Puslapis 22

Re: Galanto antras begis

ParašytasCOLON 2009 09 08, 11:40
paulenz
As gal kazko nesupratau. Ka jus vadinat pergazavimu - gazo pedalo ar sankabos permynima?

Re: Galanto antras begis

ParašytasCOLON 2009 09 08, 12:41
Mantas
paulenz rašėCOLONAs gal kazko nesupratau. Ka jus vadinat pergazavimu - gazo pedalo ar sankabos permynima?
Zinoma gazo

Re: Galanto antras begis

ParašytasCOLON 2009 09 08, 13:15
Roliz
taxistas rašėCOLONPas tuos, kurie giriasi kad dezes nesudroztos ir veikia liuksiskai- jos jau seniai perrinktos, ir gal ne viena karta :!: :lol: :lol:
pas mane ne perrinkta, nes jei butu rinkta, tai guoliai dbr neuztu kaip gazike kokiam :lol:

Re: Galanto antras begis

ParašytasCOLON 2009 09 08, 18:25
taxistas
Roliz rašėCOLON
taxistas rašėCOLONPas tuos, kurie giriasi kad dezes nesudroztos ir veikia liuksiskai- jos jau seniai perrinktos, ir gal ne viena karta :!: :lol: :lol:
pas mane ne perrinkta, nes jei butu rinkta, tai guoliai dbr neuztu kaip gazike kokiam :lol:
Ale tu naivus :lol: Perrinko deze, o po kokiu 15-20K km "parejo" guolis, nu :D
Aisku, cia viskas juokai. Bet su tais sinchronizatoriais tai tikrai beda. Atlaiko 100-150K km ir amen. Gerai kad turejau patirties su "GAZ 51-52-53", tai ir problemu nebuvo perjunginejant :lol:

Re: Galanto antras begis

ParašytasCOLON 2009 09 08, 19:22
Linutik
As galvojau cia tik pas mane galante pirma pavara riedant kartais neisijungia... :D bet kai paskaiciau kad cia liga, tai net ramiau pasidare :lol:

Re: Galanto antras begis

ParašytasCOLON 2009 09 08, 20:15
RedEYE
Na siandien vazinejant bandziau ivairius manevrus atlikt kad perjungt 2 begi :D galiu pasakyt, kad pergazavimas nelabai veikia, bet lyg ir veikia Mindaugelio pasiulytas variantas pries jungiant antra, siek tiek stumtelt svirti link pirmo begio :)

Re: Galanto antras begis

ParašytasCOLON 2009 09 08, 21:37
Mindaugelis
RedEYE rašėCOLONNa siandien vazinejant bandziau ivairius manevrus atlikt kad perjungt 2 begi :D galiu pasakyt, kad pergazavimas nelabai veikia, bet lyg ir veikia Mindaugelio pasiulytas variantas pries jungiant antra, siek tiek stumtelt svirti link pirmo begio :)
aha sitas variantas pas visus veikia :D Hammeris ne pirmus metus taip vazineja :D

Re: Galanto antras begis

ParašytasCOLON 2009 09 09, 00:37
Karys
Mantas rašėCOLONSiek tiek apie pergazavima: nuo siol stabdydamas pavarom visada taip darau, perejimas i zemesne pavara pasidaro daug svelnesnis. Dar reikia atkalt heel'n'toe varianta, gal kokiam slalome ar Kaciargoj bus galima panaudot :)
O heel'n'toe senesniuose galantuose bent su mano gabaritais tai nelabai possible, nes vairas per didelis, nesusirango ten sonu koja :lol: tai gaunas turbininis variantas kojos'sonas'n'toe :lol:

Re: Galanto antras begis

ParašytasCOLON 2009 09 09, 10:11
Mantas
Nu galima ir taip :)

Re: Galanto antras begis

ParašytasCOLON 2009 10 30, 12:13
Tomas2l
Ai galima bandyt visokias"nesamones" su pergazavimais su perminimais, bet geriausia kai susitvarkai deze ir vaziuoji be jokiu problemu, (megaudamasis vaziavimu turiu omeny), man visa tai (sinchonizatoriu keitimas) kainavo 2tukst nes dar ir sankaba keite, bet visiskai nesigailiu nes tikrai buvo verta rezultato. Dabar kuri nori begi ta ir jungi, sekmes kelyje. Beje meistriukas sake, kad situ galantu sinchronizatoriai apskaiciuoti 200tuks. km. po to jie vel susidevi ir begiai nesijungia...

Re: Galanto antras begis

ParašytasCOLON 2009 11 13, 21:28
jeblykst
450lt 1 pavaros sinchronizatorius, 250lt 2 pavaros sinchronizatorius (Originalios dalys) + pagrindinis sankabos cilindras 250lt = problemos neber :)