Puslapis 12

automatine pavaru deze

ParašytasCOLON 2005 08 10, 00:41
pew
sveiki,
isigijau plimut lazer '91 turbo :) automata :?
pries tai nera teke susidurti su automatinem pavaru dezem, tai turiu klausima :roll:
perjungiant is P padeties i D masina sokteli (nors stabdis ir nuspaustas) i prieki, o po to viskas normaliai. cia taip turi buti ar arteja greiciu dezei paskutinioji? 8O

ParašytasCOLON 2005 08 10, 07:03
Mazhylis
priklauso kaip tu ten staigiai ijungi ta D.... siaip viskas normaliai... kadangi ant P, ji blokuoja ratus, tai normalu, jog staiga permetus ant D pavaros, masina sokteli primyn... nemalonus garsas buna, kai perjungi staiga is R pavaros i D...
taip kad elkis svelniai su automatu ir viskas bus ok.

ParašytasCOLON 2005 08 10, 08:14
Vaidule
priziurek kad visada tepalo uztektu :wink:

ParašytasCOLON 2005 08 10, 09:36
pew
Mazhylis rašėCOLONpriklauso kaip tu ten staigiai ijungi ta D.... siaip viskas normaliai... kadangi ant P, ji blokuoja ratus, tai normalu, jog staiga permetus ant D pavaros, masina sokteli primyn... nemalonus garsas buna, kai perjungi staiga is R pavaros i D...
taip kad elkis svelniai su automatu ir viskas bus ok.
tai kad svelniai perjungiant shokteli.. ir taip nesmagiai shokteli :roll:
ir dar klausimas, kas per pavara pavadinimu L? ;) ji paskutine, t.y. arciausiai vairuotojo..

ParašytasCOLON 2005 08 10, 09:42
Dainiusl
Man atrodo, kad beveik visos automatines greiciadezes taip daro. Tik jei ijungimo metu variklio apsukos buna mazesnes, tas smugiuks svelnesnis buna.
Vaziavau su avtomatu, kur ant laisvu beveik 2500 aborotu, tai ten shoka kaip reikiant... :)

ParašytasCOLON 2005 08 10, 11:03
Ausriukas
nu pas mane tai neshokineja kai perjungi :roll:

o tas shoktelejimas perjungus, tai tipo ji ir pavaziuoja kashkiek i prieki ar cia kaip :?:

ParašytasCOLON 2005 08 10, 11:16
pew
Ausriukas rašėCOLONnu pas mane tai neshokineja kai perjungi :roll:

o tas shoktelejimas perjungus, tai tipo ji ir pavaziuoja kashkiek i prieki ar cia kaip :?:
tox vaizdas, kad pavaziuoja kokius 5 cm ;) bettai visa masina shokteli taip.. jei tuo metu kokia arbata geriant tai ir apsipilt butu galima :lol:

ParašytasCOLON 2005 08 10, 11:23
Nasas
pew rašėCOLON
Ausriukas rašėCOLONnu pas mane tai neshokineja kai perjungi :roll:

o tas shoktelejimas perjungus, tai tipo ji ir pavaziuoja kashkiek i prieki ar cia kaip :?:
tox vaizdas, kad pavaziuoja kokius 5 cm ;) bettai visa masina shokteli taip.. jei tuo metu kokia arbata geriant tai ir apsipilt butu galima :lol:
nieko tokio kad atrodo jog masina sokteli, as su mazda automatine motinos pavazineju kartais tai taip zinok turi buti :wink: iš tikro nieko ji nešoka o vietoj stovi tik taip atrodo.

ParašytasCOLON 2005 08 10, 11:29
Nasas
pew rašėCOLON
Mazhylis rašėCOLONpriklauso kaip tu ten staigiai ijungi ta D.... siaip viskas normaliai... kadangi ant P, ji blokuoja ratus, tai normalu, jog staiga permetus ant D pavaros, masina sokteli primyn... nemalonus garsas buna, kai perjungi staiga is R pavaros i D...
taip kad elkis svelniai su automatu ir viskas bus ok.
tai kad svelniai perjungiant shokteli.. ir taip nesmagiai shokteli :roll:
ir dar klausimas, kas per pavara pavadinimu L? ;) ji paskutine, t.y. arciausiai vairuotojo..
pavara pavadinimu L - LOW (žemos pavaros aceit ar kažkas panašaus). pabandyk isijunges L važiuot - spausk dugna ir pamatysi kad aukštesnes pavaras mes vėliau negu ant kitu padėčių. nežinau kaip ten pas tave, nu reikia pabandyt ir viskas aisku bus, bet toj mano motinos mazdoj ant L tai is viso gal tik 2 pavaros buna : 1 - dugnas , 2 - dugnas ir viskas daugiau nera man atrodo, tada musi D arba S ir toliau varai :D nu išbandyk pats ir pamatysi :D

ParašytasCOLON 2005 08 10, 12:13
Dzhedaj
L yra skirta pvz tempti ka nors, kai reikia ishspausti truputi daugiau galios, be t nereikia didelio greichio. Taip pat gerai zhiema, jei kur sunkiau per pusnis pravazhiuoti :)

ParašytasCOLON 2005 08 10, 13:11
Vaidule
pew rašėCOLON
Mazhylis rašėCOLONpriklauso kaip tu ten staigiai ijungi ta D.... siaip viskas normaliai... kadangi ant P, ji blokuoja ratus, tai normalu, jog staiga permetus ant D pavaros, masina sokteli primyn... nemalonus garsas buna, kai perjungi staiga is R pavaros i D...
taip kad elkis svelniai su automatu ir viskas bus ok.
tai kad svelniai perjungiant shokteli.. ir taip nesmagiai shokteli :roll:
ir dar klausimas, kas per pavara pavadinimu L? ;) ji paskutine, t.y. arciausiai vairuotojo..
siaip L yra kalnu rezimas.

ParašytasCOLON 2005 08 10, 15:49
Matosas
na auto perjungus is parking i drive rezima tau isijungia begis, o automatine deze (senesnio modelio) turi butent toki efekta "soktelejima" taip jau yra , nieko cia baisaus, dziaukis kad dar ta zveriu sutvardai, laikyk vadzias rankose :twisted:
o L yra kaip pas dzipus zeminta pavara, prie didesniu apsuku ratai sukasi leciau nei prie normalaus rezimo, bet galios turi daugiau
tai tiek :wink:

ParašytasCOLON 2005 08 10, 15:58
Vaidule
zemintos pavaros yra 3, 2, 1 Mano kelegos servizistai visi vienu balsu tvirtina kad L rezimas - kalnu

ParašytasCOLON 2005 08 10, 16:11
Dainiusl
Vaidule rašėCOLONzemintos pavaros yra 3, 2, 1 Mano kelegos servizistai visi vienu balsu tvirtina kad L rezimas - kalnu
Atleiskit uz vaikiska smalsuma ir nezinojima...
As galvojau, kad 3,2,1 reiskia, kad pastacius i ta padeti nepersijungia i aukstesne pavara? Pvz jei pastatai i 2, tai vaziuoji 1 pavara, persimeta i 2 pavara o auksciau jau ne. Ar ne taip?
L - pazemintos pavaros, kalnu rezimas, rezimas kam nors tempti etc yra vienas ir tas pats. Tiek kalnuose tiek tempimui reikia pazeminto perdavimo skaiciaus.

Jei klystu pataisykit, bet tik teisingom ziniom prashau :)

ParašytasCOLON 2005 08 10, 16:37
Vaidule
nu gerai gerai, tavo nupasakokimas teisingiau ir graziau skamba :wink: