Puslapis 1 iš 1
1G per daug CH meta, degina tepalus, sunkai dirba ant laisvų
ParašytasCOLON 2008 01 29, 19:33
Fever
Šiandien išvaliau laisvos eigos varikliuką. Ten viduj buvo gal 2mm suodžių, įsiurbimo kolektorius taip pat pilnas suodžiu. Iš duslintuvo jaučiasi benzino kvapas, girdis šioks toks "burbuliavimas". Šiek tiek degina tepalus. Pakeisti žvaklaidžiai, "babina", žvakės (parinktos pagal katalogą). Lamda zondas nefunkcionuoja. Buvom pakeitę ant veikiančio, vistiek tokie pat simptomai. Net nežinau ką ir bedaryti. Turit minčių?
Re: 1G per daug CH meta, degina tepalus, sunkai dirba ant laisvų
ParašytasCOLON 2008 01 29, 19:46
Adrenalinas
Fever rašėCOLONŠiandien išvaliau laisvos eigos varikliuką. Ten viduj buvo gal 2mm suodžių, įsiurbimo kolektorius taip pat pilnas suodžiu. Iš duslintuvo jaučiasi benzino kvapas, girdis šioks toks "burbuliavimas". Šiek tiek degina tepalus. Pakeisti žvaklaidžiai, "babina", žvakės (parinktos pagal katalogą). Lamda zondas nefunkcionuoja. Buvom pakeitę ant veikiančio, vistiek tokie pat simptomai. Net nežinau ką ir bedaryti. Turit minčių?
Tikrino atmosferas visur 14.
Re: 1G per daug CH meta, degina tepalus, sunkai dirba ant laisvų
ParašytasCOLON 2008 01 29, 20:54
gedis44
Per riebus misinys?gal oro padavimas slubuoja.oro filtra bandei keisti?
Re: 1G per daug CH meta, degina tepalus, sunkai dirba ant laisvų
ParašytasCOLON 2008 01 30, 12:26
Raudonas Coltas
Svx. Gedi, tai dar nepraejai technikines... Zodziu, mes su draugeliu golfui ejom technikine naglai taip. Zodziu nuvarai i technikine, pries tai noramliai pakaitini varikli ir tada isimi oro filtra, sako maziau meta ligtais

Na taip ir padarem, tai praejom. Gal cia tik ant karbu, nzn kaip su purskalais

Re: 1G per daug CH meta, degina tepalus, sunkai dirba ant laisvų
ParašytasCOLON 2008 01 30, 12:28
Raudonas Coltas
O del tepalu, tai ir man degindavo coltas ant senos variklio, pasirodo, gumytes voztuvu jau parejusios buvo... Na keist gumytes, tai jau daugiau darbo, bet gal padetu del co. Cia Rso garazuose kupiski pakeistu meistriukai.
Re: 1G per daug CH meta, degina tepalus, sunkai dirba ant laisvų
ParašytasCOLON 2008 01 30, 12:48
mpegas
O lemputė "engine" nedega?
Re: 1G per daug CH meta, degina tepalus, sunkai dirba ant laisvų
ParašytasCOLON 2008 01 30, 16:35
Fever
mpegas rašėCOLONO lemputė "engine" nedega?
nedega. Šiandien dar bandysiu žiūrėt ECU, gal kondikai išbėgę

O dėl oro padavimo, tai įsiurbimo kolektoriaus vidus gan neblogai apaugęs tom smalkėm. Gal purkštukai visokio brudo prisigaudę?

Vožtuvų gumytes bandysim patys keist

Re: 1G per daug CH meta, degina tepalus, sunkai dirba ant laisvų
ParašytasCOLON 2008 01 30, 17:42
Micius
Fever rašėCOLONmpegas rašėCOLONO lemputė "engine" nedega?
O dėl oro padavimo, tai įsiurbimo kolektoriaus vidus gan neblogai apaugęs tom smalkėm. Gal purkštukai visokio brudo prisigaudę?
O gal tiesiog del EGR ?
Re: 1G per daug CH meta, degina tepalus, sunkai dirba ant laisvų
ParašytasCOLON 2008 01 30, 19:20
Riebus
siaip tai suodziai nuo papildomo ismetamuju duru perdirbimo ten slieku ieskok tas EGR vadinamas
jei tas irenginys neveikia ta gali visai but kad virsija normas
Re: 1G per daug CH meta, degina tepalus, sunkai dirba ant laisvų
ParašytasCOLON 2008 01 31, 22:49
Fever
Išvaliau tą EGR vožtuvą. Tik nežinau kaip patikrint, ar jis vaikšto, atsidarinėja. Pilnas suodžių buvo.

Ten viduj, nuėmus tą įrenginį, taip pat daug suodžių. Bet ten toks navatnas priėjimas. Daug nuardyt reiks, kad išvalyt ten viską.

Kas dar sudaro tą EGR, apart to vožtuvo ir kanalų?
Re: 1G per daug CH meta, degina tepalus, sunkai dirba ant laisvų
ParašytasCOLON 2008 02 01, 01:49
LtuDsm
uzdenk ta EGR voztuva su metaline plokste (pasidaryk pats pagal forma),ir nuimk Vacumo slangutes,(uzdek kepureles kad neleistu vac),,ir nesuk sau galvos apie uzsinesima

Re: 1G per daug CH meta, degina tepalus, sunkai dirba ant laisvų
ParašytasCOLON 2008 02 01, 08:13
mpegas
Fever rašėCOLONKas dar sudaro tą EGR, apart to vožtuvo ir kanalų?
RTFM (Read The F*****g Manual)

Atsispausdink ir tikrink viską paeiliui
Re: 1G per daug CH meta, degina tepalus, sunkai dirba ant laisvų
ParašytasCOLON 2008 02 01, 16:30
gedis44
350 WHP DSM Owner rašėCOLONuzdenk ta EGR voztuva su metaline plokste (pasidaryk pats pagal forma),ir nuimk Vacumo slangutes,(uzdek kepureles kad neleistu vac),,ir nesuk sau galvos apie uzsinesima

Senas tarybinis mastymas:nuimti,ushglusinti,uzkisti ir pan.Mano nuomone isvalyti ir visa sistema pajungti,kad veiktu.Juk ne kvailiai sugalvojo ismetamu duju recirkuliacija.Siaip atjungus EGR,kai kuriuose modeliuose gali ir lempute uzsidegti.
Re: 1G per daug CH meta, degina tepalus, sunkai dirba ant laisvų
ParašytasCOLON 2008 02 05, 14:05
performancas
350 WHP DSM Owner rašėCOLONuzdenk ta EGR voztuva su metaline plokste (pasidaryk pats pagal forma),ir nuimk Vacumo slangutes,(uzdek kepureles kad neleistu vac),,ir nesuk sau galvos apie uzsinesima

butent! as irgi uz EGR block of

Re: 1G per daug CH meta, degina tepalus, sunkai dirba ant laisvų
ParašytasCOLON 2008 03 07, 08:22
Fever
Šią savaitę perrinkom variklį. Kupiškio meistrai nifiga nemoka tvarkyt eclipsių.

Isiurbimo ir išmetimu velenėlių mietkės netiko, gal per 3-4 dantukus, tepalo pompos mietke taip pat ne vietoje. Pakeitėm vožtuvų gumites. Buvo kietos kaip akmuo. Ir uždėjom atgal diržą. Tepalų nespėjau patikrint ar dar degina, bet tas keistas dūmijimas dingo. Iš duslintuvo eina normalus kvapas.

Arba šiandien, arba rytoj varysim matuot CH. Pranešiu, kaip sekėsi.