rašėCOLONParduodu eclipses deze F5M22 2l. dohc
500Lt.
i PM
Shpekuliantas
..joke
