exbebras rašėCOLONneverta, jei ir geraj padaris uzvedant gesinant nebarskes, bet nuo 3000 apsuku vibracija bus didele. geriau statyt naudota arba nauja , jei ka i pm
Sprendžiant iš atsiliepimų restauruoti smagratį Pajerui neapsimoka,nebent daryti automobilį pardavimui,tačiau sugadinti gerą automobilį ir kitam pakišti gaidį tai jau ranka nekyla
2013 10 29, 09:02 papildyta:
sveiki, III Pajero savininkai.Beveik metus klausinėjau kas restauruoja smagračius ir kaip paskui jie pasiteisina ir niekas nenorėjo ar negalėjo man padėti,tai ,žinoma nuliūdino,nes pirkti 2000 m. automobiliui naują smagratį tai jau ne mano kišenei,o naudotus ,kiek žiūrėjau ir čiupinėjau-nu nieko gero,tipo kažkokią garantiją duoda 3 mėnesiams,tačiau perspėja -jokių tampymų,jokių nagriuzkių,kitaip šaibom išlėks,tai nahriena mokėti 2000-2500 litų ir važinėti kaip su golfu,tada nusprendžiau surasti būdą ir radau-žmogų,kuris idealiai suvirino mano smagratį,tiesa,ne iš pirmo karto jam tai pavyko,ir dabar važiuoju kaip važiąvęs,kainavo 1000 lt,ant laisvų apsukų vos ne vos vibracija jaučiasi,tačiau pradėjus važiuoti viskas dingsta ir prie bet kokio greičio visureigis važiuoja idealiai.Didžiulis dėkui tam meistrui,dabar ieškosiu tikio pat gero meistro,kuris tvarkytų kuro surblius,nes turiu 2 ir noriu bent vieną susitvarkyti atsargai.Jei kas tokį žinote,būčiau dėkingas už info,o aš savo ruožtu galėsiu nukreipti pas tą sankabų ir smagračių meistrą.Rašykite man šiuo adresu:
dainiusjustomus@gmail.com