Puslapis 11

Prasau paaiskinti del Galanto pavaru dezes.

ParašytasCOLON 2008 10 03, 11:51
Artur
Paaiskinsiu kaip yra : Niekas nebarska. Stovint vietoj , masina uzkurta, pavaros jungiasi gerai. Pradejus vaziuot, ar masinai riedant, jungiant i aukstesne, ar zemesne, pavaros sunkokai jungias. Paaiskinsiu placiau apie tai: Isminus sankaba vaziuojant, sakykim is pirmos i antra, pries isijungiant antrai pavarai, iskart negalima ijungti, poto jungias po 1s kazkur, toks jausmas lyg uzsifiksuoja, taip ir is 2 i 3, atvirksciai. JOkiu truksmu su sankaba ar deze nera. Na pavaros jungias ne taip kaip kitose masinose, pacios neislysta.

Man idomu. Prasau man paaiskinti kaip ten yra istikruju.

Galanta noriu pirkti, tai teko pravaziuot. Pats vairuoju mazda 626,323f,xedos6 tai su tuom nesusiduriau.

buciau dekingas. :wink:

Re: Prasau paaiskinti del Galanto pavaru dezes.

ParašytasCOLON 2008 10 03, 20:30
Sky'us
Taip jau yra pas dauguma galantu, ant salto varyklio ypac taip buna, isylus dingsta sis trukumas.

Re: Prasau paaiskinti del Galanto pavaru dezes.

ParašytasCOLON 2008 10 03, 20:35
Mindaugelis
Na pas mane taip pat sunkokai begiai metosi,bet tiesiog pripranti ir tiek :)
Kas del salto tai tikrai taip, pakol neisyla tikrai reikia su katrybe begius jungineti :)
ps, cia taip pas mane ant dyzelinio, bei V6 buvo/yra ;)

Re: Prasau paaiskinti del Galanto pavaru dezes.

ParašytasCOLON 2008 10 05, 11:16
Dzhedaj
Pasidėvėję sinchronizatoriai ir įdomiai padarytos dėžės yra šitokių simptomų prižastis.
Jeigu nekeistas dėžės tepalas, pabandyt reikia pasikeisti į geresnį, dažnai šiek tiek padeda.

Re: Prasau paaiskinti del Galanto pavaru dezes.

ParašytasCOLON 2008 10 10, 19:07
redline
Artur rašėCOLONPaaiskinsiu kaip yra : Niekas nebarska. Stovint vietoj , masina uzkurta, pavaros jungiasi gerai. Pradejus vaziuot, ar masinai riedant, jungiant i aukstesne, ar zemesne, pavaros sunkokai jungias. Paaiskinsiu placiau apie tai: Isminus sankaba vaziuojant, sakykim is pirmos i antra, pries isijungiant antrai pavarai, iskart negalima ijungti, poto jungias po 1s kazkur, toks jausmas lyg uzsifiksuoja, taip ir is 2 i 3, atvirksciai. JOkiu truksmu su sankaba ar deze nera. Na pavaros jungias ne taip kaip kitose masinose, pacios neislysta.

Man idomu. Prasau man paaiskinti kaip ten yra istikruju.

Galanta noriu pirkti, tai teko pravaziuot. Pats vairuoju mazda 626,323f,xedos6 tai su tuom nesusiduriau.

buciau dekingas. :wink:
Kaip jau minejo, cia jau Galant liga. O tiksliau visu Mitsubishi. Paskaitinek foruma, rasi apie tai daugiau ;)

Re: Prasau paaiskinti del Galanto pavaru dezes.

ParašytasCOLON 2008 12 02, 19:23
kulas
nu jei labai nori pirkti tai pirk, bet ateityje atsiras dar didesniu nepatogumu su greiciu deze, bet prie to galima priprasti :)

Re: Prasau paaiskinti del Galanto pavaru dezes.

ParašytasCOLON 2008 12 04, 11:42
Cynical
Sweikas jap kai ash savo nusipirkau nors ir senukas bet irgi su pavarom idomu ten:)))
metosi taip atrodo labai nesveikai nevisada iseina atra ijungt :)) bet va pasivazinejau pora menesiu ir ipratau:)) seip tepalu keitimas sako kazkiek pagerina ta visa procesa:))) na man skleide deze nes guoli keite pagrindini tai ir tepalus pakeite:)) nezinau gal kazkiek geriau dabar :)))
8)

Re: Prasau paaiskinti del Galanto pavaru dezes.

ParašytasCOLON 2008 12 04, 13:43
Dzhedaj
Tai ardant dėžę galėjo patikrinti ir sinchronizatorius, bei, jei reikia, pakeisti. Vistiek tokio remonto didžiąją dalį sudaro dėžės nuėmimas ir išardymas + surinkimas ir uždėjimas.

Re: Prasau paaiskinti del Galanto pavaru dezes.

ParašytasCOLON 2009 04 21, 12:21
uzraktas
Artur rašėCOLONPaaiskinsiu kaip yra : Niekas nebarska. Stovint vietoj , masina uzkurta, pavaros jungiasi gerai. Pradejus vaziuot, ar masinai riedant, jungiant i aukstesne, ar zemesne, pavaros sunkokai jungias. Paaiskinsiu placiau apie tai: Isminus sankaba vaziuojant, sakykim is pirmos i antra, pries isijungiant antrai pavarai, iskart negalima ijungti, poto jungias po 1s kazkur, toks jausmas lyg uzsifiksuoja, taip ir is 2 i 3, atvirksciai. JOkiu truksmu su sankaba ar deze nera. Na pavaros jungias ne taip kaip kitose masinose, pacios neislysta.

Man idomu. Prasau man paaiskinti kaip ten yra istikruju.

Galanta noriu pirkti, tai teko pravaziuot. Pats vairuoju mazda 626,323f,xedos6 tai su tuom nesusiduriau.

buciau dekingas. :wink:
Aisku cia Mitsubishi ipatumai tiems kas iprate prie kitu gamintoju. Bet kiek susiduriu, tai beda pasideveje sinchronizatoriai. O neapdairiai keiciant dezes tepalus nepaisant keliu niuansu galima dar labiau pakenkti sinchronizatoriams. Pasiskaitykit forume - daznas atvejis kai pakeitus dezes tepalus problema dar labiai paastreja.

Re: Prasau paaiskinti del Galanto pavaru dezes.

ParašytasCOLON 2009 06 03, 08:30
makacinas
uzraktas rašėCOLON
Artur rašėCOLONPaaiskinsiu kaip yra : Niekas nebarska. Stovint vietoj , masina uzkurta, pavaros jungiasi gerai. Pradejus vaziuot, ar masinai riedant, jungiant i aukstesne, ar zemesne, pavaros sunkokai jungias. Paaiskinsiu placiau apie tai: Isminus sankaba vaziuojant, sakykim is pirmos i antra, pries isijungiant antrai pavarai, iskart negalima ijungti, poto jungias po 1s kazkur, toks jausmas lyg uzsifiksuoja, taip ir is 2 i 3, atvirksciai. JOkiu truksmu su sankaba ar deze nera. Na pavaros jungias ne taip kaip kitose masinose, pacios neislysta.

Man idomu. Prasau man paaiskinti kaip ten yra istikruju.

Galanta noriu pirkti, tai teko pravaziuot. Pats vairuoju mazda 626,323f,xedos6 tai su tuom nesusiduriau.

buciau dekingas. :wink:
Aisku cia Mitsubishi ipatumai tiems kas iprate prie kitu gamintoju. Bet kiek susiduriu, tai beda pasideveje sinchronizatoriai. O neapdairiai keiciant dezes tepalus nepaisant keliu niuansu galima dar labiau pakenkti sinchronizatoriams. Pasiskaitykit forume - daznas atvejis kai pakeitus dezes tepalus problema dar labiai paastreja.

jei keisit tepalus i pilnai sintetinius ir tikrai ne pigius tai problema tikrai nepaastres. an tepalu turi buti zymejimas GL-5, jei pylsit gl-4 tai problema padides tikrai.

Re: Prasau paaiskinti del Galanto pavaru dezes.

ParašytasCOLON 2009 06 03, 11:34
kamazistas
Pas mane ir po sinchronizatorių keitimo iš 3 į 2 sunkiai jungiasi, tačiau atbulinis susitvarkė. Ale kaip jau kolegos minėjo, propranti ir net nepastebi tų keistų niuansų su pavarom... :)

Re: Prasau paaiskinti del Galanto pavaru dezes.

ParašytasCOLON 2009 06 05, 17:19
paulenz
makacinas rašėCOLON jei keisit tepalus i pilnai sintetinius ir tikrai ne pigius tai problema tikrai nepaastres. an tepalu turi buti zymejimas GL-5, jei pylsit gl-4 tai problema padides tikrai.
O kuo gl-4 blogai? Galit kas nors placiau apie tai?

Re: Prasau paaiskinti del Galanto pavaru dezes.

ParašytasCOLON 2009 06 09, 17:35
Dainiusl
Nekeiskit Jus tu tepalu greiciadezej (mechaninej). Jei ir pades, tai tik simboliskai ir neilgam. Jei blogai jungiasi, uzia ar dar kas nors - remontuot pas gera meistra.
Galantu (kaip ir daugelio kitu mitsu) begiai jungiasi labai lengvai ir maloniai jei viskas ok su greiciadeze, bet viskas ok dazniausiai buna iki ~100 000 km, po to remontas (arba keitimas).