kolegos noriu pasidalinti sawo mintimis ir darbo rezultatais.taigi cia rodos minejau kad tikrinau kompresija,ji buwo 13,5-13,5-13,5-2 (atmsf),is pradziu galvojau kad bus pradeges voztuvas 4 cilindro,praeita sawaitgali pasiryzau viska patikrint,pries tai dar pralekiau bsk ko pasekoje minuciu reikale pramuse radiatorius,visa laika buwo sveikas.naujienos buwo nekokios,tad namie isrinkau visa varikli,liko tik blokas su 3 stumokliais.kai pramuse radiatorius buwo susidares ispudis kad kompresijos nera del to kad galva trukus,del ko ir galejo prasaut radiatorius.nuemes galva nuveziau patikrint-buwo sveika ir sandari,prie to pacio nudroze dar 0,15mm galvos.psk issiaiskinau kad cia del visko kalti buwo 4 voztuvai,kurie dirbant varikliui buwo visiskai nesandarus,taip isplaktu voztuvu nesu dar mates,ivore bronzine ir ta buwo isdilus,plysys tarp ivores ir voztuvo buwo pora mm geru,del to viskas ejo "laukan".teko suraibyt visa galva,brangokas malonumas,apsidraudimui pakeiciau 13 voztuvu is 16,nes anie galejo irgi greitu laiku pasibaikt.dar buwo minciu kad kalti ziedai,taciau ziedai buwo geros bukles,tik be reikalo isemiau stumokly.visi kastai gawosi nemazi,variklis sutvertas dbr,beda su radiatoriais,kondiskos ir paprastas abu kiauri.tikekimes pavyks ir tuos uztaisyt kaip nors.
cia kaskas buwo forume minejas apie balansyrus,maciau pas mane yra taip pat,suka dirzelis mazas,iskilo kalusimas kas kiek mazdauk km reiktu ji keist?seip neteko susidurt su tokiu navarotu.
