Sveiki...

Sekmadieni pasikeiciau tepalus savo automatui
Foto medziagos nebus, nes pakankamai paprasta viska pasidaryt.
Jokiu spec. instrukciju neieskojau, remiausi logika. Taigi galiu pavardinti ka ir kaip dariau:
1) Isivariau auto i garaza, atsigeriu alaus
2) Matuojam tepalo lygi (manau nereikia aiskinti kaip ta padaryt)
3) Nuardom oro filtro deze ir isemam akuma (nereikes keiktis, kad nieko nematau ir nepasiekiu)
4) Nusuku filtra (jei reikia apsivalom aplinkui, kad nebyretu kaka i vidu)
5) Atsukam isleidimo varzta apacioje (pasiruoskit stipriai srovei

)
6) Laukiant kol viskas isvarves atsigeriam alaus
7) Sitas etapas nera butinas ir trunka papildomai laiko. Norejom paziureti kaip vidus atrodo, ar nera kakos kokios, nuardėm karteriuka is prieko ir dangteli is sono. Viskas svaru, grazu.
8 ) Ispilta tepala supyliau i sugraduota bakeli, isbego ~5,5 litro.
9) Sukam nauja filtra ir nuleidimo varzta. Supilu 5 litrus skyscio per matuokles anga (praverstu nedidelis piltuvelis)
10) Statau akuma, kuriu, matuoju tepala (patogumo delei nesurinkineju oro filtro dezes)
11) Susilus auto matuojant dapyliau dar 0,5-0,6 litro tepalo, pasivezinu po garaza, viskas norma, lygis ciki
12) Atsigeriam dar alaus ir viska surenkam...
Po keitimo tikrai pajutau skirtuma, pavaros jungiasi labai svelniai ir sklandziai.
Gaila kad nepavyko isleisti viso skyscio (turetu buti 7,8 litro) Bet tam reiktu ardyti deze tikriausiai.
Jei nebuciau lindes paziureti i vidu, tai darbai butu truke 1-1.5 val.