Puslapis 11

oro filtras 2g

ParašytasCOLON 2008 05 06, 16:59
Arnucio
as zinau kad yra daug tokiu temu apie oro filtrus bet nevienoj neradau nieko konkretaus ko man reikia. esme ta kad atejo laikas keisti filtra. seip as negalvoju apie jokius kuginius tuos filtrus nes zinau kad padaryti kokybiskai ir pilnavertiska salto oro sistema kainuoja litus ir reikia laiko.. tad esme ta kad nezinau ar pirkti kokios nors firmos didelio pralaidumo filtra i standartine filtro vieta ar pirkti jau garsios ir laiko patikrintos firmos MAN standartini filtra. nes cia trap pazystamu vyre karstos diskusijos kas yra geriau o klausymas taip ir nebuvo atsakytas.. tad labai tikiuosi gauti atsakyma cia. aciu :)

Re: oro filtras 2g

ParašytasCOLON 2008 05 06, 17:30
Nowone
MAN yra OEM replacement'as, kas reiskia, kad jis turetu bent jau prilygt kokybe gamykliniam filtrui. Didesnio pralaidumo filtras, kaip pvz Green arba K&N, kurie statosi i standartine vieta yra vienareiksmiskai efektyvesni, deja ir brangesni. Aisku ju nereikia keist, uztenka isplaut su specialia chemija ir vaziuoji toliau. Viena karta sumoki ir daugiau nebekeiti :wink: Paciam ir sprest kas geriau.

Re: oro filtras 2g

ParašytasCOLON 2008 05 06, 17:42
Riebus
Nowone rašėCOLONMAN yra OEM replacement'as, kas reiskia, kad jis turetu bent jau prilygt kokybe gamykliniam filtrui. Didesnio pralaidumo filtras, kaip pvz Green arba K&N, kurie statosi i standartine vieta yra vienareiksmiskai efektyvesni, deja ir brangesni. Aisku ju nereikia keist, uztenka isplaut su specialia chemija ir vaziuoji toliau. Viena karta sumoki ir daugiau nebekeiti :wink: Paciam ir sprest kas geriau.
dar reiktu pridurt kad pralaidesni tai reiskia jei laiku nesutepsi tai pritrauks nesvarumu i varikli kas variklio darbui tikrai nera gerai

Re: oro filtras 2g

ParašytasCOLON 2008 05 06, 19:39
Arnucio
tai koki patartumet pirkti?

Re: oro filtras 2g

ParašytasCOLON 2008 05 09, 21:37
Matosas
Nowone rašėCOLONMAN yra OEM replacement'as, kas reiskia, kad jis turetu bent jau prilygt kokybe gamykliniam filtrui. Didesnio pralaidumo filtras, kaip pvz Green arba K&N, kurie statosi i standartine vieta yra vienareiksmiskai efektyvesni, deja ir brangesni. Aisku ju nereikia keist, uztenka isplaut su specialia chemija ir vaziuoji toliau. Viena karta sumoki ir daugiau nebekeiti :wink: Paciam ir sprest kas geriau.
su spec chemija fairy :lol:
o sutepti, taip su spec chemija (buteliukas iki 30 Lt) utaks ilgam susiteps dar ir visi draugai :D
o dažniausiai pasitaikę man var. ir kiek teko matyti tai į 2g eclipse dedama yra K&N filtrai, apexi geriau (nes nereikai plauti) o daugiau manau skonio reikalas, tik nereikai dėti no name, nes oro padavimas ganėtinai svarbus dalykas kėkvienam vidaus degimo motorui :idea: