Na tai ir yra "nereikalingu" arba "pertekliniu", ismetamuju duju isleidimo "vartai". O jei normaliai aiskinant, tai per veistgeita yra isleidziamas perteklis slegis (nu ne slegis, o ismetino dujos, jei jau tiksliai) kurios iseina is varilio ir suka trbina, kuri savo ruoztu suka kompresoriu. Jis veikia paprasatai: veistgeita valdo veistgeito aktuatorius - itaisas, kuris pasiekus tam tikra ribini slegi "slegimineje" isiurbimo vamzdyno dalyje, atidaro ta veistgeita, kas savo ruoztu sumazina pro turbina praeinanciu ismetamuju duju kieki, t.y. sumazinamas turbinos sukimosi greitis, kas reiskia mazesni kompresorius sukimasi ir tuo paciu sukuriama slegi. Tam, kad aktuatorius "zinotu", koks yra slegis, jo (aktuatoriaus) valdymas yra pajungiamas prie "slegimines" vamzdyno dalies, uz kompresoriaus, t.y. ten, kur jau oras buna suspaustas kompresoriaus.
Kam jis reikalingas? Ogi tam, kad nebtu virsinams tas ribinis slegis, nes tai savo ruoztu reiskia, kad yra daudama daugiau oro varikliui, o daugiau oro - savo ruoztu reiskia, kad liesinamas oro/kuro misinys, o kai liesas oro/kuro misinys, kyla temperatura labai, detoncijos ir kiti is to sekantys dalykai

O kai veistgeitas neveikia, reiskai niekas nekontroliuoja tavo maksimalaus slegio, ir gerai "paspaudus", komprsorius gali pripompuoti tiek oro, kad oro/kuro misinys labai uzlieses....