Puslapis 1 iš 2
4g63 galvos portingas +/-
ParašytasCOLON 2007 12 07, 13:56
performancas
sveiki gal kas nori pasidalinti savo ziniomis apie galvos portinga?
dabar galva guli ant stalo tai sumasciau kad reiktu ja pabandyt isportint.
kaip galvojat kokie bus +/- ?
dar klausimas: del isiurbimo angu kiek teko girdet tai nereikia persistengt su pavirsiu poliravimu, nes tai gali duoti netgi neigiamu padariniu, ar tai tiesa?
del ismetimo tai kiek zn kad supoliruota niekada nebus pergerai, nes kai lb lygus ir slidus pavirsius prie jo tiesiog netaip greit prilimpa suodziai

darbu planas butu toks:
1) isiurbimo angu portinimas ir poliravimas
2) ismetimo angu portinimas ir poliravimas
3) degimo kameros poliravimas
4) visu voztuvu poliravimas
5) stumokliu pavirsiaus poliravimas (gal)
kad portinsiu tai tikrai tik dar neaisq kaip stipriai, taigi galit nesivargint atkalbinedami

Re: 4g63 galvos portingas +/-
ParašytasCOLON 2007 12 07, 14:21
Donix
pradzioje ishlygint visus nelygumus galvoje su vozhtuvu pritrinimo pasta, juos gali uzhciuopti ikishus pirshta i "lizda"
Re: 4g63 galvos portingas +/-
ParašytasCOLON 2007 12 07, 19:31
brudelis
1) isiurbimo angu portinimas ir poliravimas
sito daryti nereikia, nepoleruok isvis pakenksi, turi buti kliuciu kitaip kuras prades laseti i varikli lasais, o ne garu pavidalu papuls
Re: 4g63 galvos portingas +/-
ParašytasCOLON 2007 12 08, 16:37
Nowone
Mano subjektyvi nuomone:
+ portingas yra gerai, kai portini isiurbima (galvos angas, kolika, droseli), ismetima (galvos angas, kolika, laisvini duslintuva) IR kazka daugiau keiti variklyje, ruosiesi ji sukti iki ausktesniu rpm, taves netenkina gamykline galia
- pats darydamas gali labai nesunkiai sugadint, darbas uzima daug laiko, rezultatas abejotinas. Zinoma galima paslifuot liejimo siules, pataisyt brokus jei ju yra.
4G63 yra labai gerai gamykliskai subalansuotas variklis, kazka dar slifuot bloke tiesiog neverta, nebent dedi remontinius stumoklius, keiti suspaudimo laipsni ar taisai issidevejima.
Labai sveikintina, kad yra noras ir galimybes kazka daryt, bet matyt ir pats noretum kazkokio rezultato is savo darbo

Re: 4g63 galvos portingas +/-
ParašytasCOLON 2007 12 08, 22:57
Donix
brudelis rašėCOLON1) isiurbimo angu portinimas ir poliravimas
sito daryti nereikia, nepoleruok isvis pakenksi, turi buti kliuciu kitaip kuras prades laseti i varikli lasais, o ne garu pavidalu papuls
niu pasmane buvo ishportinta ir visus super
Re: 4g63 galvos portingas +/-
ParašytasCOLON 2007 12 09, 14:01
zemelapis
brudelis rašėCOLON1) isiurbimo angu portinimas ir poliravimas
sito daryti nereikia, nepoleruok isvis pakenksi, turi buti kliuciu kitaip kuras prades laseti i varikli lasais, o ne garu pavidalu papuls
Is kur cia tokios mintys? Kai buna grubletas pavirsius tai oras kliuna uz tu nelygumu + kuras ten ir kondensuojasi ant tu nelygiu sieneliu. Kai lygus pavirsius, kaip tik oro srautas didesnis ir ta kuro debesi jis taip puikiai pagauna ir isiurbia i cilindra kad net padideja pripidymo koeficientas, bet zinoma kas be ko reikia zinoti ka darai o ne archeologinius kasinejimus po variklio galva atlikineti. Cia yra labai geras puslapiukas anglu kalba
http://www.sa-motorsports.com/diyport.aspx
Re: 4g63 galvos portingas +/-
ParašytasCOLON 2007 12 09, 16:47
ZLODEY

Nesiulyciau paciam pradet eksperementuoti su tokiais darbais ir su tokiu varikliu...
Re: 4g63 galvos portingas +/-
ParašytasCOLON 2007 12 10, 13:57
performancas
ZLODEY rašėCOLON
Nesiulyciau paciam pradet eksperementuoti su tokiais darbais ir su tokiu varikliu...
idomu ir kodel gi?
del to kad jis tipo lb jau tiksliai padarytas tai nepasakyciau nes netikslumo toj galvoje begales
liejimo siules labai grubiai padarytos, voztuvu lizdu skyles neatotinka galvos kanalo sieneliu, kaikuriose vietose briaunu storis net iki 1mm

o tai yr atikrai nemazai, zodziu yra ten ka viekt

jai iseis ymesiu foto kaip buvo priestai ir kaip gavosi viska suvest

Re: 4g63 galvos portingas +/-
ParašytasCOLON 2007 12 10, 18:20
ProXas
performancas rašėCOLONZLODEY rašėCOLON
Nesiulyciau paciam pradet eksperementuoti su tokiais darbais ir su tokiu varikliu...
idomu ir kodel gi?
del to kad jis tipo lb jau tiksliai padarytas tai nepasakyciau nes netikslumo toj galvoje begales
liejimo siules labai grubiai padarytos, voztuvu lizdu skyles neatotinka galvos kanalo sieneliu, kaikuriose vietose briaunu storis net iki 1mm

o tai yr atikrai nemazai, zodziu yra ten ka viekt

jai iseis ymesiu foto kaip buvo priestai ir kaip gavosi viska suvest

mhm man irgi uzhkliuvo kad dafiga netikslumu kai savishke paskleides buvau, bet kitos neturejau tai surinkau ir tiek

Re: 4g63 galvos portingas +/-
ParašytasCOLON 2007 12 10, 21:09
Falk3n
Nekuriant naujos temos paklausiu: kiek galima nuslifuoti 4g63 galva, kad nenudrozt per daug ar per mazai, kad galvos "spaudimas" nebutu bergzdzias?

Re: 4g63 galvos portingas +/-
ParašytasCOLON 2007 12 11, 23:11
performancas
Re: 4g63 galvos portingas +/-
ParašytasCOLON 2007 12 11, 23:16
performancas
Falk3n rašėCOLONNekuriant naujos temos paklausiu: kiek galima nuslifuoti 4g63 galva, kad nenudrozt per daug ar per mazai, kad galvos "spaudimas" nebutu bergzdzias?

tai kad nelabai ten yra ka drozt

jauciu kad maximumu maximumas butu 1mm ir tai kazin ar pavyktu tiek nuimt nes isiurbimo voztuvo lizdas yra lb jau arti krasto ir daug slifuojant tiesiog pasizeistu pats lizdas

beto abejoju ar vien tik nudrozus ta 1mm tu kanors realaus pajaustum

Re: 4g63 galvos portingas +/-
ParašytasCOLON 2007 12 11, 23:26
Falk3n
performancas rašėCOLONFalk3n rašėCOLONNekuriant naujos temos paklausiu: kiek galima nuslifuoti 4g63 galva, kad nenudrozt per daug ar per mazai, kad galvos "spaudimas" nebutu bergzdzias?

tai kad nelabai ten yra ka drozt

jauciu kad maximumu maximumas butu 1mm ir tai kazin ar pavyktu tiek nuimt nes isiurbimo voztuvo lizdas yra lb jau arti krasto ir daug slifuojant tiesiog pasizeistu pats lizdas

beto abejoju ar vien tik nudrozus ta 1mm tu kanors realaus pajaustum

mmmnu tikriausiai kad mazai ten ka pakeistu tas drozimas ir tik butu rizika visai sugadint visa reikala. Siaip tai 1mm yra lb nedaug o cia jau maximum

Kiek teko paskaitinet tai hondoms kai slifuoja tai tipo iki 1mm tai net kompo programos nekeicia, nes ir stockinis gali puikiausiai apdoroti, o vat jei daugiau droziant tai tada prasideda rimtesni modai, tik gaila kad mitsu 4g63 siuo atveju visai neina tobulint

Re: 4g63 galvos portingas +/-
ParašytasCOLON 2007 12 12, 12:45
performancas
Falk3n rašėCOLONperformancas rašėCOLON
tai kad nelabai ten yra ka drozt

jauciu kad maximumu maximumas butu 1mm ir tai kazin ar pavyktu tiek nuimt nes isiurbimo voztuvo lizdas yra lb jau arti krasto ir daug slifuojant tiesiog pasizeistu pats lizdas

beto abejoju ar vien tik nudrozus ta 1mm tu kanors realaus pajaustum

mmmnu tikriausiai kad mazai ten ka pakeistu tas drozimas ir tik butu rizika visai sugadint visa reikala. Siaip tai 1mm yra lb nedaug o cia jau maximum

Kiek teko paskaitinet tai hondoms kai slifuoja tai tipo iki 1mm tai net kompo programos nekeicia, nes ir stockinis gali puikiausiai apdoroti, o vat jei daugiau droziant tai tada prasideda rimtesni modai, tik gaila kad mitsu 4g63 siuo atveju visai neina tobulint

nu dar varijantas yra det stumoklius didesnio suspaudimo, bet cia jau biski brangoka gali but

Re: 4g63 galvos portingas +/-
ParašytasCOLON 2007 12 12, 12:54
Falk3n
performancas rašėCOLONnu dar varijantas yra det stumoklius didesnio suspaudimo, bet cia jau biski brangoka gali but

na cia jau tikrai per daug brangu tokiai masinai kaip 1g n/a
