Puslapis 33

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

ParašytasCOLON 2009 12 09, 21:53
RicardasX
beto jums neatrodo labai keista, jog is greiciu dezes saltas oras eina ? atrodo, kad kazkur praleidzia...gal patys meistrai kazko neuzdejo ar blogai uzdejo per remonta ?

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

ParašytasCOLON 2009 12 10, 09:12
Dzhedaj
Iš tavo rašliavos suprantu, kad pats nelabai daug supranti ir gali meistram pirštu besti ir sakyti "čia", tai tuo ir naudojasi.
Aišku, kad niekas cilindriukų neardė keisdami sankabą. Keičiant tepalą gi variklio niekas neardo? :D

Kaip jau sakė kiti - pasikeisk greičių dėžės tepalą ir sankabos skystį. Nebūtinai jis turi užvirti, pas mane buvo maurais apaugęs, tai irgi kartais grybaudavo sankabos išmynimas, manau pritraukta drėgmė vis tik turi įtakos...

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

ParašytasCOLON 2009 12 14, 19:40
RicardasX
kad man jau gal 4 meistrai pasake, jog jeigu deze nera kliudoma t.y ardoma tai ir nekeisti geriau ta tepala....beto paskaicius kaikuriu komentarus tai susidariau nuomone, jog pakeitus dezes tepala tai dar blogiau tie begiai persijungia....padariau isvada - pasildau masina 5-7min ziema ir vaziuoju sau ramus be visokiu sunkumu perjungiant begius ;)

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

ParašytasCOLON 2009 12 14, 20:06
Dzhedaj
Transaxle, manual 5/1 Capacity 2,2 liter
Use: Normal
Service intervals:
Check 15000 km / 12 months
Change 105000 km / 84 months

Nežinau, iš kur tokius meistrus trauki. Gal jie ir sankabos, stabžių skysčio ar antrifizo pasakys, kad nereikia keisti, nes paskui reikia nuorinti, tai papildomas vargas, negi vargsi dabar....

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

ParašytasCOLON 2009 12 15, 18:40
paulg
Sveikas. skaitau tavo nusiskundimus ir negaliu patiketi lygiai tas pats kas pas mane. Pries menesi keiciau sankaba (tik peugeot 307) pavazinejau kazkiek laiko ir atsirado problemos su begiu perjungimu (kol salta). matau kad kazkas pasake kad tepalai gali but nekokie, mane servize patikimo kad pakeite ir tepalus. tai cia 99%, kad kazkas ten bekeiciant sankaba padaryta

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

ParašytasCOLON 2009 12 16, 23:16
Karys
Negali but kad sankabos skystis savo savybes prarades nes jau atidirbo savo, del to pasalus taip daros ?

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

ParašytasCOLON 2009 12 17, 08:51
Dzhedaj
Tai kad lyg ir rašė, jog skystį pakeitė...

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

ParašytasCOLON 2009 12 19, 20:30
Vitoldas
Sveiki

Vat taip man visai neseniai buvo... Atsalus orams sunkiau sankaba pradejo vaikscioti, taip buna kiekviena ziema, sikart neapsikenciau ir nutariau sankabos skysti pasikeisti. Pries keitima sankaba issimindavo tvarkingai tik po truputi dinginedavo sankabos skystis. Po skyscio keitimo retkarciais pradejo neissiminti sankaba, uzpompavus issimindavo. As naivuolis ne nepagalvojau kad pakeitus skysti gali sugesti cilindriukas... Nuorinau n kartu, niekas nepadejo. Cilindriukas prie sankabos atrode tvarkoj. Po ilgu ieskojimu suradau kad leidzia pagrindinis cilindriukas. Nusipirkau rem komplekta (aisku komplekte kazkodel idetas vienas manzetas, teko del to isimineti ir perrinkineti cilindriuka 2 kartus... :evil: )
Del sankabos nuorinimo, tai pasirodo viskas labai paprasta ir galima lengvai nuorinti vienam, procedura tokia:
1. Reikia paimti stiklaini ir ipilti ant dugno truputi DOT skyscio, padet ant zemes prie sankabos cilindriuko nuorinimo varzto
2. Uzmauti zarna ant nuorinimo varzto ir ileisti i stiklaini su DOT kad butu panardintas galas i skysti (as nupirkau senukuose permatoma zarna 6mm vidiniu diametru (metras 0.99 lt.)
3. Prasukti siek tiek nuorinimo varzta
4. Pripildyti pilna sankabos bakeli
5. Prapompuoti kokius 5 kartus sankabos pedala
6. Atlikti 4 punkta
7. Kartoti tol kol zarneleje prades teketi skaidrus DOT skystis be burbuliuku
8. Ranka paslankioti stoka (kur sujungtas su sankaba) keleta kartu, jei slangeleje pasirodo burbuliuku - prapompuoti.
9. Taip kartoti keleta kartu pakol dings burbuliukai
10. Uzsukti nuorinimo varzteli, pripildyti kiek reikia DOT skyscio ir viskas

P.S. Tikiuosi kaikam palengvinsiu kancias nuorinant, nereiks prasyti pagalbininko minkyt pedalo. Panasiai galima nuorinti ir stabdzius

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

ParašytasCOLON 2010 01 03, 11:02
Karys
Kad nekurt naujos temos:

Pasikeiciau skysti visa sankabos i DOT 3 ir dabar prie -16 tai sankaba spaudziu isiremes i sedyne stipriai. Susilus vairkliui jau poto normaliai, bet siaip tai nelabai patogu pradziai vaziuot kai as atkeliu koja nuo sankabos o sankaba dar is leto atkilineja atgal. Gali but kad DOT 3 kazkuom prastesnis prie tokiu temperaturu uz DOT 5(pries tai buvo) ir del to taip ?

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

ParašytasCOLON 2010 01 03, 11:40
mpegas
Karys rašėCOLONKad nekurt naujos temos:

Pasikeiciau skysti visa sankabos i DOT 3 ir dabar prie -16 tai sankaba spaudziu isiremes i sedyne stipriai. Susilus vairkliui jau poto normaliai, bet siaip tai nelabai patogu pradziai vaziuot kai as atkeliu koja nuo sankabos o sankaba dar is leto atkilineja atgal. Gali but kad DOT 3 kazkuom prastesnis prie tokiu temperaturu uz DOT 5(pries tai buvo) ir del to taip ?
Labai abejoju, kad buvo anksčiau DOT5 supilta. Jeigu tikrai taip, tai jų maišyti negalima. Praktiškai, keičiant, turi labai gerai pralauti, nors irgi yra rizika, kad sugadins manžetus ir kitas gumines detales. Jei turėjai minty, kad anksčiau buvo supiltas DOT5.1 skystis, tai jo klampumas yra mažesnis už DOT3 ir DOT4, todėl prie -16C ir atsirado toks "efektas". Be to, tavo supiltas DOT3 gal koks labai prastas yra, nes visos charakteristikos dar priklauso ir nuo gamintojo.

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

ParašytasCOLON 2010 01 03, 14:15
Karys
mpegas rašėCOLON
Karys rašėCOLONKad nekurt naujos temos:

Pasikeiciau skysti visa sankabos i DOT 3 ir dabar prie -16 tai sankaba spaudziu isiremes i sedyne stipriai. Susilus vairkliui jau poto normaliai, bet siaip tai nelabai patogu pradziai vaziuot kai as atkeliu koja nuo sankabos o sankaba dar is leto atkilineja atgal. Gali but kad DOT 3 kazkuom prastesnis prie tokiu temperaturu uz DOT 5(pries tai buvo) ir del to taip ?
Labai abejoju, kad buvo anksčiau DOT5 supilta. Jeigu tikrai taip, tai jų maišyti negalima. Praktiškai, keičiant, turi labai gerai pralauti, nors irgi yra rizika, kad sugadins manžetus ir kitas gumines detales. Jei turėjai minty, kad anksčiau buvo supiltas DOT5.1 skystis, tai jo klampumas yra mažesnis už DOT3 ir DOT4, todėl prie -16C ir atsirado toks "efektas". Be to, tavo supiltas DOT3 gal koks labai prastas yra, nes visos charakteristikos dar priklauso ir nuo gamintojo.
Gal ir 5.1 buvo supiltas. Esminis klausimas ar teoriskai gali but taip kad arba prastas pats skystis, arba DOT 3 apskritai prie -16 taip ir turetu elgtis ?

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

ParašytasCOLON 2010 01 03, 16:43
mpegas
Karys rašėCOLON Gal ir 5.1 buvo supiltas. Esminis klausimas ar teoriskai gali but taip kad arba prastas pats skystis, arba DOT 3 apskritai prie -16 taip ir turetu elgtis ?
Skysčių klampumas, mažėjant temperatūrai, didėja. Todėl kaip ir normalu, kad šaltyje sankabos pedalas sunkiau vaikšto. O jeigu to nori išvengti, tai pilk mažesnio klampumo skystį.

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

ParašytasCOLON 2010 05 25, 20:49
makacinas
Martyna$ rašėCOLONJei tvarkė auto vasara, tai normalu, kad tik atvėsus orams pajutai. Žinia, skysčiai žemesnėje temp. tirštėja...
Nemanau, kad tai didesnė problema, nei kažkokia "fygnia" su mašina darosi :mrgreen:
dyrbu prie greiciu deziu tai pirmas patarimas butu pakeisti tepalus, bet y gerus sintetinius, ant pakuotes turi buti parasyta GL-5.
ANTRAS PTARIMAS gerai nuorinti sankaba

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

ParašytasCOLON 2010 09 10, 10:32
RicardasX
sorry, kad atnaujinu tema, bet tenorejau pasakyti, kad sitos mano problemos sprendimas buvo tik nueorinimas sankabos.....taip, kad jeigu kam yra panasi problema kaip mano isvardintoje - pirmiausia siulau nuorinti sankaba ir pakeisti ar dasipilti tepalo i pavaru deze ;)