apie "westgate"
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 17
- UžsiregistravoCOLON 2008 03 02, 20:09
- AutomobilisCOLON mitsubishi eclipse gst
- MiestasCOLON LTU
apie "westgate"
kas galetu issamiau papasakoti apie westgate voztuva, jo veikima ir kas gali atsitikti jeigu jis nedirba?? aciu
Re: apie "westgate"
Na tai ir yra "nereikalingu" arba "pertekliniu", ismetamuju duju isleidimo "vartai". O jei normaliai aiskinant, tai per veistgeita yra isleidziamas perteklis slegis (nu ne slegis, o ismetino dujos, jei jau tiksliai) kurios iseina is varilio ir suka trbina, kuri savo ruoztu suka kompresoriu. Jis veikia paprasatai: veistgeita valdo veistgeito aktuatorius - itaisas, kuris pasiekus tam tikra ribini slegi "slegimineje" isiurbimo vamzdyno dalyje, atidaro ta veistgeita, kas savo ruoztu sumazina pro turbina praeinanciu ismetamuju duju kieki, t.y. sumazinamas turbinos sukimosi greitis, kas reiskia mazesni kompresorius sukimasi ir tuo paciu sukuriama slegi. Tam, kad aktuatorius "zinotu", koks yra slegis, jo (aktuatoriaus) valdymas yra pajungiamas prie "slegimines" vamzdyno dalies, uz kompresoriaus, t.y. ten, kur jau oras buna suspaustas kompresoriaus.
Kam jis reikalingas? Ogi tam, kad nebtu virsinams tas ribinis slegis, nes tai savo ruoztu reiskia, kad yra daudama daugiau oro varikliui, o daugiau oro - savo ruoztu reiskia, kad liesinamas oro/kuro misinys, o kai liesas oro/kuro misinys, kyla temperatura labai, detoncijos ir kiti is to sekantys dalykai
O kai veistgeitas neveikia, reiskai niekas nekontroliuoja tavo maksimalaus slegio, ir gerai "paspaudus", komprsorius gali pripompuoti tiek oro, kad oro/kuro misinys labai uzlieses....
Kam jis reikalingas? Ogi tam, kad nebtu virsinams tas ribinis slegis, nes tai savo ruoztu reiskia, kad yra daudama daugiau oro varikliui, o daugiau oro - savo ruoztu reiskia, kad liesinamas oro/kuro misinys, o kai liesas oro/kuro misinys, kyla temperatura labai, detoncijos ir kiti is to sekantys dalykai

O kai veistgeitas neveikia, reiskai niekas nekontroliuoja tavo maksimalaus slegio, ir gerai "paspaudus", komprsorius gali pripompuoti tiek oro, kad oro/kuro misinys labai uzlieses....
Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
- kasrupi
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1811
- UžsiregistravoCOLON 2008 01 13, 22:09
- AutomobilisCOLON FTO
- SkypeCOLON kasrupi
- MiestasCOLON US Florida
Re: apie "westgate"
Siek tiek info is tiuningas.net
Wastegate (veistgeitas). Turbina- tai įrenginys su teigiamu grįžtamuoju ryšiu. Kuo daugiau galios gauname, tuo daugiau susidaro išmetimo dujų, kuo daugiau turime išmetimo dujų, tuo daugiau suspaudžiame orą ir gauname galios... Ir taip be galo. Taigi, mums kažkaip reikia apriboti galingumą. Tiesą sakant, mums reikia pasiekti, kad turbina veiktų pastoviu greičiu (žiūrėti ankstesnius skyrius). Tokiu būdu mes maksimizuojame kompresoriaus efektyvumą- jei atsimenate, turbinos mėgsta dirbti pastoviu greičiu. Turbinos apsukimų matavimas nepraktiškas, bet nuo turbinos apsukimų tiesiogiai priklauso kompresoriuje suspaudžiamo oro slėgis. Šį slėgį ir kontroliuoja veistgeitas (wastegate). Tautietiškai jis vadinasi kaip nors panašiai į "dujų pertekliaus pašalinimo kanalas". Veistgeitas yra paprasčiausias vožtuvas, kuris atsidaro pasiekus tam tikrą oro slėgį (boost level) ir praleidžia išmetimo dujas aplink turbiną vietoje to, kad leisti dujoms eiti per turbiną. Tokiu būdu sumažinamas slėgių skirtumas tarp turbinos įėjimo ir išėjimo, todėl mažiau atliekama darbo, todėl turbinos sukimasis sulėtėja. Vienintelė subtilybė yra tame, kad veistgeitui turi užtekti pajėgumo praleisti visą dujų perteklių. Jei ne, turėsime tolesnį lėtą oro slėgimo ir variklio galios didėjimą turbokompresoriaus darbo metu (boost creep). Tai blogai.
http://www.tiuningas.net/turbinos.php
Wastegate (veistgeitas). Turbina- tai įrenginys su teigiamu grįžtamuoju ryšiu. Kuo daugiau galios gauname, tuo daugiau susidaro išmetimo dujų, kuo daugiau turime išmetimo dujų, tuo daugiau suspaudžiame orą ir gauname galios... Ir taip be galo. Taigi, mums kažkaip reikia apriboti galingumą. Tiesą sakant, mums reikia pasiekti, kad turbina veiktų pastoviu greičiu (žiūrėti ankstesnius skyrius). Tokiu būdu mes maksimizuojame kompresoriaus efektyvumą- jei atsimenate, turbinos mėgsta dirbti pastoviu greičiu. Turbinos apsukimų matavimas nepraktiškas, bet nuo turbinos apsukimų tiesiogiai priklauso kompresoriuje suspaudžiamo oro slėgis. Šį slėgį ir kontroliuoja veistgeitas (wastegate). Tautietiškai jis vadinasi kaip nors panašiai į "dujų pertekliaus pašalinimo kanalas". Veistgeitas yra paprasčiausias vožtuvas, kuris atsidaro pasiekus tam tikrą oro slėgį (boost level) ir praleidžia išmetimo dujas aplink turbiną vietoje to, kad leisti dujoms eiti per turbiną. Tokiu būdu sumažinamas slėgių skirtumas tarp turbinos įėjimo ir išėjimo, todėl mažiau atliekama darbo, todėl turbinos sukimasis sulėtėja. Vienintelė subtilybė yra tame, kad veistgeitui turi užtekti pajėgumo praleisti visą dujų perteklių. Jei ne, turėsime tolesnį lėtą oro slėgimo ir variklio galios didėjimą turbokompresoriaus darbo metu (boost creep). Tai blogai.
http://www.tiuningas.net/turbinos.php

FTO - Fcuk The Others
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 17
- UžsiregistravoCOLON 2008 03 02, 20:09
- AutomobilisCOLON mitsubishi eclipse gst
- MiestasCOLON LTU
Re: apie "westgate"
labai aciu, jau zinau kodel mano auto saudosi kai pasiekia 4500 rpm 
