GDI rašėCOLON
Labai aciu uz issamu paaiskinima ir linka. Seniai buvau nuemes pagrindinio dirzo apsauga, bet man atrodo, kad virsuje yra du velenai, t.y. dohc.
Paskutiniai klausimai:
kaip ivertinti itempeju guoliuku bukle?
pries nuimant dirza i vietas pastacius visas mietkes ka nors judinti nepatartina (teoriskai, viskas turetu stoveti savo vietose). ar neprisizaisiu su tepalo skyvo sukiojimu?
itempeju guoliuku bukle isivertina tiesiog ranka juos pasukiojus, turi judeti absoliuciai lygiai grazhiai neskleisti jokiu garsu - nu kaulas tui buti, jeigu tik kas nors ne taip ish karto keisk. Aishq turint lyshnu pinigu galima tiesiog profilaktishkai pasikeisti, bet realiai tai manau gal ir nereikia jeigu kaulas
Pas mane centrinio dirzho buvo ledinis, uzhtat balancyrinio jau barshkejo
Del sukiojimo nuemus dirzha tai taip, priesh nuimant atstatyk i ta nuline padeti. Tiesiog imesk laisva begi ir i apatini shkyva (veleno) istacius rakta (ten yra skyle kvadratine standartinio dydzhio) prasuk varikli pagal laikrodzhio rodykle iki tiek kol metkes atsitaikys. Jeigu viskas buvo tvarkoj tai tvarkoj ir liks, ta tepalo pompos balancyra yra dar kitas budas patikrinti, bent jau ant 1G tai pasukus ja taip kad metke rodytu tiesiai i virshu ir paleidus ji turi pajudeti link metkes ant bloko, t.y. priesh laikrodzhio rodykle, jeigu juda atvirksciai ir tolsta nuo metkes - blogai. Aishq jeigu esi 100% garantuotas kad nieko nenusuksi/nepajudinsi netycia nuiminedamas centrini shkyva (balancyrinis po juo dedasi) tai gali netikrint, bet ash pasitikrinau
Dabar dar atsukti centrini velena nera nei lengva nei ka. Netgi imetus begi ir sukant raktu (draugui uzhspaudus stabdzhius) yra tikimybe kad pritruksi sveikatos ji atsukti, be to jis dar kuri laika sukasi tiesiog siaip sau (susispaudineja sankabos spyruokles) taigi yra kitas budas tam reikalui - istacius tvirta rakta i ta vieta uzhstrigdyti ji (na atremti jo kita gala i zheme) ir prasukti varikli (ishmetus begi aishq) su starteriu. Priesh tai pasitikrink i kuria puse pas tave sukasi variklis, bet 1G tai ten viskas gaunasi. Pora pasukimu (kad vos vos pasuktu varikli) ir atsirakina tas varzhtas. Aishq reiktu kad neuzhsikurtu variklis tuo metu tai arba slapuku nejunk, jeigu ju yra arba nuimk zhvakiu laidus

Kas cia dar... aha uzhdedant dirzha bent jau man didele problema buvo su virshutiniais skyvais - vis nepataikydavau, nes jie truputi patys nusisuka nuo gerosios padeties (vozhtuvu spyruokles juos ten kraipo) tam linke kur buvau daves tai yra akcentuota. dedant reikia juos truputi pakreipus but, po to itempiant (ranka tiesiog) itempimo guoliuka turi metkes ateiti ten kur turi buti. jeigu ne - perdek. Ash uzhdejau gal ish 5 karto po teisybei

Vis tai vienas tai kitas man nepatikdavo. jeigu matai kad viskas lyg gerai tai paleidi hidraulini itempeja palauki kazhkiek laiko prasuki varikli su raktu kazhkiek kartu (man metkes atsistatydavo i vieta kas 3 ratus, manuale rashe apsukti 6 kartus. ir jeigu viskas leedas tai psio - surinkineji ir kuri
