Puslapis 11

kaip dames keleta kw dyzeliui

ParašytasCOLON 2008 02 07, 21:11
klimas
turiu tokia kaip ir beda,vazineju su dyzeline carisma viskas kaip ir patinka bet truksta poros arkliuku.ar galima butu pacipuoti?kreipiausi i viena firmele jie atsisake tipi japonu kompai nesicipuoja...

Re: kaip dames keleta kw dyzeliui

ParašytasCOLON 2008 02 07, 21:16
Dzhedaj
klimas rašėCOLONturiu tokia kaip ir beda,vazineju su dyzeline carisma viskas kaip ir patinka bet truksta poros arkliuku.ar galima butu pacipuoti?kreipiausi i viena firmele jie atsisake tipi japonu kompai nesicipuoja...
Jeigu variklis DI-D, tada galima su tuo "chiptuning" prasideti.
Kitu atveju - ne.

Re: kaip dames keleta kw dyzeliui

ParašytasCOLON 2008 02 07, 21:55
klimas
na deja ne did jeme bent 77kw ir tai jau sis tas.ciuju kad del mechaninio siurblio cia viskas.

Re: kaip dames keleta kw dyzeliui

ParašytasCOLON 2008 02 07, 23:11
ProXas
klimas rašėCOLONna deja ne did jeme bent 77kw ir tai jau sis tas.ciuju kad del mechaninio siurblio cia viskas.
mechaninis siurblys mitsuose nesireguliuoja? :roll:

Re: kaip dames keleta kw dyzeliui

ParašytasCOLON 2008 02 08, 12:14
performancas
ProXas rašėCOLON
klimas rašėCOLONna deja ne did jeme bent 77kw ir tai jau sis tas.ciuju kad del mechaninio siurblio cia viskas.
mechaninis siurblys mitsuose nesireguliuoja? :roll:
jai turbo tai galima biski westgate atsukt ir bus daugiau slegio, o beabejo ir galios, visiskia atjungti westgate slegio slangeles nepatariu nes tada gfali buti perdidelis slegis, cia vienas ant galanto 91m 1.8td atjunge tai ejo ryskiai geriau, bet po kokio menesio truko galva :( gal jai ten tiek ir reikejo, bet slegis irgi padejo :)

Re: kaip dames keleta kw dyzeliui

ParašytasCOLON 2008 02 08, 14:32
Falk3n
performancas rašėCOLON
ProXas rašėCOLON mechaninis siurblys mitsuose nesireguliuoja? :roll:
jai turbo tai galima biski westgate atsukt ir bus daugiau slegio, o beabejo ir galios, visiskia atjungti westgate slegio slangeles nepatariu nes tada gfali buti perdidelis slegis, cia vienas ant galanto 91m 1.8td atjunge tai ejo ryskiai geriau, bet po kokio menesio truko galva :( gal jai ten tiek ir reikejo, bet slegis irgi padejo :)
wastegate tikriausiai turejai omeny :roll: :)

Re: kaip dames keleta kw dyzeliui

ParašytasCOLON 2008 02 08, 16:55
ProXas
performancas rašėCOLON
ProXas rašėCOLON mechaninis siurblys mitsuose nesireguliuoja? :roll:
jai turbo tai galima biski westgate atsukt ir bus daugiau slegio, o beabejo ir galios, visiskia atjungti westgate slegio slangeles nepatariu nes tada gfali buti perdidelis slegis, cia vienas ant galanto 91m 1.8td atjunge tai ejo ryskiai geriau, bet po kokio menesio truko galva :( gal jai ten tiek ir reikejo, bet slegis irgi padejo :)
bent jau isuzu 1.7TD labai puikiai reguliuojasi tiek kuro padavimas (varzhtas ant siurblio) tiek aishq galima zhaisti su slegiu (darem ir tai) tik slegis itakos daug neturejo, nes prie 1atmosferos jau suveikdavo gamykline apsauga (vozhtuvas elementarus) O standarte pusdavo 0.8 skaiciai nemazhai skiriasi bet valinimo prasme... nedaug tikrai. Va siurblio pareguliavimas pakeite neatpazhystamai mashina :!: