Man idomu. Prasau man paaiskinti kaip ten yra istikruju.
Galanta noriu pirkti, tai teko pravaziuot. Pats vairuoju mazda 626,323f,xedos6 tai su tuom nesusiduriau.
buciau dekingas.

Kaip jau minejo, cia jau Galant liga. O tiksliau visu Mitsubishi. Paskaitinek foruma, rasi apie tai daugiauArtur rašėCOLONPaaiskinsiu kaip yra : Niekas nebarska. Stovint vietoj , masina uzkurta, pavaros jungiasi gerai. Pradejus vaziuot, ar masinai riedant, jungiant i aukstesne, ar zemesne, pavaros sunkokai jungias. Paaiskinsiu placiau apie tai: Isminus sankaba vaziuojant, sakykim is pirmos i antra, pries isijungiant antrai pavarai, iskart negalima ijungti, poto jungias po 1s kazkur, toks jausmas lyg uzsifiksuoja, taip ir is 2 i 3, atvirksciai. JOkiu truksmu su sankaba ar deze nera. Na pavaros jungias ne taip kaip kitose masinose, pacios neislysta.
Man idomu. Prasau man paaiskinti kaip ten yra istikruju.
Galanta noriu pirkti, tai teko pravaziuot. Pats vairuoju mazda 626,323f,xedos6 tai su tuom nesusiduriau.
buciau dekingas.
Aisku cia Mitsubishi ipatumai tiems kas iprate prie kitu gamintoju. Bet kiek susiduriu, tai beda pasideveje sinchronizatoriai. O neapdairiai keiciant dezes tepalus nepaisant keliu niuansu galima dar labiau pakenkti sinchronizatoriams. Pasiskaitykit forume - daznas atvejis kai pakeitus dezes tepalus problema dar labiai paastreja.Artur rašėCOLONPaaiskinsiu kaip yra : Niekas nebarska. Stovint vietoj , masina uzkurta, pavaros jungiasi gerai. Pradejus vaziuot, ar masinai riedant, jungiant i aukstesne, ar zemesne, pavaros sunkokai jungias. Paaiskinsiu placiau apie tai: Isminus sankaba vaziuojant, sakykim is pirmos i antra, pries isijungiant antrai pavarai, iskart negalima ijungti, poto jungias po 1s kazkur, toks jausmas lyg uzsifiksuoja, taip ir is 2 i 3, atvirksciai. JOkiu truksmu su sankaba ar deze nera. Na pavaros jungias ne taip kaip kitose masinose, pacios neislysta.
Man idomu. Prasau man paaiskinti kaip ten yra istikruju.
Galanta noriu pirkti, tai teko pravaziuot. Pats vairuoju mazda 626,323f,xedos6 tai su tuom nesusiduriau.
buciau dekingas.
uzraktas rašėCOLONAisku cia Mitsubishi ipatumai tiems kas iprate prie kitu gamintoju. Bet kiek susiduriu, tai beda pasideveje sinchronizatoriai. O neapdairiai keiciant dezes tepalus nepaisant keliu niuansu galima dar labiau pakenkti sinchronizatoriams. Pasiskaitykit forume - daznas atvejis kai pakeitus dezes tepalus problema dar labiai paastreja.Artur rašėCOLONPaaiskinsiu kaip yra : Niekas nebarska. Stovint vietoj , masina uzkurta, pavaros jungiasi gerai. Pradejus vaziuot, ar masinai riedant, jungiant i aukstesne, ar zemesne, pavaros sunkokai jungias. Paaiskinsiu placiau apie tai: Isminus sankaba vaziuojant, sakykim is pirmos i antra, pries isijungiant antrai pavarai, iskart negalima ijungti, poto jungias po 1s kazkur, toks jausmas lyg uzsifiksuoja, taip ir is 2 i 3, atvirksciai. JOkiu truksmu su sankaba ar deze nera. Na pavaros jungias ne taip kaip kitose masinose, pacios neislysta.
Man idomu. Prasau man paaiskinti kaip ten yra istikruju.
Galanta noriu pirkti, tai teko pravaziuot. Pats vairuoju mazda 626,323f,xedos6 tai su tuom nesusiduriau.
buciau dekingas.
O kuo gl-4 blogai? Galit kas nors placiau apie tai?makacinas rašėCOLON jei keisit tepalus i pilnai sintetinius ir tikrai ne pigius tai problema tikrai nepaastres. an tepalu turi buti zymejimas GL-5, jei pylsit gl-4 tai problema padides tikrai.