Puslapis 11

4G63 Paskirstymo diržo keitimas

ParašytasCOLON 2008 04 08, 09:12
Show
Kazkiek pasiguosiu, kazkiek patarimo paprashysiu :)
Keiciausi timing belt'a ir neteisingai uzdejau pakeista itempejo skriemuli (guoli) :( tai dabar reikes vel ardytis viska iki galo... Nepaziurejau atidziai, ir uzdejau borteliu i isore, nors reikejo i vidu :(

Paveiksliuke jis melynas, su dviem skylutem. Matos, kad bortelis bloko puseje, o ne isoreje... (i rodykle nekreipkit demesio, ji ne mano :D)
Paveikslėlis
Tokia tad ta mano klaidele... Pasiguodziau :)

Klausimai:
1. Kokiu budu isitempia paskirstymo dirzas? Radau ten tik hidraulini itempeja(?), ar teisingai suprantu, kad jis automatiskai varikliui dirbant dirzha itempia? Ar as klystu? Nes yra nedidelis laisvumas (kazkur per puse virsutinio (voztuvu) veleno danties.
2. As keiciau tik itempejo guoli ir pati dirza. Gal verta pakeist ir parazita, balansyro dirza ir jo guoli? Man kazkas sake, kad nebutina, mol jie laiko neblogai, kiek tame teisybes?
kiek sudetinga pakeist balansyro dirza ir guoli?

Dar pamasciau, kad galeciau idet step by step foto reportaza is darbu, butu itariu naudinga kitiems, nusprendusiems pasikeist ta uki ne servise :)

Is anksto aciu uz naudingus patarimus

Re: 4G63 Paskirstymo diržo keitimas

ParašytasCOLON 2008 04 08, 12:45
ProXas
Show rašėCOLONKazkiek pasiguosiu, kazkiek patarimo paprashysiu :)
Keiciausi timing belt'a ir neteisingai uzdejau pakeista itempejo skriemuli (guoli) :( tai dabar reikes vel ardytis viska iki galo... Nepaziurejau atidziai, ir uzdejau borteliu i isore, nors reikejo i vidu :(

Paveiksliuke jis melynas, su dviem skylutem. Matos, kad bortelis bloko puseje, o ne isoreje... (i rodykle nekreipkit demesio, ji ne mano :D)

Tokia tad ta mano klaidele... Pasiguodziau :)

Klausimai:
1. Kokiu budu isitempia paskirstymo dirzas? Radau ten tik hidraulini itempeja(?), ar teisingai suprantu, kad jis automatiskai varikliui dirbant dirzha itempia? Ar as klystu? Nes yra nedidelis laisvumas (kazkur per puse virsutinio (voztuvu) veleno danties.
2. As keiciau tik itempejo guoli ir pati dirza. Gal verta pakeist ir parazita, balansyro dirza ir jo guoli? Man kazkas sake, kad nebutina, mol jie laiko neblogai, kiek tame teisybes?
kiek sudetinga pakeist balansyro dirza ir guoli?

Dar pamasciau, kad galeciau idet step by step foto reportaza is darbu, butu itariu naudinga kitiems, nusprendusiems pasikeist ta uki ne servise :)

Is anksto aciu uz naudingus patarimus
Sveikas, gerai kad viska pats darai - blogai kad priesh tai nepaskaitai visko
http://www.vfaq.com yra aprashytas visas procesas step by step, dirzhas turi isitempti ish karto siaip ;)

Re: 4G63 Paskirstymo diržo keitimas

ParašytasCOLON 2008 04 08, 15:27
Fever
Tas mėlynas įtempėjas turi žiūrėt į viršų, skylutės turi būti ties 11 ir 1 valanda. Pats diržas neturi būti įtemptas, kaip, kad pvz generatoriaus. Apie 1cm turėtų vaikščiot, jei gerai atsimenu.

Re: 4G63 Paskirstymo diržo keitimas

ParašytasCOLON 2008 04 08, 16:09
Show
Nu va, pirkau ir balansyro dirzha bei itempeja, plius parazita, pasikeisiu viska, ta proga kad ardyt vis vien reiks viska...
Balansyro dirzas+balansyro guolis+pagr. dirzo parazitinis guolis lirostoje atsiejo beveik 130Lt, anot ju japonishki...
Tikekimes per shi vakara pasikeist spesiu...

Re: 4G63 Paskirstymo diržo keitimas

ParašytasCOLON 2008 04 08, 21:33
ProXas
Fever rašėCOLONTas mėlynas įtempėjas turi žiūrėt į viršų, skylutės turi būti ties 11 ir 1 valanda. Pats diržas neturi būti įtemptas, kaip, kad pvz generatoriaus. Apie 1cm turėtų vaikščiot, jei gerai atsimenu.
hmm, nu kad gana itemptas jis pas mane gavosi kiek prisimenu, nors kita vetus per ilgiausia laisva vieta gal ir palanksttum per 1 cm :roll:

Re: 4G63 Paskirstymo diržo keitimas

ParašytasCOLON 2008 04 08, 22:32
performancas
Fever rašėCOLONTas mėlynas įtempėjas turi žiūrėt į viršų, skylutės turi būti ties 11 ir 1 valanda. Pats diržas neturi būti įtemptas, kaip, kad pvz generatoriaus. Apie 1cm turėtų vaikščiot, jei gerai atsimenu.
patikslinu ne dirzo vaiosciojima reikai ziuret o koks tarpelis yra tarp hidraulinio itempejo korpuso ir tos svieteles i kuria remiasi tas hidraulinio tempejo stumokliukas. tarpas turetu buti apie 4mm kei pamenu nuo (3.8 iki 4.2) :wink:

Re: 4G63 Paskirstymo diržo keitimas

ParašytasCOLON 2008 04 09, 09:05
Show
Nu vo, pasikeiciau, dabar nauja visa sistema, trys guoliai ir du dirzai. Kuriasi biprabliemu, veikia lygiai :) Bet visgi vibracija nedidele yra, ties ~2K rpm pasiekia rezonansa. Kazi kas cia butu? Ne mirtina zinoma, bet panele labai nesmagiai ima blerbt :D Gal balansyra ne tiksliai pastaciau?..

Re: 4G63 Paskirstymo diržo keitimas

ParašytasCOLON 2008 04 09, 09:14
mpegas
Show rašėCOLONNu vo, pasikeiciau, dabar nauja visa sistema, trys guoliai ir du dirzai. Kuriasi biprabliemu, veikia lygiai :) Bet visgi vibracija nedidele yra, ties ~2K rpm pasiekia rezonansa. Kazi kas cia butu? Ne mirtina zinoma, bet panele labai nesmagiai ima blerbt :D Gal balansyra ne tiksliai pastaciau?..
Kažkur jau yra proxo nuoroda kaip patikrint ar teisingai balansyras stovi. Paieškok forume.

Re: 4G63 Paskirstymo diržo keitimas

ParašytasCOLON 2008 04 09, 14:50
ProXas
mpegas rašėCOLON
Show rašėCOLONNu vo, pasikeiciau, dabar nauja visa sistema, trys guoliai ir du dirzai. Kuriasi biprabliemu, veikia lygiai :) Bet visgi vibracija nedidele yra, ties ~2K rpm pasiekia rezonansa. Kazi kas cia butu? Ne mirtina zinoma, bet panele labai nesmagiai ima blerbt :D Gal balansyra ne tiksliai pastaciau?..
Kažkur jau yra proxo nuoroda kaip patikrint ar teisingai balansyras stovi. Paieškok forume.
http://vfaq.com/mods/timingbelt-1G.html ;)
gal tikrai kazhka su tepalo pompos metke sumaishei, ji palei tokias apsukas ir pradeda kalbet jeigu netixliai stovi :roll:

Re: 4G63 Paskirstymo diržo keitimas

ParašytasCOLON 2008 05 02, 13:14
Show
Vienžo pabandiau sutvarkyt ligi galo, kad vibracijos nebebūtų. Vibracijos priežastis buvau primetęs tokias:
- Neteisingai uždėtas balansyro diržas;
- Nepakankamai įtemptas paskirstymo diržas.
Bet išsiardžius pamačiau, kad tepalo pompos velenas, visas metkes nustačius i vietas (net ir balansyras atitiko), tepalo pompos velenėlio metkė stovėjo visiškai ne vietoje

Paveikslėlis

Pravažinėta šitaip buvo pakankamai, pora savaičių. Matyt kai paskutinį kartą surinkinėjau šitos metkės kažkodėl nepastačiau į vietą... Arba ji prašoko vėliau, bet vargu.

Klausimas #1 (žinovams): ar dėl to galejo būt sugadinta pompa? Mano stebėjimai rodo, kad pompa veikia lyg ir normaliai, ar galiu klyst?

Veliau prasidėjo bėdos. Veržiant įtempeja, nors ir nesukau stipriai, - visgi kiniška terkšlė, nemanau kad jin didelę jėgą atlaikytų, - nusukau varžtą... Damnit... That's bad...
Bėda tame, kad sriegis yra giliai variklio bloke

PaveikslėlisPaveikslėlis

o laiko jis kaip sakiau įtempėją, tai viršutinis iš dviejų jį laikančių varžtų... (tas kur rodyklė)

Paveikslėlis

Klausimas #2: kaip man jį dabar iš ten iškrapštyti? :D

ką padariau aš kad būtų galima važinėt: įkišau tą bigę į skylę ir tiek žinių :D žinoma, jis nepriveržtas, tai minusas. Bet visgi jis prilaiko įtempėją savo vietoje, nors ir nepriveržia. Priveržimas ant antro varžto, šits gi tik prilaiko įtempėją pozicijoje. o kad ta varžto liekana neiškristų pagelbės tikiuos diržyno apsauginis dangtelis :))

Paveikslėlis

Dar klausimėlis prie to pačio. Beardydamas pažiūrėjau į pagalvę

Paveikslėlis
Paveikslėlis

Klausimas #3: kčia tipo jai jau kaput?

Re: 4G63 Paskirstymo diržo keitimas

ParašytasCOLON 2008 05 02, 18:46
mpegas
Ta tepalo siurblio velenėlio mietkė būtų sutapus, jeigu būtum dar kartą veleną apsukęs. Man ir taip buvo, tik galatui 1.8 sohc. Sustačiau, įtempiau, galvoju, reik prasukt ir vėl patikrint. Ir savo akim netikiu - tepalo velenėlio mietkės nesutampa, o visos kitos savo vietose. Po to apsukau dar kartą ir jau sutapo.
O dėl varžto liekanos tai problemėlė. Jei eitų prieit su grąžtu, tai plonesniu įgręžt ir įkalus kokį strypą(dildės antrą galą) bandyt išsukt.
Variklio pagalvė tai kaput.

Re: 4G63 Paskirstymo diržo keitimas

ParašytasCOLON 2008 05 03, 23:48
ProXas
mhm tepalo metke sutampa berods kas 3 variklio apsisukimus - cia normalu, del varzhto uzhuojauta - teks grezht, pagalvej xana, siulau paieshkoti - buvo forume kalbeta apie pakeitima i mazda 626 pagalve ;)