Puslapis 1 iš 2
Variklis daro "tak tak tak tak"
ParašytasCOLON 2006 12 28, 16:14
atomas
atsitiko toks dalykas vaizuojant ir pasiekiant 3apsuku atsiranda toks nemalonus garsiukas tak tak tak

galvoju teks pas meistra varyti nes sake po remonto jai kas atsitiks tai vel pas ji varyti tai vat gryzineju namo stenguosi nevirsiti apsuku kad nebutu to garsiuko o tada kai kale variklis ir tas tak tak tak tak toks garsus pasidare atrodytu kad variklyje kas nors su plaktuku i metala dauzytu,buvo jau velu naktis tai su tuom tak tak tak vos ne vos namo parvariau dabar nez savo eiga varyti pas meistra ar temti man ja ? ir is vis kas cia gali buti vostuvai kalti ar koks sh???
ParašytasCOLON 2006 12 28, 16:17
gincevince
ar zinai kad lt kalboje yra naudojami taskai ir kableliai !!!!!
o jei i tavo tema, tai ant tralo ir i servisa.
ParašytasCOLON 2006 12 28, 16:21
atomas
gincevince rašėCOLONar zinai kad lt kalboje yra naudojami taskai ir kableliai !!!!!
o jei i tavo tema, tai ant tralo ir i servisa.
Kad iservisa tai jo bet tai kas cia per nesamone variklis dirba chek engine nedega o kaskoks kalimas variklyje ir jaigu duodu daugiau pasuku jis uzgesta.

ParašytasCOLON 2006 12 29, 01:47
performancas
atomas rašėCOLONgincevince rašėCOLONar zinai kad lt kalboje yra naudojami taskai ir kableliai !!!!!
o jei i tavo tema, tai ant tralo ir i servisa.
Kad iservisa tai jo bet tai kas cia per nesamone variklis dirba chek engine nedega o kaskoks kalimas variklyje ir jaigu duodu daugiau pasuku jis uzgesta.

nu is pasakojimo tai popieriai tikrai prasti

, gal tu geriau nebeekspermentuok kada ir kas ten kala nes gali labai greitai ir visai uzkalti

mano patarimas: jai pats nelabai ka supranti nutemk masina pas ta meistra kur dare ir tegul daro isnaujo vyras, nes kazkur tai jis ten prigamino nesamoniu

paziurek tepalo lygi

ParašytasCOLON 2006 12 29, 13:11
herkuss
atomas rašėCOLONgincevince rašėCOLONar zinai kad lt kalboje yra naudojami taskai ir kableliai !!!!!
o jei i tavo tema, tai ant tralo ir i servisa.
Kad iservisa tai jo bet tai kas cia per nesamone variklis dirba chek engine nedega o kaskoks kalimas variklyje ir jaigu duodu daugiau pasuku jis uzgesta.

Galimas daiktas kad paskirstymo diržas peršoko per kelis dantis. Manau kad popieriai prasti. Manau kad jau vožtuvėliam xana.... bet čia tik aš taip manau...
Žodžiu tik tempt, nes geriau jau nekurti...
Man tas pat buvo. mano mašiniukas dirbo gražiai ti staiga tak tak tak ir labai garsiai... meistrai pamate kad diržas net per kelis dantis peršoko nes kokia tai tarpinė įkrito prie diržo ir peršokdino

.
maniškei nieko nebuvo labai bet sakė jei dar per viena danti tai ragai...

dabar galiu tik atsidusti.....
Sekmes...
Kai sutvarkysi pasakyk kas buvo....
ParašytasCOLON 2006 12 29, 16:56
Pliustas
nu jeigu davus gazo neuzhgestu variklis tai itarineciau kompensatorius, tai tada nieko labai blogo, bet va jei jau davus gazo uzhgesta mators tai mano nuomone irgi ten kazkas negerai, gal kokie sakau indeklai alkuninio prasisuko or what

ParašytasCOLON 2007 01 02, 14:17
Rahhul
atomas rašėCOLONgincevince rašėCOLONar zinai kad lt kalboje yra naudojami taskai ir kableliai !!!!!
o jei i tavo tema, tai ant tralo ir i servisa.
Kad iservisa tai jo bet tai kas cia per nesamone variklis dirba chek engine nedega o kaskoks kalimas variklyje ir jaigu duodu daugiau pasuku jis uzgesta.

Maniskei irgi panasus simptomai buvo. Vienas meistras sake kad parejo pagrindinio dirzo itempejas. Pakeite kartu su visais dirzais - nepadejo. Kitas sake vandens pompa, veliau sako guoliai. Pakeite - nepadejo

Po to isarde variklio bloka ir pamate, kad balansyro ivore sutrukus ir balansyras sienele aliumine ismale, ten kur tepalo pompa. Teko virint. Dabar vazineju visai be balansyru
ParašytasCOLON 2007 01 02, 17:13
atomas
Per sventes nebuvo kada temti dabar.Bet tai ten toks vaizdas kad cilindras kaltu,blin pravaiziavau 300km tepalu beveik nebuvo.Nelabai kertu tai ziurekit jai man kai keite cilindrus ir viska arde galejo ka nors cilindram padaryti ar ten jie ne prie ko kai keiciami cilindrai.
Nors gal ir variklio dirzo itempejas nes man naudota idejo jis.
ParašytasCOLON 2007 01 03, 15:22
eclipse_krc
man tas tak tak irgi yra, taip kaip dyzelis dirba. kazkas aiskino tipo kad kazkokie hidrauliniai voztuvu pakelejai taksi
ParašytasCOLON 2007 01 03, 16:26
performancas
atomas rašėCOLONPer sventes nebuvo kada temti dabar.Bet tai ten toks vaizdas kad cilindras kaltu,blin pravaiziavau 300km tepalu beveik nebuvo.Nelabai kertu tai ziurekit jai man kai keite cilindrus ir viska arde galejo ka nors cilindram padaryti ar ten jie ne prie ko kai keiciami cilindrai.
Nors gal ir variklio dirzo itempejas nes man naudota idejo jis.
siaip tai yra keiciamas vissas cilindru blokas o ne patys cilindrai, nes kiek zinau mitsubisshi blokas yr aislietas kartu su cilindrais, ir jie yra nkeiciami

bent jau ant 4g61 ir 4g67 tai tikslai

manau, kad ant 4g63 taippat, nes 4g67 blokas yra tokspat, tik cilindrai mazesni
nelabai supratau tavo klausima, bet cilindrai kalti negali, nes jie nejuda. kala alkuninis, svaistikliai, stumokliai, ir tt... tik ne cilindrai
kad tempejas, tai lb abejoju, nes jie ant micu varikliu lb retai kada sugenda, nes ten nera kam gest
zodziu bet kokiu atveju varyk pas meistrus ir tegul daro isnaujo, nes tiksliai ten kazka blogai padare

ParašytasCOLON 2007 01 03, 16:28
performancas
eclipse_krc rašėCOLONman tas tak tak irgi yra, taip kaip dyzelis dirba. kazkas aiskino tipo kad kazkokie hidrauliniai voztuvu pakelejai taksi
kad hidraulinai voztuvu pakelejai (kompensatoriai) kala tai faktas

jai tik jie yra blogi, arba variklyje yra perzemas tepalo slegis

ParašytasCOLON 2007 01 03, 16:58
vaidas
atomas rašėCOLONPer sventes nebuvo kada temti dabar.Bet tai ten toks vaizdas kad cilindras kaltu,blin pravaiziavau 300km tepalu beveik nebuvo.Nelabai kertu tai ziurekit jai man kai keite cilindrus ir viska arde galejo ka nors cilindram padaryti ar ten jie ne prie ko kai keiciami cilindrai.
Nors gal ir variklio dirzo itempejas nes man naudota idejo jis.
O kur pas tave tas tepalas dingo? Jai ji sudegino tai tau su stumokliais ir ziedais gal kazka padare, tokiu atveju turejo dumyt kaip turi but is dulintuvo, o pasibaigus tepaliukui kazkas ir pabiro. O dirzas cia ne prie ko pagal tavo situacijos aprasyma.
ParašytasCOLON 2007 01 03, 22:32
atomas
performancas rašėCOLONatomas rašėCOLONPer sventes nebuvo kada temti dabar.Bet tai ten toks vaizdas kad cilindras kaltu,blin pravaiziavau 300km tepalu beveik nebuvo.Nelabai kertu tai ziurekit jai man kai keite cilindrus ir viska arde galejo ka nors cilindram padaryti ar ten jie ne prie ko kai keiciami cilindrai.
Nors gal ir variklio dirzo itempejas nes man naudota idejo jis.
siaip tai yra keiciamas vissas cilindru blokas o ne patys cilindrai, nes kiek zinau mitsubisshi blokas yr aislietas kartu su cilindrais, ir jie yra nkeiciami

bent jau ant 4g61 ir 4g67 tai tikslai

manau, kad ant 4g63 taippat, nes 4g67 blokas yra tokspat, tik cilindrai mazesni
nelabai supratau tavo klausima, bet cilindrai kalti negali, nes jie nejuda. kala alkuninis, svaistikliai, stumokliai, ir tt... tik ne cilindrai
kad tempejas, tai lb abejoju, nes jie ant micu varikliu lb retai kada sugenda, nes ten nera kam gest
zodziu bet kokiu atveju varyk pas meistrus ir tegul daro isnaujo, nes tiksliai ten kazka blogai padare

pas mane variklis 4g63.
To> vaidas
Uztat kad niekas nedumino
Labai nenoriu vel moketi uz remonta todel ir noriu isiaikinti ar cia siaip matoras supuliavo ar meistriukas cia kanors nedadare.Nes keik suprantu jis ten visa varikli ciut nebaberes turejo buti kai remontavo...
[/quote]
ParašytasCOLON 2007 01 04, 01:28
performancas
Tai supranti jai meistriukas butu varikly normaliai surinkes,tai nieko jam ir nebutu atsitike

aisq, jai tu jo neperkaitinai, ir nepjovei diena-nakty ant 7k rpm

nes ne tu, o jis turi prisiimti atsakomybe uz kokybiskai surinkta varikly

manau, kad tai jo kalte, ir jis ji tau pagal ideja turetu perrinkti nemokamai, o jai to nesugeba, tai apmoketi serviso saskaita, kuriame tavo varikls bus norm suremontuotas

nes neivienam kijetui nera didelio dziaugsmo kai kai jo masina nevaziuoja , o uz remonta jis yra jau sumokejes

isvada tokia (tam auksarankiu meistreliui ) jai nemoki perrinkt tokio variklio, tai ir neapsiimk tokio drabo, arba rink tol, kol viskas bus norm nemokamai
nes stebuklu nebuna, jai normalia surenki ir sudedi normalias dalis tai ir variklis turi dirbt norm ir ne dvi dienas
jai nepaslaptis kiek uz variklio perrinkima mokejai, ir kodel isvis tu ji taisei?
PS
norint pakeist variklio bloka(cilindrus) reikia isardyti visa varikli iki paskutinio varzto, ir tada visas dalis nuo seno variklio permesti ant kito bloko, o tai yra gan ilgas ir kruopstus darbas reikalaujantis nemazai ziniu ir patirties

( patikek ne 1 ir ne 2 variklius esu surinkes, todel taip ir sneku)

ParašytasCOLON 2007 01 05, 17:32
atomas
Nutrukes buvo pagrindinis dirzas
uzlinko 12v,
remontas atistojo 1300lt blin
