galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

Klausimai susiję su pavarų dėžės ar sankabos remontu
RicardasX
Dalyvis
PranešimaiCOLON 478
UžsiregistravoCOLON 2009 09 10, 08:13
AutomobilisCOLON Mitsubishi Galant GLS 1998

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

Neperskaitytas pranešimas RicardasX » 2009 12 09, 21:53

beto jums neatrodo labai keista, jog is greiciu dezes saltas oras eina ? atrodo, kad kazkur praleidzia...gal patys meistrai kazko neuzdejo ar blogai uzdejo per remonta ?

Vartotojo avataras
Dzhedaj
Garbės narys
PranešimaiCOLON 15290
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
SkypeCOLON dzhedajus
MiestasCOLON Kaunas

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

Neperskaitytas pranešimas Dzhedaj » 2009 12 10, 09:12

Iš tavo rašliavos suprantu, kad pats nelabai daug supranti ir gali meistram pirštu besti ir sakyti "čia", tai tuo ir naudojasi.
Aišku, kad niekas cilindriukų neardė keisdami sankabą. Keičiant tepalą gi variklio niekas neardo? :D

Kaip jau sakė kiti - pasikeisk greičių dėžės tepalą ir sankabos skystį. Nebūtinai jis turi užvirti, pas mane buvo maurais apaugęs, tai irgi kartais grybaudavo sankabos išmynimas, manau pritraukta drėgmė vis tik turi įtakos...
'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...

Hyundai i30N Performance

RicardasX
Dalyvis
PranešimaiCOLON 478
UžsiregistravoCOLON 2009 09 10, 08:13
AutomobilisCOLON Mitsubishi Galant GLS 1998

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

Neperskaitytas pranešimas RicardasX » 2009 12 14, 19:40

kad man jau gal 4 meistrai pasake, jog jeigu deze nera kliudoma t.y ardoma tai ir nekeisti geriau ta tepala....beto paskaicius kaikuriu komentarus tai susidariau nuomone, jog pakeitus dezes tepala tai dar blogiau tie begiai persijungia....padariau isvada - pasildau masina 5-7min ziema ir vaziuoju sau ramus be visokiu sunkumu perjungiant begius ;)

Vartotojo avataras
Dzhedaj
Garbės narys
PranešimaiCOLON 15290
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
SkypeCOLON dzhedajus
MiestasCOLON Kaunas

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

Neperskaitytas pranešimas Dzhedaj » 2009 12 14, 20:06

Transaxle, manual 5/1 Capacity 2,2 liter
Use: Normal
Service intervals:
Check 15000 km / 12 months
Change 105000 km / 84 months

Nežinau, iš kur tokius meistrus trauki. Gal jie ir sankabos, stabžių skysčio ar antrifizo pasakys, kad nereikia keisti, nes paskui reikia nuorinti, tai papildomas vargas, negi vargsi dabar....
'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...

Hyundai i30N Performance

paulg
Dalyvis
PranešimaiCOLON 1
UžsiregistravoCOLON 2009 12 15, 18:27
AutomobilisCOLON peugeot 307

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

Neperskaitytas pranešimas paulg » 2009 12 15, 18:40

Sveikas. skaitau tavo nusiskundimus ir negaliu patiketi lygiai tas pats kas pas mane. Pries menesi keiciau sankaba (tik peugeot 307) pavazinejau kazkiek laiko ir atsirado problemos su begiu perjungimu (kol salta). matau kad kazkas pasake kad tepalai gali but nekokie, mane servize patikimo kad pakeite ir tepalus. tai cia 99%, kad kazkas ten bekeiciant sankaba padaryta

Vartotojo avataras
Karys
Dalyvis
PranešimaiCOLON 1057
UžsiregistravoCOLON 2008 02 07, 11:26
AutomobilisCOLON Galant 96
MiestasCOLON Kaunas

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

Neperskaitytas pranešimas Karys » 2009 12 16, 23:16

Negali but kad sankabos skystis savo savybes prarades nes jau atidirbo savo, del to pasalus taip daros ?
EX Peugeot 405 1.9TD 67kw - nuo kalno, vejui is nugaros 130 isspausdavo...
EX Galant 96 1.8 SOHC 16v 93kw
EX Dodge Intrepide 97 3.5 V6 DOHC 24v 160kw
NOW Renault Laguna 98 3.0 V6 DOHC 24v 140kw
AutoServisai.com Lietuvos autoservisu katalogas

Vartotojo avataras
Dzhedaj
Garbės narys
PranešimaiCOLON 15290
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
SkypeCOLON dzhedajus
MiestasCOLON Kaunas

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

Neperskaitytas pranešimas Dzhedaj » 2009 12 17, 08:51

Tai kad lyg ir rašė, jog skystį pakeitė...
'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...

Hyundai i30N Performance

Vitoldas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 60
UžsiregistravoCOLON 2006 05 01, 19:25
AutomobilisCOLON MMC Galant 1.8 16V 93`
MiestasCOLON Klaipeda
CONTACTCOLON

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

Neperskaitytas pranešimas Vitoldas » 2009 12 19, 20:30

Sveiki

Vat taip man visai neseniai buvo... Atsalus orams sunkiau sankaba pradejo vaikscioti, taip buna kiekviena ziema, sikart neapsikenciau ir nutariau sankabos skysti pasikeisti. Pries keitima sankaba issimindavo tvarkingai tik po truputi dinginedavo sankabos skystis. Po skyscio keitimo retkarciais pradejo neissiminti sankaba, uzpompavus issimindavo. As naivuolis ne nepagalvojau kad pakeitus skysti gali sugesti cilindriukas... Nuorinau n kartu, niekas nepadejo. Cilindriukas prie sankabos atrode tvarkoj. Po ilgu ieskojimu suradau kad leidzia pagrindinis cilindriukas. Nusipirkau rem komplekta (aisku komplekte kazkodel idetas vienas manzetas, teko del to isimineti ir perrinkineti cilindriuka 2 kartus... :evil: )
Del sankabos nuorinimo, tai pasirodo viskas labai paprasta ir galima lengvai nuorinti vienam, procedura tokia:
1. Reikia paimti stiklaini ir ipilti ant dugno truputi DOT skyscio, padet ant zemes prie sankabos cilindriuko nuorinimo varzto
2. Uzmauti zarna ant nuorinimo varzto ir ileisti i stiklaini su DOT kad butu panardintas galas i skysti (as nupirkau senukuose permatoma zarna 6mm vidiniu diametru (metras 0.99 lt.)
3. Prasukti siek tiek nuorinimo varzta
4. Pripildyti pilna sankabos bakeli
5. Prapompuoti kokius 5 kartus sankabos pedala
6. Atlikti 4 punkta
7. Kartoti tol kol zarneleje prades teketi skaidrus DOT skystis be burbuliuku
8. Ranka paslankioti stoka (kur sujungtas su sankaba) keleta kartu, jei slangeleje pasirodo burbuliuku - prapompuoti.
9. Taip kartoti keleta kartu pakol dings burbuliukai
10. Uzsukti nuorinimo varzteli, pripildyti kiek reikia DOT skyscio ir viskas

P.S. Tikiuosi kaikam palengvinsiu kancias nuorinant, nereiks prasyti pagalbininko minkyt pedalo. Panasiai galima nuorinti ir stabdzius
ex MMC Galant `93 1.8 16V 93kW
Subaru Legacy '00 2.5 AT

Vartotojo avataras
Karys
Dalyvis
PranešimaiCOLON 1057
UžsiregistravoCOLON 2008 02 07, 11:26
AutomobilisCOLON Galant 96
MiestasCOLON Kaunas

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

Neperskaitytas pranešimas Karys » 2010 01 03, 11:02

Kad nekurt naujos temos:

Pasikeiciau skysti visa sankabos i DOT 3 ir dabar prie -16 tai sankaba spaudziu isiremes i sedyne stipriai. Susilus vairkliui jau poto normaliai, bet siaip tai nelabai patogu pradziai vaziuot kai as atkeliu koja nuo sankabos o sankaba dar is leto atkilineja atgal. Gali but kad DOT 3 kazkuom prastesnis prie tokiu temperaturu uz DOT 5(pries tai buvo) ir del to taip ?
EX Peugeot 405 1.9TD 67kw - nuo kalno, vejui is nugaros 130 isspausdavo...
EX Galant 96 1.8 SOHC 16v 93kw
EX Dodge Intrepide 97 3.5 V6 DOHC 24v 160kw
NOW Renault Laguna 98 3.0 V6 DOHC 24v 140kw
AutoServisai.com Lietuvos autoservisu katalogas

Vartotojo avataras
mpegas
Valdybos narys
PranešimaiCOLON 3017
UžsiregistravoCOLON 2005 08 04, 03:00
AutomobilisCOLON Sianas opelys
SkypeCOLON spokask
MiestasCOLON Mažeikiai
CONTACTCOLON

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

Neperskaitytas pranešimas mpegas » 2010 01 03, 11:40

Karys rašėCOLONKad nekurt naujos temos:

Pasikeiciau skysti visa sankabos i DOT 3 ir dabar prie -16 tai sankaba spaudziu isiremes i sedyne stipriai. Susilus vairkliui jau poto normaliai, bet siaip tai nelabai patogu pradziai vaziuot kai as atkeliu koja nuo sankabos o sankaba dar is leto atkilineja atgal. Gali but kad DOT 3 kazkuom prastesnis prie tokiu temperaturu uz DOT 5(pries tai buvo) ir del to taip ?
Labai abejoju, kad buvo anksčiau DOT5 supilta. Jeigu tikrai taip, tai jų maišyti negalima. Praktiškai, keičiant, turi labai gerai pralauti, nors irgi yra rizika, kad sugadins manžetus ir kitas gumines detales. Jei turėjai minty, kad anksčiau buvo supiltas DOT5.1 skystis, tai jo klampumas yra mažesnis už DOT3 ir DOT4, todėl prie -16C ir atsirado toks "efektas". Be to, tavo supiltas DOT3 gal koks labai prastas yra, nes visos charakteristikos dar priklauso ir nuo gamintojo.

Vartotojo avataras
Karys
Dalyvis
PranešimaiCOLON 1057
UžsiregistravoCOLON 2008 02 07, 11:26
AutomobilisCOLON Galant 96
MiestasCOLON Kaunas

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

Neperskaitytas pranešimas Karys » 2010 01 03, 14:15

mpegas rašėCOLON
Karys rašėCOLONKad nekurt naujos temos:

Pasikeiciau skysti visa sankabos i DOT 3 ir dabar prie -16 tai sankaba spaudziu isiremes i sedyne stipriai. Susilus vairkliui jau poto normaliai, bet siaip tai nelabai patogu pradziai vaziuot kai as atkeliu koja nuo sankabos o sankaba dar is leto atkilineja atgal. Gali but kad DOT 3 kazkuom prastesnis prie tokiu temperaturu uz DOT 5(pries tai buvo) ir del to taip ?
Labai abejoju, kad buvo anksčiau DOT5 supilta. Jeigu tikrai taip, tai jų maišyti negalima. Praktiškai, keičiant, turi labai gerai pralauti, nors irgi yra rizika, kad sugadins manžetus ir kitas gumines detales. Jei turėjai minty, kad anksčiau buvo supiltas DOT5.1 skystis, tai jo klampumas yra mažesnis už DOT3 ir DOT4, todėl prie -16C ir atsirado toks "efektas". Be to, tavo supiltas DOT3 gal koks labai prastas yra, nes visos charakteristikos dar priklauso ir nuo gamintojo.
Gal ir 5.1 buvo supiltas. Esminis klausimas ar teoriskai gali but taip kad arba prastas pats skystis, arba DOT 3 apskritai prie -16 taip ir turetu elgtis ?
EX Peugeot 405 1.9TD 67kw - nuo kalno, vejui is nugaros 130 isspausdavo...
EX Galant 96 1.8 SOHC 16v 93kw
EX Dodge Intrepide 97 3.5 V6 DOHC 24v 160kw
NOW Renault Laguna 98 3.0 V6 DOHC 24v 140kw
AutoServisai.com Lietuvos autoservisu katalogas

Vartotojo avataras
mpegas
Valdybos narys
PranešimaiCOLON 3017
UžsiregistravoCOLON 2005 08 04, 03:00
AutomobilisCOLON Sianas opelys
SkypeCOLON spokask
MiestasCOLON Mažeikiai
CONTACTCOLON

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

Neperskaitytas pranešimas mpegas » 2010 01 03, 16:43

Karys rašėCOLON Gal ir 5.1 buvo supiltas. Esminis klausimas ar teoriskai gali but taip kad arba prastas pats skystis, arba DOT 3 apskritai prie -16 taip ir turetu elgtis ?
Skysčių klampumas, mažėjant temperatūrai, didėja. Todėl kaip ir normalu, kad šaltyje sankabos pedalas sunkiau vaikšto. O jeigu to nori išvengti, tai pilk mažesnio klampumo skystį.

makacinas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 49
UžsiregistravoCOLON 2008 03 27, 20:20
AutomobilisCOLON mitsubishi galant
MiestasCOLON alytus

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

Neperskaitytas pranešimas makacinas » 2010 05 25, 20:49

Martyna$ rašėCOLONJei tvarkė auto vasara, tai normalu, kad tik atvėsus orams pajutai. Žinia, skysčiai žemesnėje temp. tirštėja...
Nemanau, kad tai didesnė problema, nei kažkokia "fygnia" su mašina darosi :mrgreen:
dyrbu prie greiciu deziu tai pirmas patarimas butu pakeisti tepalus, bet y gerus sintetinius, ant pakuotes turi buti parasyta GL-5.
ANTRAS PTARIMAS gerai nuorinti sankaba

RicardasX
Dalyvis
PranešimaiCOLON 478
UžsiregistravoCOLON 2009 09 10, 08:13
AutomobilisCOLON Mitsubishi Galant GLS 1998

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

Neperskaitytas pranešimas RicardasX » 2010 09 10, 10:32

sorry, kad atnaujinu tema, bet tenorejau pasakyti, kad sitos mano problemos sprendimas buvo tik nueorinimas sankabos.....taip, kad jeigu kam yra panasi problema kaip mano isvardintoje - pirmiausia siulau nuorinti sankaba ir pakeisti ar dasipilti tepalo i pavaru deze ;)

BUTTON_POST_REPLY