Puslapis 12

4G63 ir 4G67

ParašytasCOLON 2008 04 28, 11:29
stradivaria
Sveiki, kiek girdejas 63 ir 67 varikliu galvos vioenodos? Ar velenelei vienodo?

Kas butu, jei as ant 63 uzdecia 67 galva ir visa valdyma?

Ar tai imanoma?

Re: 4G63 ir 4G67

ParašytasCOLON 2008 04 28, 22:41
stradivaria
stradivaria rašėCOLONSveiki, kiek girdejas 63 ir 67 varikliu galvos vioenodos? Ar velenelei vienodo?

Kas butu, jei as ant 63 uzdecia 67 galva ir visa valdyma?

Ar tai imanoma?
Alio, ar tikrai niekas nezino, ar nera bandes?

Re: 4G63 ir 4G67

ParašytasCOLON 2008 04 28, 23:04
fazas
stradivaria rašėCOLON
stradivaria rašėCOLONSveiki, kiek girdejas 63 ir 67 varikliu galvos vioenodos? Ar velenelei vienodo?

Kas butu, jei as ant 63 uzdecia 67 galva ir visa valdyma?

Ar tai imanoma?
Alio, ar tikrai niekas nezino, ar nera bandes?
turbut kad nera bandes :roll:

Re: 4G63 ir 4G67

ParašytasCOLON 2008 04 29, 07:59
stradivaria
Gal kas nepatingetu, turintis 4g63 apacia galite nufotografuoti ir ismatuoti nuo krasto iki cilindru, tarp cilondru tarpus, bei visa ilgi ir ploti.

Aciu labai

Re: 4G63 ir 4G67

ParašytasCOLON 2008 05 01, 19:51
Fever
stradivaria rašėCOLONGal kas nepatingetu, turintis 4g63 apacia galite nufotografuoti ir ismatuoti nuo krasto iki cilindru, tarp cilondru tarpus, bei visa ilgi ir ploti.

Aciu labai
Pas mane kaip tik papilta mašina, galiu prifotkint :lol:

Re: 4G63 ir 4G67

ParašytasCOLON 2008 05 02, 01:53
performancas
stradivaria rašėCOLONSveiki, kiek girdejas 63 ir 67 varikliu galvos vioenodos? Ar velenelei vienodo?

Kas butu, jei as ant 63 uzdecia 67 galva ir visa valdyma?

Ar tai imanoma?
4g67 ir 4g63 blokai skiriasi tiktai stumokliu diametru visa kita lygiai tas pats :wink: tiek alkuninis svaistikliai ir tt. galvos skiriasi tuom kad 4g67 degimo kamera yra mazesne lygiai tokia pati kaip ir 4g61/4g67=43cc o 4g63=47cc degimo kamera
taigi jai uzdesi 4g67 galva ant 4g63 turesi truputy didesni suspaudimo laipsni o tai tik i gera jai neplanuoji det turbo :)
valikai ant 4g67 lb geri (faze tokio pat ilgio kaip ant turbavo 4g63t, liftas irgi)
valikai turetu but pazimeti D raide.
zodziu bent jau mano galva tai toks swapas tik i gera :idea:
del kompo tai nzn, greiciausisi mapas taij skirsis, ko pasekoje gali krist galia , o gal ir ne :) as buvau ant 4g67 bloko uzmetas 4g61 galva valikus purkstukus kompa ir tt. taij nzn viskas kaijp ir norm buvo. va del purkstuku taij nzn gal geriau butu nuo 4g63 pastatyt nes jie yra 240cc/min o ant 4g67 210cc/min taij gali biski kuro trukt su 4g67 purkstukais iki pilnos laimes :D
zodziu stataij ir ziuri kaijp ten kas gausis, nes cia pats supranti kad prasideda "burimo namai Nijole" :D

Re: 4G63 ir 4G67

ParašytasCOLON 2008 05 06, 08:55
stradivaria
Labai buciau dekingas :)


Fever rašėCOLON
stradivaria rašėCOLONGal kas nepatingetu, turintis 4g63 apacia galite nufotografuoti ir ismatuoti nuo krasto iki cilindru, tarp cilondru tarpus, bei visa ilgi ir ploti.

Aciu labai
Pas mane kaip tik papilta mašina, galiu prifotkint :lol:

Re: 4G63 ir 4G67

ParašytasCOLON 2008 05 06, 09:02
stradivaria
Aciu kolega uz issamu pasakojima. Tai greiciausiai pagainiosiu po trasa nekoreguota 4G67 o veliau bus matys :)

Kaip manau, ar imanoma tam paciam 4G67 bloke, pratekinus cilinbdrus didesnius, sudeti 4G63 stumoklius, bei ar tada variklis tures didesne tikimybe perkaisti.

Nes as mica darausi kroso varzyboms ir pagrindine problema matau su temperatura. Gal kolegos galite kaska patarti?

Planuoju gamintis kolektoriu ismetimo ir jauciu vietos neuzteks radijatoriui priekyje, tai kelciau i gala, bet ar uzteks pompos vandenukui ganioti? Be to auto dirbs akaskart apie 10-15 min vien tik aukstomis apsukomis, tai yra 2 begis iki 7 k apsuku, 3 beg iki 4-5 k apsuku.


performancas rašėCOLON
stradivaria rašėCOLONSveiki, kiek girdejas 63 ir 67 varikliu galvos vioenodos? Ar velenelei vienodo?

Kas butu, jei as ant 63 uzdecia 67 galva ir visa valdyma?

Ar tai imanoma?
4g67 ir 4g63 blokai skiriasi tiktai stumokliu diametru visa kita lygiai tas pats :wink: tiek alkuninis svaistikliai ir tt. galvos skiriasi tuom kad 4g67 degimo kamera yra mazesne lygiai tokia pati kaip ir 4g61/4g67=43cc o 4g63=47cc degimo kamera
taigi jai uzdesi 4g67 galva ant 4g63 turesi truputy didesni suspaudimo laipsni o tai tik i gera jai neplanuoji det turbo :)
valikai ant 4g67 lb geri (faze tokio pat ilgio kaip ant turbavo 4g63t, liftas irgi)
valikai turetu but pazimeti D raide.
zodziu bent jau mano galva tai toks swapas tik i gera :idea:
del kompo tai nzn, greiciausisi mapas taij skirsis, ko pasekoje gali krist galia , o gal ir ne :) as buvau ant 4g67 bloko uzmetas 4g61 galva valikus purkstukus kompa ir tt. taij nzn viskas kaijp ir norm buvo. va del purkstuku taij nzn gal geriau butu nuo 4g63 pastatyt nes jie yra 240cc/min o ant 4g67 210cc/min taij gali biski kuro trukt su 4g67 purkstukais iki pilnos laimes :D
zodziu stataij ir ziuri kaijp ten kas gausis, nes cia pats supranti kad prasideda "burimo namai Nijole" :D

Re: 4G63 ir 4G67

ParašytasCOLON 2008 05 06, 12:17
Donix
galvos vienodos
4g61 (1,6l.)
4g63 (2l.)
4g67 (1,8l.)

Re: 4G63 ir 4G67

ParašytasCOLON 2008 05 06, 14:00
Nowone
Statykis tepalo radiatoriu kuo atviresnej vietoj, du elektrinius ventiliatorius (jei eclipso netelpa, dekis mazesnius) ir tikrai uzteks ausinimo. Susipilsi normalu skysti (ne is maximos ar degalines), aisku tokie dalykai kaip ausinimo pompa, termostatas, radiatorius turi but veikiantys.
I kokia masina tu cia dedi, kad kolikas netelpa? Apsivyniosi kolika bintu iki apacios, ir su visu situ manau nebus bedu su ausinimu :wink:

Re: 4G63 ir 4G67

ParašytasCOLON 2008 05 06, 14:44
stradivaria
As viska kraunu i C50 Colta GTI, na aisku is apdailos nelabai kas liks, tik karkasas.

KJolika planuoju gamintis pats, su atskirais vamzdziai kiekvienam cilindrui iki karterio, o nuo ten 50 vidinio vamzdis su pyne pries ji, du bakelius, vienas sukurinis.

Ir manau is viso to isspaust dar papildomu arkliu. Taip pat pradejau draskyt kolonele, kad lengviau suktusi isemiau stiprintuvo pompa. Tepalo radiatoriu planuoju iskelti i virsu, daryt kapote angas, kad pro jas ausintusi, jei prireiks, tai maza (panasu kur kempe) ventiliatoriu deti. Jei kolika idejus netilps radiatorius, tai planuoju ji i gala kelti, tai del tgo labai neramu, ar uzteks pompos varinet skysti? Jei tilps, tai du ventiliatoriai, vienas standart, kitas priesingoje puseje, pries kolika, nes ir stabdartinis ant ribos dabar stovi. Dar planuoju dendti turi virs dezes, kad padaryti oro paemima pro kapota, bet atskirti nuo radiatoriaus oro srauto, ziuresiu kaip viskas pavyks, jei gerai gausis imesiu foto.

Be to pakabai darasu taip: tedu 156 Alfos raudonas spyruokles 9virinu sijonelius pagal isvirtima, perdarau virsutini bliuda, atramini guoli.
Nowone rašėCOLONStatykis tepalo radiatoriu kuo atviresnej vietoj, du elektrinius ventiliatorius (jei eclipso netelpa, dekis mazesnius) ir tikrai uzteks ausinimo. Susipilsi normalu skysti (ne is maximos ar degalines), aisku tokie dalykai kaip ausinimo pompa, termostatas, radiatorius turi but veikiantys.
I kokia masina tu cia dedi, kad kolikas netelpa? Apsivyniosi kolika bintu iki apacios, ir su visu situ manau nebus bedu su ausinimu :wink:

Re: 4G63 ir 4G67

ParašytasCOLON 2008 05 06, 16:00
Nowone
Nezinau, man nelabai skamba radiatorius gale su stockine pompa. Palaikyt normalia cirkuliacija triju metru vamzdyne tokiai pompikei.....gal ir veiks kazkuri laika, bet kadangi krosas yra pastovus redlainas, tai labai abejoju patikimumu tokio ausinimo.
O tu nenori virintis kolika 4-2-1, kad kuo maziau issikistu ir maksimaliai stumt radiatoriu i prieki. Sunku ka patart, nelabai isivaizduoju kaip ten pas colta po kapotu :?

Re: 4G63 ir 4G67

ParašytasCOLON 2008 05 06, 18:04
stradivaria
Ka turi omenyje 4-2-1 ?

Na tas tiesa, del redline. Zesiu, kiek pamenu panasiai stovi ir hondai radikas, tai kaskada turejau 2,2 automata, tai ir didelis plotas ir storas buvo, tai reiks ieskot kasko panasaus.
Nowone rašėCOLONNezinau, man nelabai skamba radiatorius gale su stockine pompa. Palaikyt normalia cirkuliacija triju metru vamzdyne tokiai pompikei.....gal ir veiks kazkuri laika, bet kadangi krosas yra pastovus redlainas, tai labai abejoju patikimumu tokio ausinimo.
O tu nenori virintis kolika 4-2-1, kad kuo maziau issikistu ir maksimaliai stumt radiatoriu i prieki. Sunku ka patart, nelabai isivaizduoju kaip ten pas colta po kapotu :?

Re: 4G63 ir 4G67

ParašytasCOLON 2008 05 07, 16:44
Micius
stradivaria rašėCOLONKa turi omenyje 4-2-1 ?
is kiekvieno cilindro ismetimo kanalo iseina po vamzdi, t.y. viso 4 vamzdziai, tada po du is ju sujungi i viena vamzdi - jau gaunasi jau tik 2 vamzdziai, ir tada tuos du sujungi i viena vamzdi - ir gaunasi viso vienas vamzdis gale. Jei vaizdziai, tai kazkas tokio:
Paveikslėlis
;)

Re: 4G63 ir 4G67

ParašytasCOLON 2008 05 07, 20:08
performancas
Donix rašėCOLONgalvos vienodos
4g61 (1,6l.)
4g63 (2l.)
4g67 (1,8l.)
nu nevisai :roll: is paziuros vienodos, ir tinka ant visu situ triju varikliu, bet istikruju jos skiriasi:
4g61 - small / big ports (nuo modelio priklauso) - 43cc degimo kamera
4g67 - big ports - 43cc degimo kamera
4g63 - big ports - 47cc degimo kamera
bent jau as tokia info radau http://www.4g61t.org