Puslapis 1 iš 1
Nasesni purkstukai i atmosferika...
ParašytasCOLON 2008 03 22, 22:09
Falk3n
Kiek naudos galima butu isspausti is tokio modo?

Na tarkim vietoj stock 240cc 1g purskalu sudejus 450cc turbinuko ar kad ir is kokio s13, dar padarius paemima oro padoresny, ar galima butu tiketis kazkokio zenklesnio pagyvejimo variklio darbe?

Ir ar reiktu kokiu papildomu modifikaciju, tokiu kaip ECU perprogramavimas, kuro pompos keitimas i nasesne?
Re: Nasesni purkstukai i atmosferika...
ParašytasCOLON 2008 03 22, 22:19
redline
Falk3n rašėCOLONKiek naudos galima butu isspausti is tokio modo?

Na tarkim vietoj stock 350cc 1g purskalu sudejus 450cc turbinuko ar kad ir is kokio s13, dar padarius paemima oro padoresny, ar galima butu tiketis kazkokio zenklesnio pagyvejimo variklio darbe?

Manau naudos butu ypac is oro paemimo. Tik kiek zenkliai pasijus ant tavo auto, niekas nepasakys
Beje, pats darysi, ar kazkam patikesi ta darba

Re: Nasesni purkstukai i atmosferika...
ParašytasCOLON 2008 03 22, 22:22
Falk3n
redline rašėCOLONFalk3n rašėCOLONKiek naudos galima butu isspausti is tokio modo?

Na tarkim vietoj stock 350cc 1g purskalu sudejus 450cc turbinuko ar kad ir is kokio s13, dar padarius paemima oro padoresny, ar galima butu tiketis kazkokio zenklesnio pagyvejimo variklio darbe?

Manau naudos butu ypac is oro paemimo. Tik kiek zenkliai pasijus ant tavo auto, niekas nepasakys
Beje, pats darysi, ar kazkam patikesi ta darba

Jei darysiu tai viska kartu ir greiciausiai, kad pats bandysiu meistravot

Bet pirma noriu suzinoti ar verta prasidet su tais purkstukais

Re: Nasesni purkstukai i atmosferika...
ParašytasCOLON 2008 03 22, 22:30
Dzhedaj
O koks tikslas iš daugiau kuro, jei realiai daugiau oro niekaip atmosferikas tavo nepaims?

Re: Nasesni purkstukai i atmosferika...
ParašytasCOLON 2008 03 22, 23:07
Falk3n
Dzhedaj rašėCOLONO koks tikslas iš daugiau kuro, jei realiai daugiau oro niekaip atmosferikas tavo nepaims?

Geras oro paemimas ir teisingas koliko slifavimas praleistu pakankamai daugiau oro s13 purskalams manau

Re: Nasesni purkstukai i atmosferika...
ParašytasCOLON 2008 03 23, 00:48
Micius
1) Su purkstukais atsargiai, nesvarbu kad jie fiziskai tinka, reikia susiziuret, jie "mazaomiai", ar ne, ta prasme, reikia susziuret varza, kokia stock, ir kokia tu, kuriuos zadi det

2) More fuel - more power, su salyga, kad yra kas ta kura sudegina, t.y. oro kiekis pakankamas.
3) More fuel - pora galimu variantu: arba ilgini purkstuko "asidarymo" laika ("software'as"), arba didini per laiko vienata ipurskiamo kuro kieki ("hardware'as"). Pirmu atveju gelbsti tiktai kitas ar programuojamas ecu, o anatru atveju galima pvz. ideti FPR aftermarketini.
4. Nestatant ant stendo ir be normaliu matavimu, zinot ka per kuro/oro santyki turi reikt bant jau A/F gauge, is kurios matytum, ko per daug yra, kuro ar oro

Re: Nasesni purkstukai i atmosferika...
ParašytasCOLON 2008 03 23, 01:46
LtuDsm
Paziurejes i shia tema,negalejau palikti kazko neparases lol

)))
Visu pirma tau jokios naudos nebus,paprasciausiai baiginesis benzas tik ka isvaziavus is benzo koloneles

))) vazinesu su labai riebiu misiniu.
dedant 450cc ar 500cc purkstukus,pirmaiusiai reikia deti resistoriaus deze (
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/DSM-Hond ... enameZWDVW)
po to reikia tau kazko kas tau padetu atreguliuoti tuos purkstukus, pvz AFC ar SAFCII.Plius Wideband Daciko,kad matytum misinio kieky.Paprastas Air/Fuel dacikas,tai zinok nieko vertas,sudas paskutinis,su juo nieko nepesi.reikia Tokiu,kaip AEM Wideband ar NGK AFX wideband (pastaraji pats naudoju,veikia tiksliai ir labai patogus).Reikes didesnes Benzo pompos jai desi 450 tai tada turbininio eclipso tiks,o jai 500 tai jau turesi didesni deti,kaip Walboro 190.po to dar benzo reguliatoriaus reikia. Viska susumavus,iseian labai prabangus malonumas,bet jegos nelabai padides zinok,nes neuzteks tau oro kad galetum normaliai atreguliuoti didesnius purkstukus
Re: Nasesni purkstukai i atmosferika...
ParašytasCOLON 2008 03 23, 20:11
Falk3n
Na pasiskaitinejau dsmtuners.com forumuka ir isvada tik viena: jei nedarant visko iki galo (turiu omeny rimta modinima atmosferiko) tai neverta prasidet su purkstukais, nes didesniam kuro kiekiui reik ir oro daugiau, o kad jo daugiau patektu y degimo kamera, reik poliruot isiurbimo koliko kanalus arba det visa kolika su siauresniais kanalais, kad oras igytu didesny greiti pries patekdamas i varikli. Paskui dar voztuvu visas tuningo "ritualas" ir t.t. O dar veliau tam misiniui sureguliuot ir ECU reik programuojamo. Pasaka be galo...

Vnz neverta prasidet be rimtu ketinimu

Re: Nasesni purkstukai i atmosferika...
ParašytasCOLON 2008 03 24, 02:48
LtuDsm
Ka ash tau ir sakiau

)))))
Re: Nasesni purkstukai i atmosferika...
ParašytasCOLON 2008 03 24, 15:41
Sharas
Taigi net su siokiais tokiais modais tie tavo stockiniai purkstukai turi potencialo, tik paprogramuot kompa reikia (kas be ko su didesniais irgi reikia), kad prireiktu kitu purskalu, jau kaip atmosferika turi tikrai stipriai modint, kad tau isvis reiktu tokio kiekio kuro, kuri gali, kad ir tie patys 450cc paduot.
Re: Nasesni purkstukai i atmosferika...
ParašytasCOLON 2008 03 26, 16:17
ProXas
Maciau tokia nesamone atlikta kai i atmosferine mazdute ikisho turbinines purkshtukus - kibirais est benza pradejo ir tikrai geriau nuo to netrauke
