Mitsubishi Colt CZ3 atbulinio begio problema
ParašytasCOLON 2015 08 12, 23:01
Sveiki,
Mitsubishi Colt CZ3 (2006 metai, 1332cm3, 70kw, robotizuota greiciu deze) ne visada isijungia atbulinis begis. Vietoj jo rodo 0, tik ilgiau pamaigius (kartais padeda variklio uzgesinimas) isijungia R. Buvau servise, meistras patare vaziuot, kol vaziuoju, nes jei prades ten programuoti, tai gali buti, kad atstatys gamyklinius nustatymus ir jau nebevaziuos, o tada remontas gali ir 700 euru kainuoti. O atsizvelgiant i tai, kad tai sudaro apie ketvirtadali dabartines automobilio kainos... patys zinot, mintys kyla ivairios
Internete radau praktiskai identiska mano beda, apie kuria raso taip:
Mitsubishi Colt CZ3 (2006 metai, 1332cm3, 70kw, robotizuota greiciu deze) ne visada isijungia atbulinis begis. Vietoj jo rodo 0, tik ilgiau pamaigius (kartais padeda variklio uzgesinimas) isijungia R. Buvau servise, meistras patare vaziuot, kol vaziuoju, nes jei prades ten programuoti, tai gali buti, kad atstatys gamyklinius nustatymus ir jau nebevaziuos, o tada remontas gali ir 700 euru kainuoti. O atsizvelgiant i tai, kad tai sudaro apie ketvirtadali dabartines automobilio kainos... patys zinot, mintys kyla ivairios

Internete radau praktiskai identiska mano beda, apie kuria raso taip:
Gal kam teko susidurti ir kiek is tikro kainuotu remontas? Gal del sitos bedos buvo atsaukinejami automobiliai ir deretu kreiptis i atstovybe?Mechaninė pavarų dėžė problemų nekelia, o štai „robotas" pradžioje kaprizinosi - be jokių aiškių priežasčių nustodavo jungtis užpakalinė pavara. Geriau panagrinėjus buvo rastos dvi gedimų priežastys - tinkamai neveikė PD valdymo blokas „ECU" arba ant sankabos disko susikaupdavo riebių dulkių, trukdančių įsijungti pavarai. Pasirodo, buvo netinkamai pasirinkta frikcioninės medžiagos sudėtis. Gamintojai problemą suskubo spręsti ir 2007 m. buvo pakeista „ECU" valdymo programa ir sankabos disko antdėklų sudėtis. Visgi, perkant iki 2007 m. gamintą automobilį, „roboto" veikimą būtina patikrinti.