

aciu uz detalesni atsakyma,bet man kazkaip neramu kad tokos dideles apsukos :S nu reix ziuret toliau....Micius rašėCOLONKaip tai del ko - patys ir atsaket - del atvestancio oro. Del TD galantu tiksliai nezinau (bet manau kazkas analogishko su bendzu), bet bent jau pas "ipurskimini" bendza, tai yra termo dacikas, is kurio signalas eina i ECU. Esant zemai temperaturai ECU uzriebina misini ir pakelia apsukas. Dirbant varikliui jis syla, kartu syla ausinimo slystis bei termo dacikas. Sylant dacikui keiciasi ir jo siunciams signalas i ECU, krenta po truputi apsukos, kol varikliui pasiekus darbine temparatura apsukos "susironmalizuoja" .
Tai gal tavo buve galantai turejo bedu apie kurias nezinojai, o dabar isigijai tvarkingataxistas rašėCOLONNei vienam mano galante (TD) net ziema apsukos nekilo virs 1100
GudJer rašėCOLONTai gal tavo buve galantai turejo bedu
tai jis rase kad laikosi apsukos 30s, per toki laika tai tikrai neisyla iki 90laipsniukostukas rašėCOLONesme tame kad ant salto variklio kompas laiko apsukas tol kol varyklis isils dazniausiai tai buna iki 90 laipsniu t.y. darbines variklio temperaturos. Na maniciau kad neprosali butu pasikeisti Termostata pries ziema, situacija kazkiek gal ir pageretu